Przetargi.pl
Rewitalizacja obiektów na terenie Miasta Tkaczy i w jego otoczeniu wraz z uzupełnieniem sieci powiązań zielonych w przestrzeni miejskiej – budynki: ul. Narutowicza 4, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 20, 25, 27, 28, 35 w ramach projektu „Szlakiem architektury włókienniczej – rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji zdegradowanych terenów na obszarze ŁOM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w trybie „Zaprojektuj i wybuduj” w Zgierzu

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja obiektów na terenie Miasta Tkaczy i w jego otoczeniu wraz z uzupełnieniem sieci powiązań zielonych w przestrzeni miejskiej – budynki: ul. Narutowicza 4, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 20, 25, 27, 28, 35 w ramach projektu „Szlakiem architektury włókienniczej – rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji zdegradowanych terenów na obszarze ŁOM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w trybie „Zaprojektuj i wybuduj” w Zgierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja budynków przy ul. Narutowicza 4, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 20, 25, 27, 28, 35, w trybie „zaprojektuj i wybuduj” polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej i robót budowlano – montażowych w ramach projektu „Szlakiem architektury włókienniczej – rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji zdegradowanych terenów na obszarze ŁOM” w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (załącznik nr 1), mapę lokalizacyjną (załącznik nr 2), wytyczne Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr WUOZ-AC.5183.272.2017.ES z dnia 13.09.2017 r. (załącznik nr 3), aktualnie obowiązujące przepisy prawa. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W ramach postępowania do realizacji przewidziane są następujące budynki zasobu komunalnego podzielone na cztery części: Część nr 1: Rewitalizacja budynków zasobu komunalnego wykonanych w technologii murowanej: 1. Budynek mieszkalny, 95-100 Zgierz, ul. Narutowicza 11, Budynek nie podlega indywidualnej ochronie. 2. Budynek mieszkalny, 95-100 Zgierz, ul. Narutowicza 25, Budynek nie podlega indywidualnej ochronie. Część nr 2: Rewitalizacja budynków zasobu komunalnego wykonanych w technologii drewnianej: 1. Budynek mieszkalny, 95-100 Zgierz, ul. Narutowicza 4, Gminna Ewidencja Zabytków. 2. Budynek mieszkalny, 95-100 Zgierz, ul. Narutowicza 5, Gminna Ewidencja Zabytków. 3. Budynek mieszkalny, 95-100 Zgierz, ul. Narutowicza 7, Gminna Ewidencja Zabytków. Część nr 3: Rewitalizacja budynków zasobu komunalnego wykonanych w technologii drewnianej i murowanej: 1. Budynek mieszkalny o konstrukcji drewnianej, 95-100 Zgierz, ul. Narutowicza 9, Gminna Ewidencja Zabytków. 2. Budynek mieszkalny o konstrukcji drewnianej, ściany szczytowe murowane, 95-100 Zgierz, ul. Narutowicza 13, Gminna Ewidencja Zabytków. 3. Budynek mieszkalny o konstrukcji murowanej, 95-100 Zgierz, ul. Narutowicza 15, Rejestr zabytków A/1019/254 z dn. 30.12.1967. Część nr 4: Rewitalizacja budynków zasobu komunalnego wykonanych w technologii drewnianej i murowanej: 1. Budynek mieszkalny o konstrukcji drewnianej, ściany szczytowe murowane, 95-100 Zgierz, ul. Narutowicza 20, Gminna Ewidencja Zabytków. 2. Budynek mieszkalny o konstrukcji drewnianej, ściany szczytowe murowane, 95-100 Zgierz, ul. Narutowicza 27, Gminna Ewidencja Zabytków. 3. Budynek mieszkalny o konstrukcji murowanej, ściany szczytowe murowane, 95-100 Zgierz, ul. Narutowicza 28, Gminna Ewidencja Zabytków. 4. Budynek mieszkalny o konstrukcji murowanej, ściany szczytowe murowane, 95-100 Zgierz, ul. Narutowicza 35, Gminna Ewidencja Zabytków. UWAGA: przy projektowaniu i realizacji robót budowlanych objętych niniejszym Zamówieniem należy wziąć pod uwagę, iż dotyczą one budynków zlokalizowanych na obszarze Parku Kulturowego „Miasto Tkaczy” w Zgierzu, tj. usytuowanych w zespole historycznej zabudowy o jednolitym charakterze, w sąsiedztwie innych domów wpisanych do rejestru zabytków. GŁÓWNE WYMAGANIA W ZAKRESIE PRAC PROJEKTOWYCH: Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi projektowania oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego. Prace projektowe i wykonawcze winny być prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane. Przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowej należy wykonać inwentaryzację i ocenę stanu technicznego pod kątem wykonywanych robót dla poszczególnych budynków. Podstawą opracowania dokumentacji projektowej będą dane zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz wytyczne Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr WUOZ-AC.5183.272.2017.ES z dnia 13.09.2017 r. W przypadkach, gdzie jest to uzasadnione i niezbędne należy wykonać ekspertyzę techniczną wytrzymałości konstrukcji oraz zabezpieczeń przeciwpożarowych. W zakresie prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej w wersji papierowej i elektronicznej dla każdego z budynków odrębnie obejmującej: - sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych - po 5 egz., - przedmiarów robót -po 2 egz., - kosztorysów inwestorskich - po 2 egz., - specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych –po 5 egz., - sporządzenie plan BIOZ – po 3 egz., Bezwzględnym wymaganiem jest, aby dokumentacja projektowa była uzgadniania w trakcie prac z Zamawiającym (na bieżąco), a następnie uzyskała jednoznaczną akceptację Zamawiającego, przed uzyskaniem pozwolenia na budowę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości dokonania istotnych zmian w przyjętym projekcie przed uzyskaniem pozwolenia na budowę przez Wykonawcę do poszczególnych zadań inwestycji. Dokumentacja projektowa powinna zawierać również projekt zagospodarowania działki, oraz wyposażenie przeciw-pożarowe i ujednoliconą koncepcję estetyczną, w tym materiały i kolorystykę wykończenia oraz projekt informacji wizualnej obiektu. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania projektu zamiennego w przypadku pojawienia się okoliczności nie znanych na etapie akceptowania projektu. Koszt ponosi Wykonawca. Dokumentacja winna posiadać wszystkie wymagane uzgodnienia zewnętrzne. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich administracyjno-prawnych decyzji i pozwoleń (w tym: zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę, jeśli jest wymagane), certyfikatów itp., niezbędnych do zatwierdzenia wykonywanej dokumentacji projektowej oraz do odbioru prowadzonych robót. GŁÓWNE WYMAGANIA W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z uzyskaniem materiałów i informacji do projektowania oraz koszty związane z uzgodnieniem opracowanej dokumentacji technicznej. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: - geodezyjne pomiary wytyczenia i inwentaryzacji, - koszty prób, badań, odbiorów i innych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Ogólnych warunkach umowy. Wykonawca opracuje na własny koszt mapę do celów projektowych, którą docelowo przekaże Zamawiającemu. W czasie realizacji prac budowlanych należy zapewnić niezakłócone funkcjonowanie modernizowanych obiektów i innych nieruchomości położonych w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji. Wykonawca opracuje na koszt własny stosowną organizację ruchu na czas zajęcia pasa drogowego dróg gminnych, niezbędną do realizacji zadania. Wykonawca zwolniony będzie z opłat za uzgodnione czasowe zajęcie pasa drogowego dróg gminnych. Wymogi jakościowe powinny spełniać lub przewyższać podane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. Wykonawca ma obowiązek uzgadniania z właściwym Konserwatorem Zabytków zakresu i stopnia szczegółowości wszelkich prac w elewacjach i zewnętrznej strukturze budynków, wykonywanych przy rewitalizacji budynków. Wykonawca ma obowiązek przewidzieć wszystkie towarzyszące roboty budowlane niezbędne do prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną funkcjonowania obiektu. (np. ponowne wykonanie zdjętej instalacji odgromowej). Wykonawca wykona i zamontuje tablice informacyjne wskazujące na współfinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, zgodnie z wzorem i treścią uzgodnioną z Zamawiającym, zgodną z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji o wymiarach nie mniejszych niż. 80 x 120 cm. – po 1 szt. dla każdego budynku. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, a nie będących w zakresie wykonywanych prac. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych, wykonawca przedstawi Zamawiającemu z 14 dniowym wyprzedzeniem harmonogram wykonywanych prac. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy dla przedmiotowego zadania. UWAGI OGÓLNE: 1. Zamawiający zaleca by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektów i terenów oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. Wszelkie podane obmiary i powierzchnie należy zweryfikować przed kalkulacją oferty. Koszty związane z przeprowadzeniem tych czynności ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. 2. Koszty nieprzewidzianych badań i prac w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych np. badań konserwatorskich lub archeologicznych pokryje Wykonawca. ZAŁĄCZNIKI: 1. Program funkcjonalno – użytkowy dla zadania: „Szlakiem architektury włókienniczej – rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji zdegradowanych terenów na obszarze ŁOM”. 2. Mapa lokalizacyjna 3. Wytyczne Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr WUOZ - ZN.5183.15.2018.ES z dnia 18.05.2018 r., nr WUOZ - ZN.5183.952.2018.ES z dnia 27.11.2018r. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: stolarza, murarza, tynkarza, dekarza, robotnika budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: - dla części 1: 5.000,00 zł, - dla części 2: 10.000,00 zł, - dla części 3: 8.000,00 zł, - dla części 4: 10.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE Innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach