Przetargi.pl
Rewitalizacja parku im. T. Kościuszki- prace rewitalizacyjne dot. dodatkowego utwardzenia nawierzchni alejek parkowych

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2014-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja parku im. T. Kościuszki- prace rewitalizacyjne dot. dodatkowego utwardzenia nawierzchni alejek parkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest ułożenie nawierzchni utwardzonej z płyt granitowych na części alejek w parku im. T. Kościuszki w Radomiu. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Utwardzenie nawierzchni alejek: a) wykonanie utwardzenia nawierzchni z płyt granitowych o wym. 80x80 cm i gr. 8 cm (na szer. alei od 2,4 do 4 m) wraz z obramowaniem z kostki granitowej szer. od 25 do 55 cm ułożonym na ławie betonowej. Długość alejek do utwardzenia: ok. 1012 m (zgodnie z załącznikiem graficznym zał. do SIWZ, b) wykonanie podsypki cementowo-piaskowej pod płyty i kostkę o gr. ok. 3cm c) wykonanie cieku z kostki granitowej w formie muldy na dł. ok. 250 m d) wyrównanie i uwałowanie poboczy przy utwardzonych alejkach z płyt granitowych mieszanką żwirową, uzyskaną z profilowania istniejących nawierzchni (z ewentualnym uzupełnieniem dodatkową mieszanką żwirową). 2. Wykonanie otworów odwadniających. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna sporządzone są dla szerszego zakresu niż obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia. W ramach przedmiotowego zamówienia wiążące dla Wykonawcy są pozycje w/w dokumentów służące realizacji robót o których mowa w § 3 pkt 2.1 SIWZ oraz przedmiarze robót (zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wskazano w zał. graficznym, stanowiącym integralną część SIWZ). Uwagi: - Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy), - Wykonawca winien uwzględnić okoliczność, iż roboty realizowane będą w obiekcie parkowym częściowo użytkowanym przez ludzi, - Z uwagi na zabytkowy charakter parku oraz wykonaną infrastrukturę parkową, należy ograniczyć do niezbędnego minimum korzystanie ze sprzętu ciężkiego na terenie parku, - Zaleca się kompleksową realizację poszczególnych alejek parkowych, aby umożliwić ich wcześniejsze udostępnienie dla użytkowników parku, - Zamawiający wymaga, aby realizacja robót odbywała się w sposób ciągły, w systemie min. dwuzmianowym, - Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji robót Wykonawca w sposób szczególny zabezpieczył przed zniszczeniem istniejącą infrastrukturę parkową oraz zieleń parkową, - W przypadku wystąpienia utrudnień w wykonaniu cieku odwodnieniowego na niektórych odcinkach w pobliżu istniejących drzew, dopuszcza się możliwość odsunięcia -w uzgodnieniu z projektantem- cieku w kierunku nawierzchni z płyt granitowych. 2.3. Prace towarzyszące, nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót a konieczne do uwzględnienia: a) harmonogram rzeczowo-finansowy robót uzgodniony z zamawiającym b) uzyskanie stosownych decyzji i uzgodnień (np. Konserwatorem Zabytków, Zakładem Usług Komunalnych, MZDiK) wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy (w przypadku takiej potrzeby); - zajęcie chodnika w okresie trwania robót w przypadku takiej potrzeby - innych niezbędnych przy realizacji zadania c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia d) uporządkowanie terenu po budowie, oraz uporządkowanie alejek i trawników przylegających do nowych nawierzchni. e) organizacja i zabezpieczenie placu budowy - w obrębie wykonywania nowej nawierzchni oraz wykonywania otworów odwadniających f) wywiezienie nadmiaru gruntu z profilowania terenu g) zabezpieczenie drzew w obrębie terenu realizacji robót budowlanych. Zabezpieczenie systemu korzeniowego i niedopuszczenie do uszkodzenia w trakcie profilowania podłoża pod muldy. h) likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 5 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach