Przetargi.pl
,,Rewitalizacja parku w Tworkowie” w ramach projektu „Szylerzowice i Krzyżanowice - miejsca odpoczynku i aktywności.”

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Rewitalizacja parku w Tworkowie” w ramach projektu „Szylerzowice i Krzyżanowice - miejsca odpoczynku i aktywności.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Rewitalizacja parku w Tworkowie” w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Zadanie obejmuje teren części parku w Tworkowie. Obszar parku objęty rewitalizacją wynosi +/- 3,45 ha i znajduje się na dz. o oznaczeniu Bz i Ls. Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót wraz z robotami przygotowawczymi towarzyszącymi: - Uporządkowanie całej substancji roślinnej - dotyczy to głównie istniejących drzew i krzewów. - Nasadzenia: krzewy liściaste szt. 118, drzewa liściaste sz. 31 - Odtworzenie i wykonanie nowych ścieżek spacerowych na śladzie istniejących. - Ustawienie tablic informacyjnych i edukacyjnych - Wykonanie drenażu : powierzchnia obszaru zdrenowanego 2 275,6 m 2 - odtworzenie zasypanego oczka wodnego o powierzchni 682,1 m2 - małego stawu któ-ry po wykarczowaniu samosiejek i oczyszczeniu terenu będzie zlokalizowany na osi widokowej wsch. - zach. Brzegi stawu zaplanowano wzmocnić kamieniami łamanymi i obsadzić krzewami rododendronów. - Z istniejących dwóch źródełek planowane jest wykonanie cieków wodnych poprzez które zostanie dostarczana woda do przedmiotowego stawku. Na jednym z tych cie-ków planowane jest wykonanie ścieżki rekreacyjno- zdrowotnej wg założeń Kneippa : powierzchnia basenu : 29,75 m2 - W zachodniej części parku zaplanowano skarpę usypaną z ziemi i wzmocnioną ele-mentami żelbetowymi na której zlokalizowano dwie zjeżdżalnie i ściankę wspinaczko-wą dla dzieci o powierzchni 966,30 m2 - Ustawienie ławek i innych elementów małej architektury - Prace rozbiórkowe (rozbiórka: murowanej sceny, nawierzchni betonowej przed sceną, resztek ogrodzenia) W zakres wykonania zamówienia winny ponadto wchodzić: Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji; (wytyczenie geodezyjne. inwentaryzacja geodezyjna po zakończeniu robót oraz inne czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia) wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych Z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy (dodatkowe obowiązki wykonawcy, wynikające z przepisów, pozwoleń w tym uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 ( słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 ) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości i formie określonej przez Zamawiającego winno zabezpieczać ofertę na okres związania ofertą. Wadium może zostać wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz.359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). Wadium wnoszone w formie pieniężnej, należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy w Banku Spółdzielczym Krzyżanowice, Nr konta 33 8474 0007 2001 0000 0013 0015. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium oraz jakiego dotyczy zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, należy oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego, pok. 1 i uzyskać potwierdzenie jego wniesienia (np. potwierdzenia na kopi daty i godziny wniesienia). W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w pieniądzu z treści dokumentu musi wynikać: a) nazwa zamówienia, kwota wadium, nazwa i adres Zamawiającego i wnoszącego wadium – Wykonawcy, b) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w ustawie z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. c) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, d) miejsce i termin zwrotu gwarancji. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: – Formularz ofertowy – załącznik nr 1 – Oświadczenia o których mowa w pkt. 5.2 SIWZ – załączniki nr 2 i 6 lub nr 12 do SIWZ – Potwierdzenie wniesienia wadium, – Pełnomocnictwo, jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika , należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. – zobowiązanie innych podmiotów w przypadku polegania na zasobach (podmioty trzecie) . Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. – Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową w układzie zgodnym z przedmiarem robót ( L.p. oraz pozycja katalogu z przedmiaru) należy wskazać nazwy materiałów, urządzeń wskazując dla nich nazwy producentów oraz typ stosowany na rynku lub inne cechy podawane dla tych produktów na rynku, które pozwolą w sposób jednoznaczny zidentyfikować materiał i urządzenie oraz dla każdego produktu należy wskazać cenę jednostkową netto. Wykaz będzie stanowił podstawę żądania od wykonawcy użycia wskazanych materiałów, urządzeń i sprzętu na etapie realizacji inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w celu zawarcia umowy: a) Kopie stosownych uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli wobec wskazanej osoby powstaje taki obowiązek, b) Harmonogram rzeczowo-finansowy, który poza terminami rozpoczęcia i zakończenia robót będzie uwzględniał terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów lub elementów robót sporządzony na postawie wzoru zał. nr 14 do SIWZ c) Umocowanie do podpisania umowy jeżeli takie umocowanie nie wynika z treści złożonej oferty. d) zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny ofertowej brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć następującą formę prawną: umowa konsorcjum. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach