Przetargi.pl
Rewitalizacja Pałacu w Bojadłach wraz z adaptacją na cele kulturalne – prace stolarskie i posadzkarskie

FUNDACJA PAŁAC BOJADŁA ogłasza przetarg

  • Adres: 66-130 Bojadła, Kościelna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 664800342, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: FUNDACJA PAŁAC BOJADŁA
    Kościelna 1
    66-130 Bojadła, woj. lubuskie
    tel. 664800342, , fax. -
    REGON: 081202404
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacbojadla.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Pałacu w Bojadłach wraz z adaptacją na cele kulturalne – prace stolarskie i posadzkarskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac stolarskich i posadzkarskich w ramach zadania: pn. „Rewitalizacja Pałacu w Bojadłach wraz z adaptacją na cele kulturalne” współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 4 „Środowisko i kultura”, Działanie 4.4 „Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego”, Poddziałanie 4.4.1 „Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego – projekty realizowanie poza formułą ZIT. Bu-dynek wpisany do rejestru zabytków prowadzonego przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, pod numerem 205. 1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, zatwierdzone decyzją Sta-rosty Zielonogórskiego nr 72/2017 z dnia 09.02.2017 r. oraz nr 629/2020 z dnia 17.08.2020 r., które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamó-wienia. 1.3. Wykonawca musi przewidzieć realizację robót zgodnie z zaleceniami, które będą wyni-kały z badań konserwatorskich oraz decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak ZN.5142.32.2016 [Boj-2] z dnia 25.11.2016 r. oraz ZN.5142.32.2016 [Boj-5] z dnia 03.07.2020 r. 1.4. Przedmiot zamówienia określony został w projekcje budowlanym zamiennym. Projekt budowlany podstawowy dołączony został do specyfikacji istotnych warunków zamówie-nia ponieważ w projekcie budowlanym zamiennym znajdują się do niego odniesienia niezbędne przy wycenie prac. 1.5. Zakres prac ujęty w projekcie zamiennym obejmuje skrzydło północno – wschodnie na parterze i obejmuje wykonanie następujących elementów: a) Wykonanie i instalacja drzwi i okien – parter budynku b) Renowacja drzwi - parter budynku c) Roboty posadzkowe – wykonanie podłóg z desek i parkietu pomieszczenia nr 18, 27,28 Uwaga: Prace wykonać zgodnie z opisem technicznym PTZ oraz zestawieniami stolarki rys. nr 12 Z i 14 Z. Wykonanie podłóg dotyczy pomieszczeń nr 27 i 28 (parkiet), 18 (ślepa podłoga). Stolarka do wykonania to: drzwi DN-1 sztk.2, DN-2 sztk.1, DN-3 sztk.2, E-4 sztk.1, DZ-2 sztk.1, DB-1 sztk.2; okna O4 sztk.6. Drzwi przeznaczone do renowacji to drzwi R1 i R2 . 1.6. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowa-nia wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Przy renowacji zabytkowych drzwi na-leży wykorzystać historyczne materiały odzyskane podczas prac remontowych. 1.7. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. 1.8. Dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiary robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 1.9. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego re-alizacji robót. 1.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z od-powiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem okre-ślonych materiałów i urządzeń. 1.11. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Ko-deks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 1.12. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 1.11. powyżej. W ramach upraw-nień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrud-niania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 1.11. powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 1.11. powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 1.11. powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 1.13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 1.14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 1.15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 1.16. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 3.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 3.2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonaw-ców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobo-wiązany jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1. 4. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowa-niu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udo-wodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych pod-miotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy dołączyć do oferty). 4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowej lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4.3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmio-tach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1. 4.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasa-dach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, musi, na wezwa-nie Zamawiającego, przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wy-mienione w pkt IV ppkt 1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach