Przetargi.pl
Rewitalizacja Osiedla Starówka w miejscowości Golina - nadanie nowej funkcji budynkowi po byłej restauracji Smakosz

Gmina Golina ogłasza przetarg

  • Adres: 62-590 Golina, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2418095 w. 50, 51 , fax. 63 241 80 95 wew. 232
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golina
    ul. Nowa 1
    62-590 Golina, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2418095 w. 50, 51, fax. 63 241 80 95 wew. 232
    REGON: 31101905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Osiedla Starówka w miejscowości Golina - nadanie nowej funkcji budynkowi po byłej restauracji Smakosz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku usługowego zlokalizowanego na dz. nr geod. 1031/3,1206/2 obręb Golina gm. Golina na budynek użyteczności publicznej z przeznaczeniem na usługi społeczne i edukacyjno-kulturalne. Parametry techniczne budynku: a) Powierzchnia zabudowy budynku – 393,20 m2 b) Powierzchnia netto – 704,43 m2: - piwnica -160,08 m2; - parter - 310,78 m2; - piętro - 233,57 m2, w tym powierzchnia użytkowa - 406,84 m2, powierzchnia użytkowa pomocnicza - 297,59 m2, c) Kubatura budynku - 3 265,86 m3 , d) Wysokość budynku - 8,33/4,77 m , e) Szerokość budynku - 17,13 m, f) Długość budynku - 29,37 m, g) Liczba kondygnacji nadziemnych – 2, h) Liczba kondygnacji podziemnych – 1. 3.1. Przebudowa budynku obejmuje roboty: a) branży budowlanej, w tym: roboty rozbiórkowe: nawierzchni z kostki betonowej, ościeżnic stalowych i drewnianych, krat okiennych i drzwiowych, ścian, filarów i kolumn z cegieł, elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych i zbrojonych, stalowych teowników, balustrad z kształtowników stalowych, podokienników betonowych z lastryko, obróbki murów ogniowych, okapów, gzymsów itp., pokrycia papy na dachach betonowych, obicia ścian z desek drewnianych, ścianek działowych z 2 warstw, sufitów podwieszanych z płytami z włókien mineralnych, posadzek, rynien i rur spustowych z blachy, wywóz i utylizacja gruzu. roboty remontowe: wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych, izolacji przeciwwilgociowych, podłoży i posadzek, malowanie tynków wewnętrznych, montaż podkładów betonowych na gruncie, wykonanie ław i stóp fundamentowych żelbetowych, słupów, schodów i płyt stropowych żelbetowych, fundamentów z bloczków betonowych, przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynku i budowli, wykonanie ścianek działowych z płytek piano- lub gazobetonowych, ścianek z pustaków szklanych, uzupełnienie lub zamurowanie otworów w ścianach, ułożenie nadproży prefabrykowanych, obsadzenie kratek wentylacyjnych, obudowa belek i podciągów płytami kartonowo-gipsowymi, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie, gipsowanie, licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych, ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych, posadzek i schodów oraz cokolików z płytek kamionkowych, obudowa chłodni z płyt izolacyjnych PWS, montaż izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych, naprawy pokrycia dachu z papy, ułożenie murłat, deskowanie połaci dachowych. pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe wraz z obróbkami, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi, montaż obróbek blacharskich, rynien dachowych, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, ścianek ustępowych, montaż drabin wewnętrznych i zewnętrznych, balustrad schodowych ze stali nierdzewnej, pochwytu ze stali nierdzewnej, uchwytów do flag, konstrukcji daszku podjazdu dla niepełnosprawnych, trapy z dwustronną poręczą - nakrywa podjazdu krata WEMA, uchwytów stalowych dla niepełnosprawnych, wykonanie wypraw elewacyjnych cienkowarstwowych z tynku mineralnego, tynków zewnętrznych zwykłych na powierzchniach płaskich (balkony), malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową, wykonanie ław krawężnikowych, montaż obrzeży betonowych, ułożenie kostki brukowej betonowej, montaż platformy dla niepełnosprawnych. b) branży elektrycznej, w tym: roboty rozbiórkowe: opraw oświetleniowych, tablic rozdzielczych, obudów, łączników, gniazd instalacyjnych wtykowych, zwodów poziomych i pionowych instalacji odgromowej, roboty montażowe: wykonanie elektrycznej instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji odgromowej, sieci gniazd multimedialnych, instalacji oświetlenia awaryjnego i instalacji CCTV. c) branży sanitarnej, w tym: roboty rozbiórkowe: rurociągów stalowych i żeliwnych, grzejników żeliwnych, zaworów przelotowych, zlewu kuchennego, umywalki, ustępu, roboty montażowe: kotła z palnikiem gazowym i osprzętem, rurociągów centralnego ogrzewania, izolowanie rurociągów, montaż grzejników, instalacji i urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, rurociągów instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej wraz z montażem armatury i urządzeń. 3.2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), będących załącznikami do niniejszej SIWZ i stanowiących jej integralną część. 3.3. Obiekt znajduje się na terenie objętym ochroną konserwatorskiej - strefa ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego Goliny. 3.4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją, o której mowa w pkt 3.2., obowiązującymi przepisami prawa, w tym zwłaszcza zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W związku z powyższym, w celu realizacji zamówienia, wykonawca nie może użyć urządzeń ani materiałów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te wskazane (opisane) w dokumentacji projektowo - kosztorysowej i STWiORB. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: 3.4.1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), 3.4.2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3.4.3. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), 3.4.4. parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.), 3.4.5. wyglądu (struktura, faktura, barwa). 3.5. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji, celem oceny dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w ramach danego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10. Wymagania dotyczące wadium 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) 10.3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 10.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego, tj. Bank Spółdzielczy w Koninie Oddział w Golinie Nr 79 8530 0000 0700 0619 2000 0224, z dopiskiem: Rewitalizacja Osiedla Starówka w miejscowości Golina - nadanie nowej funkcji budynkowi po byłej restauracji Smakosz. (podać nr części, której dotyczy wnoszone wadium) nr referencyjny: Zp.271.13.2019 10.5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 10.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 10.7. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Ponadto w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Golinie (Sekretariat), ul. Nowa 1, 62-590 Golina lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium”, dołączonej do oferty. 10.8. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 10.8.1. Nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 10.8.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem); 10.8.3. kwotę gwarancji (poręczenia); 10.8.4. termin ważności gwarancji (poręczenia); 10.8.5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie Pzp (art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp) 10.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz; b) wypełniona tabela elementów rozliczeniowych, wg. wzorów stanowiących: załącznik nr 2 do siwz, c) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. siwz - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz; d) pełnomocnictwo (o ile ofertę składa pełnomocnik) do reprezentowania wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; e) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu; f) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach