Przetargi.pl
Rewitalizacja parku Kornice

Gmina Pietrowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-480 Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032-4198407 , fax. 032-4198407
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pietrowice Wielkie
    ul. Szkolna 5 5
    47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie
    tel. 032-4198407, fax. 032-4198407
    REGON: 00054387000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja parku Kornice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -wykonanie wiaty turystyczno - rekreacyjnej, wraz z utwardzeniem terenu pod wiatą z -kostki betonowej, -wykonanie grilla otwartego oraz piaskownicy murowanych z cegły, -wykonanie pergoli z bali drewnianych wraz z ławkami parkowymi, -wykonanie ciągów komunikacyjnych rekreacyjnych , -montaż ławek parkowych w ciągach komunikacyjnych rekreacyjnych, -wykonanie oświetlenia projektowanego terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) na warunkach określonych w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: (1) Osiągnąć w pracach budowlanych w ciągu każdego z ostatnich 2 lat obrót roczny co najmniej w kwocie 300.000,00 zł (załącznik nr 4 i 5 do siwz). (2) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zadań z zakresu zagospodarowania terenu wraz z utwardzeniem chodników lub placów o wartości co najmniej 150.000,00zł brutto każde (załącznik nr 8 do siwz). (3) Dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienie pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponowanie (lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (załącznik nr 10 do siwz). (4) Zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami. (5) Posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową , z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (załącznik nr 5 do siwz). (6) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności posiadanie ubezpieczenia budowlano - montażowego od wszystkich ryzyk oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200.000,00 zł. (7) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 1 do siwz). (8) Wpłata wadium w kwocie 6.000,00 zł b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i świadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. d) Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: (1) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, (2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych, z wyjątkiem przypadków, w których oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych, (3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków, w których oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych, (4) wykaz podobnych co do charakteru i zakresu robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowane co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom polegającym na zagospodarowaniu terenu wraz z utwardzeniem chodników lub placów stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, (5) kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, (6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - pożyczkowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (7) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ubezpieczenie budowlano - montażowego od wszystkich ryzyk oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, (9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, (10) kosztorys ofertowy, (11) proponowany okres gwarancji, nie niższy niż 36 miesięcy, (12) HARMONOGRAM rzeczowo-finansowy. Harmonogram powinien zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego, (13) sprawozdanie finansowe albo jego część za lata 2007 i 2008, (14) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, (15) wskazanie zakresu prac planowanych do powierzenia podwykonawcy, jeśli zamawiający zamierza powierzyć część prac podwykonawcą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pietrowicewielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach