Przetargi.pl
Rewitalizacja parku przy ul. Lotniczej w Elblągu - Budżet Obywatelski 2018

Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Krakusa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 234 10 75 , fax. 55 234 15 16
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
    ul. Krakusa
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 234 10 75, fax. 55 234 15 16
    REGON: 28056230100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja parku przy ul. Lotniczej w Elblągu - Budżet Obywatelski 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Rewitalizacja parku przy ul. Lotniczej w Elblągu - Budżet Obywatelski 2018 CPV: 45.21.21.40-9 Nazewnictwo wg CPV: Obiekty rekreacyjne 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ: 1) przedmiar robót: PRZEDMIAR ROBÓT OBIEKT: Rewitalizacja parku przy ul. Lotniczej w Elblągu ADRES: Elbląg, ul. Lotnicza , nr 7/1, obręb 0023 (jednostka ewidencyjna M. Elbląg, obręb 0023) INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg – ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU ul. KRAKUSA 13-16 82-300 Elbląg Podstawą do ustalenia ceny jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar ma charakter pomocniczy i nie jest podstawą do wyliczenia ceny dla zakresu zamówienia określonego w § 1 ust. 2 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2) projekt budowlany: PROJEKT BUDOWLANY NA ZGŁOSZENIE OBIEKT: REWITALIZACJA PARKU PRZY UL. LOTNICZEJ W ELBLĄGU – BUDŻET OBYWATELSKI 2018 ADRES Elbląg, ul. LOTNICZA, działki nr 7/1 OBRĘB 23 (jednostka ewidencyjna M. Elbląg, obręb 0023) INWESTOR Gmina Miasto Elbląg – ZARZĄD ZIELENI MIWJSKIEJ W ELBLAGU ul. KRAKUSA 13-16 82-300 Elbląg KATEGORIA OBIEKTU BUD.: VIII 3) projekt wykonawczy: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: REWITALIZACJA PARKU PRZY UL. LOTNICZEJ W ELBLĄGU – BUDŻET OBYWATELSKI 2018 ADRES Elbląg, Elbląg, ul. LOTNICZA, działki nr 7/1 OBRĘB 23 (jednostka ewidencyjna M. Elbląg, obręb 0023) INWESTOR Gmina Miasto Elbląg – ZARZĄD ZIELENI MIWJSKIEJ W ELBLAGU ul. KRAKUSA 13-16 82-300 Elbląg KATEGORIA OBIEKTU BUD.: VIII 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: REWITALIZACJA PARKU PRZY UL. LOTNICZEJ W ELBLĄGU – BUDŻET OBYWATELSKI 2018 ADRES Elbląg, ul. LOTNICZA, działki nr 7/1 OBRĘB 23 (jednostka ewidencyjna M. Elbląg, obręb 0023) INWESTOR Gmina Miasto Elbląg – ZARZĄD ZIELENI MIWJSKIEJ W ELBLAGU ul. KRAKUSA 13-16 82-300 Elbląg 3. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 3.1. Przygotowanie terenu: • rozbiórka istniejącej nawierzchni ciągów pieszych w miejscu nieczynnego dojścia od strony terenu szkoły oraz wzdłuż istniejącego murku oporowego, a także nawierzchni asfaltobetonowej zlokalizowanej poza strefą stanowiska do gry w tenisa stołowego, • rozbiórka murku z elementów oporowych, • demontaż elementów małej architektury: ławek rekreacyjnych i koszy na odpady 3.2. Rewitalizacja Parku • remont nawierzchni ciągów pieszych i w strefie stołu do gry w tenisa stołowego, • utwardzenie istniejącego przedeptu • montaż elementów małej architektury: ławki (24szt.), kosze na śmieci (12szt.) • gospodarka istniejącą zielenią wraz z nowoprojektowanymi nasadzeniami w postaci drzew i krzewów • tablica informacyjna Tablica informacyjna o Budżecie Obywatelskim musi posiadać wymiary: szer. 0,4 m x wys. 0,3 m. Konstrukcja - stal ocynkowana malowana proszkowo Płyta tablicy - sklejka wodoodporna Blacha tablicy – blacha ocynkowana i malowana z nadrukiem treści Wzór tablicy informacyjnej stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez firmę KONFIG Projektowanie i doradztwo techniczne Bartłomiej Figur z siedzibą ul. Porębskiego 33 lok. 1, Gdańsk (80-180), biuro: ul. Świętokrzyska 69 lok. 2, Gdańsk (80-180) stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym. 3) Roboty budowlane – min. 36 miesięcy gwarancji. 4) Okres gwarancyjny wykonanych nasadzeń drzew i krzewów wynosi 2 sezony wegetacyjne. 5) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 6) Do usunięcia wad Wykonawca przystąpi nie później niż w trzecim dniu roboczym od daty zgłoszenia. 7) W przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 8) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na roboty budowlane na okres co najmniej 24 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okresy gwarancji zaproponowane przez Wykonawcę będą jednymi z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 6. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 10. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 11. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców. 12. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Producent” w WYKAZIE CEN stanowiącym Załącznik do formularza OFERTA stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, podał producenta oferowanego wyposażenia placu zabaw oraz siłowni plenerowej. 15. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zakres przewidywanych zmian i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) zmiany terminu umownego wykonania zamówienia oraz harmonogramu realizacji robót lub wartości wynagrodzenia za przedmiot umowy z powodu:  zmiany zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.  konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, uzgodnień itp.  konieczności wykonania robót wynikających z rozwiązań zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego,  konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, itp.  działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, (np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) - nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę,  wystąpienia znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i skutków ich wystąpienia. b) rezygnacji Zamawiającego z części robót i związanej z tym zmiany kwoty wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, c) zmiany podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 2) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, określonych w poz. 1), zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 5 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 3) W przypadku, gdy wyposażenie przedstawione w ofercie w momencie dostawy: a) nie będzie dostępne na rynku, b) będzie wycofane ze sprzedaży przez producenta, c) producent wprowadzi nowszy model, pod warunkiem, że parametry techniczne wyposażenia będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a cena nie ulegnie zmianie, przewiduje się dopuszczenie zmiany wyposażenia zaoferowanego w ofercie na nowszy lub lepszy model. 4) Udowodnienie występowania okoliczności, określonych w poz. 1) tiret piąte oraz w poz. 3) spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianę. 5) Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego, pisemnego powiadamiania się o zmianach dotyczących określonych w umowie adresów, bez konieczności sporządzania aneksu do mniejszej umowy. Korespondencję doręczoną na adresy wskazane w niniejszej umowie każda ze stron uzna za prawidłowo doręczoną w przypadku nie powiadomienia drugiej strony o zmianie swego adresu. Każda ze stron przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wszelkie negatywne skutki wynikłe z powodu nie wskazania drugiej Stronie aktualnego adresu. 6) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach