Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
- Data zamieszczenia: 2019-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
ul. Parkowa 2
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja obiektów po byłym zakładzie naprawczym zabytkowej Górnośląskiej Kolei Wąskotorowej w Bytomiu – obszar 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dla projektu pn. „Rewitalizacja obiektów po byłym zakładzie naprawczym zabytkowej Górnośląskiej Kolei Wąskotorowej w Bytomiu” przy ul. Brzezińskiej 27 realizowanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Obiekty znajdują się w gminnej ewidencji zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) Wyciąg z opracowania zawierającego inwentaryzację, ocenę stanu technicznego oraz koncepcje architektoniczne budynków zlokalizowanych na terenie po byłym zakładzie naprawczym Górnośląskiej Kolei Wąskotorowej w Bytomiu oraz 3) Opis przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik do siwz. UWAGA a) W przypadku rozbieżności zapisów umowy (Istotnych postanowień umownych) z zapisami zawartymi w ww. opracowaniach, a dotyczących zasad rozliczania robót, odbioru robót, przekazania terenu budowy itp., pierwszeństwo przyznaje się zapisom umownym. b) Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektów objętych przedmiotem zamówienia w godz. 9 –14 od poniedziałku do piątku, po uprzednim uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Wydziału Realizacji Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Bytomiu, ul. Smolenia 35. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonaną dokumentację projektową, wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia co najmniej 60-miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia odbioru końcowego robót. Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę (dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak: roboty rozbiórkowe, ziemne, nawierzchniowe, betoniarskie, montażowe, instalacyjne, związane ze stolarką okienną i drzwiową, roboty ciesielskie, stolarskie oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze opracowanym przez Wykonawcę, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Istotnych postanowieniach umownych.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 150.000,00 zł 2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta 49 1560 1049 0000 9030 0005 1567, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: „Rewitalizacja obiektów po byłym zakładzie naprawczym zabytkowej GKW w Bytomiu – obszar 2– wadium”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miejskim w Wydziale Zamówień Publicznych; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2, pok. nr 301. Zamawiający dopuszcza również złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kopercie wraz z ofertą. Wykonawca powinien przedłożyć dokument w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot oryginału. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą; 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu) UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego ze złożonych dokumentów winno wynikać, iż wadium dotyczy każdego z wykonawców działających wspólnie. 7. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty (załącznik nr 1 do siwz) 2) oświadczeń, o których mowa odpowiednio w cz. VI siwz oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) dokument/-y dot. udostępnienia potencjału podmiotu trzeciego np. pisemne zobowiązanie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Hugona Kołłątaja 14 w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-03-27 - Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 5 w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 18 w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-03-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn: „Modernizacja budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Dodano: 2023-10-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Rozbudowa i przebudowa budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej położonego w Katowicach przy ul. Brynowskiej 27”.
Dodano: 2023-10-02 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie hydroizolacji piwnic z opracowaniem technologii obniżenia poziomu wody gruntowej wraz z robotami towarzyszącymi ul. Hallera 9, 9a, 11
Dodano: 2023-08-10 - Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 2 w budynku przy ul. Stanisława Dubois 3 w Bielsku-Białej.
Dodano: 2023-05-05 - Aktualizacja oraz przeprojektowanie dok projektowo-kosztorysowej termomodernizacji bud mieszk w Rybniku w zakresie zmiany sposobu ogrzewania z podz. na zadania: Zad1: Gliwicka 44 Zad2: Gliwicka 50
Dodano: 2023-05-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej(ZRID) na rozbudowę i przebudowę drogi gminnej Nr680010S Ogorzelnik,Bobolice,Mirów
Dodano: 2023-03-21 - Opracowanie i wykonanie kompletnej dok. projektowo-kosztorysowej dla lok. mieszkalnych nr 3, 4 i 6 w bud. przy ul. 11 Listopada 4 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień.
Dodano: 2023-03-21 - „Komenda Powiatowa Policji w Będzinie – modernizacja obiektu – aktualizacja dokumentacji projektowej”
Dodano: 2023-03-13