Przetargi.pl
Rewitalizacja parku miejskiego w Krapkowicach

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 466 800 , fax. 774 466 888
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 774 466 800, fax. 774 466 888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krapkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja parku miejskiego w Krapkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych opisanych w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać pełną wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową obejmującą m.in. projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych i projekty wykonawcze w branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz wykonać na jej podstawie roboty budowlane obejmujące: 1) rozbiórkę niecek fontann, schodów terenowych, 2) wykonanie nawierzchni bezpiecznych - piaszczystych w miejscach placów zabaw, siłowni na świeżym powietrzu wraz z obrzeżami, 3) wykonanie głównych ścieżek o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej o gr. 8 cm, 4) wykonanie nawierzchni drugorzędnych ciągów spacerowych z kruszywa granitowego, 5) wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej z wtopionymi obrzeżami tworzącej zamkniętą pętlę po obwodzie parku służącą do jazdy na łyżworolkach, biegania, itp. 6) wykonanie nawierzchni poliuretanowej o gr. 40mm boiska do koszykówki wraz z obrzeżami elastycznymi, 7) wykonanie 3 torów do gry w boule o wym. 4x15m o nawierzchni piaszczystej, 8) wymianę instalacji oświetleniowej na energooszczędne oświetlenie parkowe, 9) karczowanie szczątkowych nasadzeń żywopłotowych, 10) przesadzenie elementów zieleni wysokiej i wykonanie nowych uzupełniających nasadzeń drzew, 11) dostawa i montaż elementów małej architektury (ławek, latarni, koszy na śmieci, stojaków na rowery), 12) dostawa i montaż elementów siłowni na świeżym powietrzu, 13) dostawa i montaż kosza do koszykówki, 14) dostawa i montaż 2 stołów do szachów wraz z siedziskami, 15) dostawa i montaż zestawu drabinek dla dzieci w wieku 3-14 lat na terenie placu zabaw, 16) dostawa i montaż zestawu drabinek dla dzieci w wieku 5-14 lat na terenie placu zabaw, 17) wykonanie ogrodzenia wraz z furtką wokół Ujęcia Wody Pitnej. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia opisane są w pkt 2 PFU. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je zarówno na etapie projektowania jak i na etapie wykonawczym. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz po wykonaniu przedmiotu zamówienia pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest sprawować nadzór autorski w okresie realizacji robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach, Bank Spółdzielczy w Krapkowicach, nr rachunku 66 8884 0004 2001 0000 7777 0002. Na poleceniu przelewu należy zamieścić nazwę lub numer postępowania. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na rachunku (wpływ środków na rachunek). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Oryginał wadium wniesionego w pozostałych formach (pkt b-e) winno być dołączone do oferty jako odrębny dokument niezałączony z ofertą w sposób trwały, a kopię tego dokumentu załączyć do oferty. Kopia wniesienia wadium w formie przelewu bankowego winna być również załączona do oferty. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 11. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), lub wniesienie go w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty żądane wraz z ofertą: 1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy – wg załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach