Przetargi.pl
Rewitalizacja parku w Stanisławowie

Gmina Stanisławów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-304 Stanisławów, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 575 090, , fax. 257 575 857
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanisławów
    Rynek 32
    05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie
    tel. 257 575 090, , fax. 257 575 857
    REGON: 71158243400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stanislawow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja parku w Stanisławowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu „Rewitalizację parku w Stanisławowie”. W ramach zadania do wykonania są następujący zakres prac: - roboty rozbiórkowe i roboty ziemne - nawierzchnie placów i alejek - wyposażenie w obiekty małej architektury - oświetlenie parku - tereny zieleni. Park położony jest na działce o numerze ewidencyjnym 2416/6 i części działek 2418 i 2416/3 w miejscowości Stanisławów. Teren parku wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A-6/37, decyzja z dnia 28.02.1955r. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z Projektem Rewitalizacji parku w Stanisławowie, pozwoleniem na budowę oraz przedmiarem robót (załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Szczegółowy zakres robót wynika z załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz załączonego wzoru umowy. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, wynikające z projektu budowlanego i wykonawczego. 3. Wykonawca winien zwrócić szczególna uwagę przy wykonywaniu robót na lokalizację istniejących urządzeń podziemnych. 4. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót przedstawić do akceptacji Inspektorowi nadzoru inwestorskiego karty techniczne, katalogowe i certyfikaty urządzeń i materiałów proponowanych do wbudowania odpowiadające wymaganiom dokumentacji projektowej. 5. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiar robót, STWiOR wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, którym charakteryzują się produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie materiałów równoważnych. Wszelkie materiały pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy w rozbiciu na poszczególne lata realizacji. 7. W sytuacji stwarzającej zagrożenia dla pieszych należy wyłączyć teren z użytkowania podczas trwania prac. W związku z wieloletnią realizacja projektu Wykonawca przedłoży harmonogram prac wskazujący wyłączone z użytkowania obszary parku w poszczególnych okresach realizacji robót. 8. Wykonawca oraz kierownik budowy zobowiązany jest do: a) zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich; b) koordynowania realizacji zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; c) koordynowania działań zapewniających przestrzeganie podczas wykonywania robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawartych w przepisach oraz w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; d) informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zagrożeniach realizacji budowy. 9. Zakres robót obejmuje opracowanie dokumentacji powykonawczej tj. dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi. 10. Obszar parku figuruje w gminnej ewidencji zabytków. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: czynności związane z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych oraz wszelkie czynności obejmujące prawidłowe wykonywanie robót budowlanych, dla których nie są wymagane uprawnienia budowlane ani szczególne kwalifikacje, w szczególności czynności wskazane w STWiOR związane z wykopami, rozbiórką, układaniem, prowadzeniem instalacji, zasypywaniem, mieszaniem, rozładunkiem itp. które pracownik wykonuje we wskazanym, określonym czasie i miejscu pod nadzorem wykonawcy lub osoby kierownika robót/ kierownika branżowego, odpowiedzialnego z tytułu posiadanych uprawnień za prawidłowo wykonana robotę budowlaną. 12. Do obowiązków Wykonawcy należy rozbiórka istniejących elementów małej architektury i przekazanie ich Zamawiającemu. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212120-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 24 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014r poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: w tytule należy wpisać „Wadium na rewitalizację parku” 4. Wadium wnosi się prze upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia w formie pieniężnej, Wykonawca winien je wnieść wcześniej tak aby dotarł do Zamawiającego w wyznaczonym terminie. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 7. Dokument gwarancji lub poręczenia należy w oryginale umieścić w oddzielnej kopercie natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu i -spełnia warunki udziału w postępowaniu 1.1 oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2a do SIWZ; 1.2. oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1B ustawy Prawo zamówień publicznych – o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik na 2 do SIWZ, 1.3 formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 1.4 dokument zobowiązania innego podmiotu, jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasadach określonych w art. 22a, 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę złoży osoba nieuprawniona, 1.6. dokument z wykazem oferowanych urządzeń – załącznik nr 1a do SIWZ 1.7. wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach