Przetargi.pl
Rewitalizacja obiektów ośrodka rehabilitacyjnego oraz zagospodarowanie terenu Fundacji Ducha na Rzecz Rehabilitacji Naturalnej Ludzi Niepełnosprawnych w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska - w oparciu o posiadany Program Funkcjonalno - Użytkowy.

Fundacja Ducha na Rzecz Rehabilitacji Naturalnej Ludzi Niepełnosprawnych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Szosa Bydgoska 15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 62 269 79 , fax. 0-56 62 269 79
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Ducha na Rzecz Rehabilitacji Naturalnej Ludzi Niepełnosprawnych
    ul. Szosa Bydgoska 15 15
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 62 269 79, fax. 0-56 62 269 79
    REGON: 87017324400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacjaducha@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja ( rehabilitacja osób niepełnosprawnych)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja obiektów ośrodka rehabilitacyjnego oraz zagospodarowanie terenu Fundacji Ducha na Rzecz Rehabilitacji Naturalnej Ludzi Niepełnosprawnych w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska - w oparciu o posiadany Program Funkcjonalno - Użytkowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na zadanie pn. Rewitalizacja obiektów ośrodka rehabilitacyjnego oraz zagospodarowanie terenu Fundacji Ducha na Rzecz Rehabilitacji Naturalnej Ludzi Niepełnosprawnych w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska- w oparciu o posiadany Program Funkcjonalno - Użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. 1)dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno- budowlanej, c) drogowej, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektoenergetycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami na czas składania ofert, mówiącymi o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali minimum dwa opracowania projektowe odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, póz. 1655 oraz z 2008 roku Nr 171 poz. 1058).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 wg wzoru (zał. nr 2 do siwz) b/ Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c) Wykaz, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno- budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektoenergetycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami na czas składania ofert, mówiącymi o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego- wg. wzoru załącznik nr 3 do siwz. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. d) Wykaz usług tj. co najmniej dwóch opracowań projektowo- kosztorysowych o podobnym charakterze i wielkości, dla obiektów użyteczności publicznej, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje i protokoły wg wzoru zał. nr 4 do siwz e/ Ofertę sporządzoną na formularzu wg załączonego wzoru (zał. nr 1 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacjaducha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach