Przetargi.pl
Rewitalizacja Pałacu w Rybnej wraz z otoczeniem na cele kulturalne

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Pałacu w Rybnej wraz z otoczeniem na cele kulturalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane : 1. Parter - przebudowa sanitariatu, - wykonanie WC dla osób niepełnosprawnych i kobiet, - wydzielenie zaplecza kuchni cateringowej, - wykonanie wentylacji mechanicznej wspomagającej istniejącą wentylację grawitacyjną, - wymiana okien na drewniane, - renowacja stolarki drzwiowej, - zamurowanie wnęk podokiennych, - remont istniejących parkietów i posadzek kamiennych, - częściowa wymiana tynków wewnętrznych, - malowanie ścian i sufitów z renowacją sztukaterii, - renowacja istniejących drzwi zewnętrznych zgodnie z ekspertyzą pożarową. 2. Piętro - zmiany w układzie funkcjonalnym piętra (wg projektu) - remont drzwi (powiększenie otworu drzwiowego w pom. 1.2, zmiana otwieralności drzwi z obrotowych pojedynczych skrzydeł na składane harmonijkowe, - wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej - wydzielenie strefy pożarowej poddasza ścianą REI 120 i drzwiami EI 60, - wymiana okien na drewniane, - częściowe zamurowanie wnęk podokiennych, - renowacja stolarki drzwiowej, - remont istniejących parkietów mozaikowych, - częściowa wymiana tynków, - malowanie ścian i sufitów z renowacją sztukaterii. 3. Poddasze - wydzielenie pokoi gościnnych i oddzielenie strychu drzwiami przeciwpożarowymi, - wymiana istniejących włazów rewizyjnych do przestrzeni strychowej, - likwidacja sufitów podwieszanych, - ocieplenie sufitów, - likwidacja lub wyłączenie z użytkowania kominków w pokojach gościnnych, - wykonanie sufitów podwieszanych w łazienkach, - ocieplenie ścian zewnętrznych poddasza płytami z wełny mineralnej, - wymiana okien na drewniane, - częściowe zamurowanie wnęk podokiennych, - renowacja stolarki drzwiowej, - remont istniejących parkietów mozaikowych, - częściowa wymiana tynków, - remont okładzin ścian i posadzek w łazienkach z wymianą armatury, - malowanie ścian i sufitów z odświeżeniem istniejącej sztukaterii, - renowacja istniejących drzwi wewnętrznych. 4. Instalacja wodno kanalizacyjna - wymiana instalacji wodno kanalizacyjnej, - wykonanie białego montażu. 5. Instalacja wentylacyjna - wykonanie wentylacji nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach na parterze i piętrze , - wykonanie klimatyzacji w salach wielofunkcyjnych, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej lub wspomaganej mechanicznej w pozostałych pomieszczeniach. 6. Instalacja elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z montażem punktów świetlnych. 7. Instalacja centralnego ogrzewania - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - montaż grzejników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123535
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 82 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 40.000,00 zl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia ; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz będzie brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu: 1. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. 1.1. Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu co najmniej trzech robót budowlanych obejmujących wykonanie renowacji lub przebudowy lub remontów obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto każda z robót. 2. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Zamawiający wymaga, by wykonawca dysponował następującymi osobami : a) jedna osoba do kierowania robotami budowlanymi posiadająca aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz uprawnienia konserwatorskie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, 3. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3.1. Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 800.000,00 zł. 4. Warunek posiadania ubezpieczenia 4.1 Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 1 do formularza oferty 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, albo oświadczenie dotyczące zakresu zapisanego w art 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jeśli Wykonawcą jest osoba fizyczna. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji naczelnika urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniem w całości wykonanie decyzji oddziału Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 2 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych (potwierdzających spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (wzór załącznik nr 2 do formularza oferty) 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o postawie do dysponowania tymi osobami. ( wzór załącznik nr 3 do formularza oferty). 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość wymaganych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 1.000.000,00. zł. 11. Wykonawca wykazujący spełnienie warunków udziału w postępowaniu (określonych w rozdziale VI. Pkt. 1, 2, 3, 4 niniejszej siwz) na zasobach innych podmiotów winien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. 12. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków udziału w oparciu o zasoby innych podmiotów Zamawiający żąda załączenia dokumentów określonych w/w pkt. 4 o ile podmiot(y) ten (te) będą brały udział w realizacji części zamówienia. 13. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunku udziału o którym mowa w Rozdziale VI. pkt 3.1 niniejszej siwz w oparciu o zasoby innych podmiotów, Zamawiający żąda załączenia dokumentów określonych w/w pkt. 9 dotyczących tych podmiotów. 14. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną