Fundacja Ducha na Rzecz Rehabilitacji Naturalnej Ludzi Niepełnosprawnych ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Szosa Bydgoska 15
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 62 269 79 , fax. 0-56 62 269 79
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Ducha na Rzecz Rehabilitacji Naturalnej Ludzi Niepełnosprawnych
ul. Szosa Bydgoska 15 15
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 62 269 79, fax. 0-56 62 269 79
REGON: 87017324400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacjaducha@wp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja ( rehabilitacja osób niepełnosprawnych)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja obiektów ośrodka rehabilitacyjnego oraz zagospodarowanie terenu Fundacji Ducha na Rzecz Rehabilitacji Naturalnej Ludzi Niepełnosprawnych w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska - w oparciu o posiadany Program Funkcjonalno - Użytkowy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na zadanie pn. Rewitalizacja obiektów ośrodka rehabilitacyjnego oraz zagospodarowanie terenu Fundacji Ducha na Rzecz Rehabilitacji Naturalnej Ludzi Niepełnosprawnych w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska- w oparciu o posiadany Program Funkcjonalno - Użytkowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. 1)dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno- budowlanej, c) drogowej, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektoenergetycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami na czas składania ofert, mówiącymi o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali minimum dwa opracowania projektowe odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, póz. 1655 oraz z 2008 roku Nr 171 poz. 1058).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 wg wzoru (zał. nr 2 do siwz) b/ Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c) Wykaz, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno- budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektoenergetycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami na czas składania ofert, mówiącymi o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego- wg. wzoru załącznik nr 3 do siwz. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. d) Wykaz usług tj. co najmniej dwóch opracowań projektowo- kosztorysowych o podobnym charakterze i wielkości, dla obiektów użyteczności publicznej, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje i protokoły wg wzoru zał. nr 4 do siwz e/ Ofertę sporządzoną na formularzu wg załączonego wzoru (zał. nr 1 do siwz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacjaducha.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej
Dodano: 2016-07-14 - Wykonanie dokumentacji projektowych
Dodano: 2016-06-02 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Włocławek - etap II - z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2016-05-05 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2016-04-08 - Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego termomodernizacji budynku rektoratu i biblioteki Akademii Muzycznej imienia Feliksa nowowiejskiego w Bydgoszczy przy ul. Słowackiego 7 wraz z audytem energetycznym.
Dodano: 2015-09-08 - ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA ALTANY OGRODOWEJ
Dodano: 2014-07-03 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę instalacji elektrycznej wraz z instalacją niskoprądową w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 20 - wymiana instalacji elektrycznej wraz z instalacją niskoprądową
Dodano: 2014-04-03 - OPRACOWANIE KONCEPCJI PROGRAMOWO-PRZESTRZENNEJ ORAZ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH DLA CAŁEGO TERENU OBJĘTEGO POSTĘPOWANIEM - ETAP I, POŁOŻONEGO W TORUNIU PRZY UL. POZNAŃSKIEJ 294 C ( DZIAŁKI NR 32/11, 32/14 )
Dodano: 2014-03-31 - OPRACOWANIE KONCEPCJI PROGRAMOWO-PRZESTRZENNEJ ORAZ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH DLA CEŁEGO TERENU OBJĘTEGO POSTEPOWANIEM, POŁOŻONEGO W TORUNIU PRZY UL. WATZENRODEGO i HUBEGO ( DZIAŁKA NR 230 )
Dodano: 2014-03-31 - Wykonanie - opracowanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego dla potrzeb Szpitala Uzdrowiskowego Nr IV Dom Zdrojowy zlokalizowanego przy ul. Leśnej 3, 87- 720 Ciechocinek. CPV - 71221000-3, 71325000-2, 71327000-6, 71132100-4, 71321200-6, 71320000-7
Dodano: 2014-02-17