Przetargi.pl
Rewitalizacja Parku im. Jana Pawła II

Miasto Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8251540 , fax. 81 8252709
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 81 8251540, fax. 81 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Parku im. Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Parku im. Jana Pawła II w Kraśniku w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik do SIWZ. Teren budowy położony jest na działkach nr ew. 1/4, 84/3, 101, 132, 133/1, 133/2, 133/3, 133/4, 134/1, 134/2, 134/3, 142/20, 142/23 obręb Ośrodek m. Kraśnik; działkach nr ew. 551/1, 551/10, 552/1 obręb Zarzecze II m. Kraśnik. 2.Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia uwzględni wymagania zawarte w projekcie budowlanym, wykonawczym oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Budowę alejek parkowych wraz z pomostami dla pieszych na rowie melioracyjnym: 1.1Roboty przygotowawcze: a)karczowanie pni znajdujących się na terenie parku, b)roboty ziemne, c)rozebranie podbudowy, płyt chodnikowych, krawężników, obrzeży betonowych, elementów pomostu z transportem na odległość do 1 km, d)oczyszczenie rowu przebiegającego przez park na odcinku zapewniającym odpływ wody o długości 872,90 m. 1.2Roboty budowlane: a)konstrukcja nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego o pow.1880,82 m2: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, podsypka cem.-piask. gr. 5 cm, podbudowa gr. 15 cm z mieszanki niezwiązanej 0/31,5, warstwa mrozochronna gr. 20 cm z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2, warstwa ulepszonego podłoża gr. 25 cm z mieszanki niezwiązanej 0/11,2 o CBR powyżej 20%, ciąg pieszo - jezdny o szerokości 3,0 m. b)konstrukcja nawierzchni ciągu pieszego i placu widowiskowego: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, podsypka cem.-piask. gr. 5 cm, podbudowa gr. 15 cm z mieszanki niezwiązanej 0/31,5, warstwa ulepszonego podłoża gr. 15 cm z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2, obramowanie ciągu krawężnikiem betonowym 12 x 25 cm ustawionym na podsypce cem.-piaskowej gr. 5 cm i podbudowie nawierzchni, plac widowiskowy o wymiarach osiowych 21,7 x 25,7 m, ciąg pieszy o wymiarach 2,5 i 2,0 m. c)konstrukcja wylotu przepustu: prefabrykaty betonowe z betonu klasy C45/55 odpornego na obciążenie klasy A, fundament pod ściankę z betonu klasy C12/15, ścianka czołowa przepustu z betony klasy C25/30, ława pod przepust z betonu 6-9 MPa, grubości warstwy 30 cm, istniejące kręgi betonowe na długości przebudowy należy zdemontować. d)konstrukcja ogrodzenia rowu: ogrodzenie należy wykonać z trzech rzędów desek nieobrzynanych 25 x 150 mm przymocowanych do słupków drewnianych, wysokość ogrodzenia 1,20 m od powierzchni terenu, słupki wykonane z okrąglaków o średnicy 20 cm okorowanych, zabezpieczonych przed wpływami atmosferycznymi dla czwartej klasy zabezpieczenia, deski z drewna iglastego nieobrzynanego, trzecia klasa zabezpieczenia, kolor impregnatu ciemny orzech lub brąz. e)konstrukcja pomostu dla pieszych: pomost dla pieszych jako typowy leżajowy, którego dźwigary mają postać pojedynczych belek 15x20 cm, wykonywanych z drewna, przęsło składa się z belek ułożonych w odstępach co 50 cm i swobodnie opartych na podporach drewnianych 20 x 25 cm, oczep oparty jest na palach z rur stalowych o średnicy 25 cm, dylina wykonana będzie z desek 5 x 15 cm ryflowanych, poręcze drewniane ze słupkami 12 x 14 cm przymocowanymi do podłużnic i ew. siodełek śrubami M12, rozstaw słupków 1,25-1,40 m, pochwyt drewniany 12 x 14 cm z fazką 1x1 cm, pasy drewniane 5 x 10 cm. 1.3.Roboty zabezpieczające: a)sieć elektroenergetyczna - z uwagi na zachowanie istniejących odległości projektowanych elementów względem infrastruktury elektroenergetycznej nie przewiduje się przebudowy sieci elektroenergetycznej. Zabezpieczeniu podlegają kable elektroenergetyczne krzyżujące się z projektowanymi nawierzchniami. b)urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne - istniejące włazy studni kanalizacji sanitarnej wyregulowane zostaną do projektowanych wysokości kręgami betonowymi o średnicy 1200 mm, i pierścieniami żelbetowymi o średnicy 600 mm. Urządzenia wodociągowe znajdujące się w rejonie budowy wyregulowane zostaną do poziomów projektowanych. Roboty ziemne w pobliżu urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych należy prowadzić ręcznie ze szczególną ostrożnością. c)infrastruktura teletechniczna - istniejąca infrastruktura teletechniczna zabezpieczona zostanie rurą przepustową i ławą betonową pod projektowanymi nawierzchniami. Prace związane z zabezpieczeniem infrastruktury teletechnicznej powinny być wykonane w uzgodnieniu ze służbami technicznymi TP. d)sieć gazowa - zachowane zostanie przykrycie oraz oznakowanie gazociągów. Skrzynki uliczne dostosowane zostaną do proj. poziomu terenu. Przejście gazociągu pod nawierzchniami zostanie zabezpieczone rurami osłonowymi dwudzielnymi z polietylenu PE SDR 17,6 z wyprowadzeniem końców rur 0,50 m poza krawędź jezdni. Końce rur należy uszczelnić. Nad gazociągiem zamontowane zostaną sączki węchowe punkowe. Prace ziemne w pobliżu gazociągu należy prowadzić ręcznie. 2)Budowa oświetlenia parkowego oraz kanalizacji światłowodowej dla systemu monitoringu wizyjnego: 2.1Wykonanie zasilenia złącza oświetleniowego z zestawem gniazdkowym zasilającym scenę. 2.2Dwa obwody oświetleniowe kablem YAKY 5x35 zasilając lampy oświetleniowe. 2.3Równolegle do kabli oświetleniowych ułożyć kanalizację światłowodową ze światłowodem pomiędzy projektowanymi złączami typu ZK1. Nie należy uwzględniać zakupu i montażu kamer do systemu monitoringu wizyjnego. 2.4Latarnie: a)prefabrykowane słupy aluminiowe, 6-metrowe, czarne, okrągłe, gładkie na odpowiednim fundamencie, ze złączem TB z zabezpieczeniem typu Bi 6A dostosowanym do projektowanego kabla, b)oprawa przezroczysta z daszkiem odporna na uderzenia. 3)Zagospodarowanie terenu zielenią i małą architekturą: 3.1Nasadzenia drzew i krzewów oraz obsianie trawą powierzchni wskazanej w projekcie wykonawczym, 3.2Wykonanie wiaty pełniącej funkcje deszczochronu. 3.3Kosze na śmieci szt. 39. 3.4Ławki parkowe szt. 66. 3.5Tablice informacyjne - szt. 3. 4)Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej: 4.1Nasadzenia drzew i krzewów oraz obsianie trawą powierzchni na terenie placu zabaw. 4.2Urządzenia zabawowe - szt. 14: a)urządzenie obrotowe - 1 szt., b)huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt., c)huśtawka wahadłowa typu gniazdko - 2 szt., d)huśtawka wagowa typu gniazdko - 1 szt., e)zabawka na sprężynie (bujak) - auto (bryła) - 1 szt., f)zabawka na sprężynie (bujak) - konik - 1 szt., g)zjazd linowy - 1 szt., h)zestaw zabawowy nawiązujący formą do Zamku - 1 szt., i)trampoliny (zestaw) - 1 szt., j)urządzenie sprawnościowe - 1 szt., k)zestaw zabawkowy z domkiem - 1 szt., l)zestaw sprawnościowy z równoważnikami - 1 szt., m)zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią - 1 szt. 4.3Urządzenia sportowo rekreacyjne - szt. 6: a)biegacz podwójny lub montażu dwóch pojedynczych urządzeń (pełniących taką samą funkcje) obok siebie - 1 szt., b)wahadło podwójne - 1 szt., c)drążek podwójny - 1szt., d)orbitek podwójny lub montażu dwóch pojedynczych urządzeń (pełniących taką samą funkcje) obok siebie - 1 szt., e)urządzenie koła TAI CHI - 1 szt., f)twister potrójny - 1 szt.. 4.4Mała architektura: a)kosze na śmieci - 3 szt., b)ławki parkowe - 3 szt., c)tablice informacyjne - 2 szt., d)stojaki na rowery - 2 szt. 4.5Wszystkie urządzenia zabawowe muszą spełniać następujące warunki: a)posiadać minimum trzyletnią gwarancję, b)posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (słońce, deszcz itp.) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia), c)każde z urządzeń musi posiadać kartę techniczną, instrukcję użytkowania i konserwacji, tabliczkę znamionową, d)urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być wyposażone w tablicę informacyjną, odporną na warunki atmosferyczne, z czytelną informacją o funkcji urządzenia i sposobie ćwiczeń (instrukcja obrazkowa i literowa). Tablica może być zamontowana na pylonie urządzenia. Nie dopuszcza się stosowania naklejek. e)urządzenia muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami, f)muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad, g)materiały wykorzystane do produkcji urządzeń: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń, mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia, h)elementy metalowe, drewniane powinny być pomalowane i zakonserwowane farbami dopuszczonymi do kontaktu z dziećmi oraz odporne na warunki atmosferyczne, i)dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych producenta oraz obowiązujących przepisów. 4.Zamówienie podzielono na dwa następujące etapy wykonalności: 1)etap I obejmujący następujący zakres: 1.1wykonanie infrastruktury podziemnej i nadziemnej w całości, 1.2wykonanie na terenie od rzeki do rowu melioracyjnego: a)karczowanie pni, roboty rozbiórkowe, niwelacja terenu, b)budowa alejek pieszych i pieszojezdnych, c)mała architektura: ławki kosze, wiata i tablice informacyjne, d)plac zabaw, e)nasadzenia drzew, krzewów z wykonaniem trawników. 2)etap II o następującym zakresie wykonania na terenie od rowu do ul. Oboźnej: 1.1karczowanie pni, roboty rozbiórkowe, niwelacja terenu, 1.2budowa alejek pieszych i pieszojezdnych, 1.3mała architektura: ławki kosze, wiata i tablice informacyjne, 1.4oczyszczenie rowu melioracyjnego z wykonaniem kładek, przepustu i ogrodzenia, 1.5siłownie zewnętrzne. 5.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 6.Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 7.Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.). 8.Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 9.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 10.Okres gwarancji na wykonane roboty - 3 lata. 11. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: I etap do dnia 15.08.2014 r., II etap do dnia 20.10.2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na rewitalizację Parku im. Jana Pawła II. 4.Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 14.05.2014 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6.Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7.Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z działem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach