Przetargi.pl
Rewitalizacja Parku Wiejskiego w Smołdzinie.

Urząd Gminy Smołdzino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-214 Smołdzino, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 811 72 15 , fax. 59 811 74 60
  • Data zamieszczenia: 2013-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Smołdzino
    ul. Kościuszki 3 3
    76-214 Smołdzino, woj. pomorskie
    tel. 59 811 72 15, fax. 59 811 74 60
    REGON: 00055176300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Parku Wiejskiego w Smołdzinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części: Część I: Ułożenie kabla zasilającego lampy parkowe wraz z wyjściami oraz dostawa i montaż 5 lamp parkowych zgodnie z załączoną mapą. Część II: Odtworzenie alejek spacerowych wg oznaczeń na mapie, tj.: geodezyjne wytyczenie alejek, korytowanie, wzmocnienie krawędzi z zaimpregnowanego materiału drewnianego wraz z wykarczowaniem korzeni, plantowaniem terenu z wykorzystaniem ziemi pozyskanej z korytowania alejek, przygotowanie pod zasiew trawy, nawożenie, zasiew trawy (rodzaj: boiskowa). Część III: Dostawa i montaż 20 szt. ławek i 15 szt. koszy parkowych w miejscach oznaczonych na mapie. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Ułożenie kabla zasilającego lampy parkowe wraz z wyjściami oraz dostaw i montaż 5 lamp parkowych zgodnie z załączoną mapą. Zakres prac określa branżowy Projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznych. W tym etapie realizacji zadania Rewitalizacja Parku Wiejskiego w Smołdzinie zaplanowano utworzenie 5 punktów oświetleniowych usytuowanych w miejscach oznaczonych na mapie. Część II: Odtworzenie alejek spacerowych wg oznaczeń na mapie, tj.: geodezyjne wytyczenie alejek; korytowanie; wzmocnienie krawędzi z zaimpregnowanego materiału drewnianego wraz z wykarczowaniem korzeni, plantowaniem terenu z wykorzystaniem ziemi pozyskanej z korytowania alejek, przygotowanie pod zasiew trawy, nawożenie, zasiew trawy. Mechaniczne plantowanie (niwelacja) terenu równiarkami samojezdnymi w gruncie kat. IV (ewidencyjnie LsIV) polega na doprowadzeniu do wyrównania poziomu na niezadrzewionym terenie parku. Wyrównanie terenu ma na celu doprowadzenie do możliwie jak najbardziej równego ukształtowania terenu w oparciu o istniejącą rzeźbę terenu, w celu przygotowania obszaru parku do wysiania trawy oraz wytyczenia alejek. Roboty dotyczące geodezyjnego wytyczenia alejek polegają na geodezyjnym odtworzeniu (wytyczeniu) i trwałym oraz kontrastowym zaznaczeniu przebiegu alejek parkowych zgodnie z Projektem zagospodarowania w celu umożliwienia ich późniejszego wykonania wraz z korytowaniem oraz wzmocnieniem krawędzi alejek zaimpregnowanym materiałem drewnianym. Prace wykonać zgodnie z instrukcjami geodezyjnymi. Sprawdzenie jakości robót polega na wizualnej ocenie kompletności przeprowadzenia prac zgodnie z Projektem zagospodarowania oraz wypełnieniu procedury odbioru robót określonym w rozdziale I. Wykarczować należy korzenie, wyplantować teren parku w części zaznaczonej na mapie (należy wykorzystać ziemię pochodząca z korytowania alejek), przygotować teren pod zasiew trawy, dokonać nawożenia terenu oraz zasiać trawę. Roboty związane z dostawą i wysianiem trawy: - teren pod trawniki musi być oczyszczony z gruzu, kamieni i zanieczyszczeń, - teren powinien być wyrównany i splantowany. Czynności wchodzące w skład ww. robót. 1. Wyrównanie terenu włóką. 2. Orka pługiem z dwukrotnym bronowaniem. 3. Wysianie nawozów mineralnych i zahakowanie. 4. Wysianie nasion, zabronowanie i ubicie wałem. Należy zastosować taką mieszankę nasion, aby uwzględnić lokalne warunki terenowe oraz docelowe publiczne przeznaczenie trawników (proponowana mieszanka traw boiskowych). Sprawdzenie jakości robót polega na wizualnej ocenie kompletności przeprowadzenia zabiegów po zakończeniu poszczególnych faz oraz wypełnieniu procedury odbioru robót określonym w rozdziale I. Część III: Dostawa i montaż ławek i koszy parkowych w ilości 20 ławek oraz 15 koszy w miejscach oznaczonych na mapie. Ławka Zakłada się zakup ławek drewnianych typu leśnego odpowiadającej wizualizacji ławki dołączonej do dokumentacji przetargowej. Ławki powinny zostać wkopane w podłoże. Kosz Zakłada się zakup i montaż koszy drewnianych odpowiadających wizualizacji kosza dołączonej do dokumentacji przetargowej. Kosze powinny zostać wkopane w podłoże. A. Szczegółowy opis przedmiotu umowy oraz szczegółowy zakres robót do wykonania określają: część opisowa SIWZ - Rozdział 3, przedmiary robót, projekty budowlane, oraz specyfikacje techniczne. B. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu robót celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu robót. C. Podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz część opisowa SIWZ. D. UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje tylko i wyłącznie realizację elementów wymienionych w Rozdziale 3 SIWZ. Załączona dokumentacja projektowa zawiera dodatkowe elementy przewidziane do realizacji w kolejnych latach, które nie są objęte przedmiotem zamówienia. Nie należy brać pod uwagę elementów robót innych niż wymienione powyżej. E. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. F. Dot. części I przedmiotu zamówienia - Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy. Okres gwarancyjny rozpoczyna bieg od daty odbioru końcowego. Dot. części II przedmiotu zamówienia - Wykonawca udzieli 24 miesiące gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy, tj. na zasiew trawy. Okres gwarancyjny rozpoczyna bieg od daty odbioru końcowego. G. Zamówienie finansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.smoldzino.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach