Przetargi.pl
REWITALIZACJA PARKU MIEJSKIEGO W OBORNIKACH ŚLĄSKICH - ETAP I

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA PARKU MIEJSKIEGO W OBORNIKACH ŚLĄSKICH - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z rewitalizacją parku miejskiego w Obornikach Śląskich zlokalizowanego na działce 89 AM-20 obręb Oborniki Śląskie, między ulicami Trzebnicka i M.C. Skłodowskiej. I. STAN ISTNIJĄCY: Inwestycja obejmuje swym zasięgiem istniejący park zlokalizowany na: - działce nr 89 AM-20 w Obornikach Śląskich o powierzchni 1,3126 ha zakwalifikowaną jako tereny rekreacyjno-wypoczynkowe, Jest to obszary zadrzewiony o różnej wartości przyrodniczej zadrzewienia. Infrastruktura techniczna zniszczona, zdewastowana. Działka o zróżnicowanej rzeźbie terenu, z dużymi różnicami wysokości. Całość założenia parkowego dostosowano do istniejącego ukształtowania terenu. Remontowi i odbudowie podlegają elementy małej architektury wraz z fontanną (wraz z istniejącymi przyłączami: elektrycznym i wodociągowym, oraz studnią chłonną i placem zabaw). II. ZAKRES ROBÓT: a) porządkowanie terenu - wyburzenia, prace przygotowawcze: - rozebranie ogrodzeń z siatki w ramach z kątownika z transportem złomu, - rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, - rozebranie obrzeży, - wykonanie koryta, - rozebranie drewnianych siedzisk ławek, - rozebranie murków schodowych i postumentów siedzisk, - rozebranie murków oporowych rabat, - rozebranie pergoli z siedziskami i stołem, - demontaż i utylizacja ławek drewnianych, - demontaż i utylizacja koszy na śmieci, - demontaż i utylizacja starych urządzeń placu zabaw, - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, b) usuwanie drzew oraz cięcia pielęgnacyjne, wykonanie wiązań oraz korowanie pni, c) porządkowanie terenu - naprawy: - uzupełnienie kostki kamiennej - granitowej, - naprawa uszkodzeń w schodach betonowych, - renowacja ławki Żeliwnej z siedziskiem drewnianym, - czyszczenie kloszy i słupów, malowanie słupów, - czyszczenie i impregnacja pomnika, d) komunikacja - ciągi piesze: - podbudowa z kruszywa łamanego, - nawierzchnia z miału kamiennego, - plac z kostki kamiennej, - chodniki z płyt kamiennych, - układanie nawierzchni bezpiecznej piaskowych placów i dróg ogrodowych, - schody z kostki kamiennej, - ławki parkowe murowane z kamienia łamanego, e) infrastruktura techniczna - urządzenia komunalne: - dostawa i montaż ławek z oparciem, - dostawa i montaż koszy na śmieci, - dostawa i montaż koszy na psie odchody, - dostawa i montaż tablicy informacyjnej, - dostawa i montaż stojaka na rowery, - ogrodzenie z elementów prefabrykowanych, - dostawa i montaż furtki jednoskrzydłowej, - dostawa i montaż bramy wahadłowej, - ogrodzenie niskie - dojście na plac zabaw, - dostawa i montaż urządzenia zabezpieczającego typu stop dog, f) fontanna: - niecka fontanny żelbetowa, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych, - dostawa i montaż kompletnego systemu hydrauliczno-elektrycznego fontanny, g) nasadzenia uzupełniające - z geotkaniną ściółkującą oraz korowaniem: - krzewy iglaste, - krzewy liściaste, - trawy ozdobne, - trawniki, - pielęgnacja - 12 miesięcy. III. INFORMACJE OGÓLNE Przedstawiony wyżej opis ma charakter informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ przedmiary robót oraz projekt budowlano-wykonawczy (z wyłączeniem dostawy i montażu urządzeń zabawowych i fitness). Zamawiający sugeruje dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Roboty należy wykonać na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlano-wykonawczego. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i protokołami. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń, obsługi geodezyjnej i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. UWAGA: Płatność końcowa nastąpi w I kw. 2014 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach