Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych - Kossaka, Centrum Sportowo-Rekreacyjne - rozbiórka pływalni SZUWAREK w Pile przy ul. Podchorążych - Kossaka. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbiórka pływalni SZUWAREK, obiekt o kubaturze ok. 7 558 m3 i powierzchni zabudowy 1 328 m2 Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi: 1) wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczeniowe 2) odłączenie mediów ( c.o. , wod-kan, energię elektryczną) w porozumieniu z ich włascicielami, po wcześniejszym ich powiadomieniu zgodnie z wydanymi warunkami zawartymi w projekcie 3) zabezpieczenie drzew i krzewów przed uszkodzeniem 4)opracowanie instrukcji bezpiecznego wykonania rozbiórki i zaznajomiienie z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót 5)utylizację płyt azbestowo-cementowych , utylizacji może dokonać firma posiadająca odpowiednie uprawnienia - utylizacja musi być udokumentowana 6)posegregowanie i wywiezienie pozyskanego złomu do punktu skupu, przekazanie go w imieniu Zamawiającego a stosowny dokument przekazania złomu dostarczyć w ciągu 3 dni Zamawiającemu w celu wystawienia faktury przez Gminę Piła 7)masa betonu z rozbiórki podlega recyklingowi w celu wbudowania w wykop 8)robot wykończeniowych wraz z nawiezieniem ziemi uprawnej i obsianiem trawy 9)utylizacja i wywóz materiałów z rozbiórki (np. papa, parapety, okna, luksfery, szkło) - utylizacja musi być udokumentowana 10) wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Prawem Budowlanym oraz ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r 11) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej ( 6 szt. )- wykreślenie obiektu z map geodezyjnych i dostarczenie kopii mapy zasadniczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) osiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawca dysponuje lub którymi będzie dysponować następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: a) kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności budowlanej. 6) wniosą wadium w wymaganej formie,wysokości i terminie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 2.Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. 3. Dokument wniesienia wadium (kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem) 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części III pkt. 3 SIWZ 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu PostępowaniaAdministracyjnego- samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia) 6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3); Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inż. Bud. 6a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków 8. Kosztorysy ofertowe uproszczone sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5693 P poprzez budowę ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Mroczeń-Joanka
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika na odcinku Pietrzyków - Rataje w ciągu drogi wojewódzkiej nr 466 Słupca - Pyzdry.
Dodano: 2016-07-22 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową i przebudową zjazdów na odcinku Jaroszewice Rychwalskie - Rychwał ul. Grodziecka w ciągu drogi wojewódzkiej nr 443 Jarocin - Tuliszków - etap II
Dodano: 2016-07-22 - Budowa zespołu dwóch boisk rekreacyjnych o charakterze publicznym wraz z ciągami pieszymi i miejscami postojowymi u zbiegu ulic Tadeusza Rejtana i Ludwika Zamenhofa w Lesznie
Dodano: 2016-07-14 - Rozbiórka budynków i obiektów budowlanych z elementami z azbestu na terenie Nadleśnictwa Potrzebowice w 2016 r. - Część II
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja drogi powiatowej nr 5703 P poprzez przebudowę chodnika w m. Słupia p/Kępnem ul. Szeroka i Modernizacja drogi powiatowej nr 5700 P poprzez budowę chodnika w m. Łęka Opatowska ul. Brukowa
Dodano: 2016-07-01 - Remont elementów boiska szkolnego - bieżnia przy Zespole Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 5 przy ul. Głuszyna 187 w Poznaniu - I etap
Dodano: 2016-05-17 - Przebudowa pomieszczeń parteru Gimnazjum nr 2 na przedszkole
Dodano: 2016-05-09 - Przebudowa pomieszczeń mieszkalnych na przedszkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz remontem istniejących pomieszczeń
Dodano: 2016-05-09 - Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Spółdzielców w Koninie
Dodano: 2016-04-29