Przetargi.pl
Rewitalizacja obszarów miejskich oraz budowa infrastruktury sportowej w Surażu

Gmina Suraż ogłasza przetarg

  • Adres: 18-105 Suraż, 11 Listopada 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suraż
    11 Listopada 16
    18-105 Suraż, woj. podlaskie
    REGON: 050659154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suraz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja obszarów miejskich oraz budowa infrastruktury sportowej w Surażu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj przy realizacji inwestycji dotyczącej rewitalizacji Rynku ruskiego oraz adaptacji byłego budynku dworca PKS w Surażu, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 6a do SWZ, na zasadach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ.Budowa placu zabaw w Surażu zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 6b do SWZ, na zasadach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5b do SWZ.Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj przy realizacji inwestycji dotyczącej budowy „Skatepark” w Surażu, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 6c do SWZ, na zasadach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:a) w zakresie I części zamówienia 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych);b) w zakresie II części zamówienia 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych);c) w zakresie III części zamówienia 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. 2024 poz. 419).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na wykonanie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto – dotyczy Wykonawców składających oferty w zakresie I części zamówienia; wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na wykonanie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto – dotyczy Wykonawców składających oferty w zakresie II części zamówienia; wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na budowę, rozbudowę lub przebudowę skateparku o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto – dotyczy Wykonawców składających oferty w zakresie III części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach