Przetargi.pl
Rewitalizacja nawierzchni Rynku w Złotym Stoku wraz z przebudową infrastruktury technicznej

Gmina Złoty Stok ogłasza przetarg

  • Adres: 57-250 Złoty Stok, ul. Rynek 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 74 8164164 , fax. 0 74 8164133
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złoty Stok
    ul. Rynek 22 22
    57-250 Złoty Stok
    tel. 0 74 8164164, fax. 0 74 8164133
    REGON: 89071848400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja nawierzchni Rynku w Złotym Stoku wraz z przebudową infrastruktury technicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na wykonaniu rewitalizacji nawierzchni i przebudowie infrastruktury Rynku w Złotym Stoku. Prace obejmują wymianę istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej dla posesji Rynek 20, wymianę oświetlenia ulicznego Rynku, remont nawierzchni Rynku z wykorzystaniem kostki kamiennej szarej i czarnej. Obszar objęty rewitalizacją to ok 5250m2. W zakresie robót do wykonania są: I. Branża sanitarna. Kanalizacja deszczowa. Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót . - opracowanie ogólnego harmonogramu prac, - pomiary geodezyjne przygotowawcze, - prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem, - organizacja ruchu drogowego w przypadku konieczności zamknięcia ulic oraz zorganizowanie dojazdów i dojść zastępczych wraz z właściwym oznakowaniem, - prace przygotowawcze w zakresie różnych nawierzchni - rozebranie istniejących nawierzchni ulic (kostka kamienna, płyty chodnikowe, mieszanka mineralno-bitumiczna) w miejscach prowadzenia robót ziemnych. Roboty ziemne. - wykonanie wykopów oraz przekopów pod sieć kanalizacyjną deszczową w gruncie kat IV - 635.684m3, - wykonanie wykopów linowych pod rurociągi 272,436m3, - wykonanie pionowych ażurowych umocnień ścian wykopów liniowych pod sieć kanalizacyjną deszczową - 1684.200m2, - wykonanie podłoża i obsypki pod sieć kanalizacyjną deszczową z piasku lub pospółki, - zasypywanie wykopów pospółką. Roboty instalacyjne. - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o ? 1200mm, łączonych na uszczelki gumowe, z dnem oraz włazami typu ciężkiego, z zamontowanymi stopniami zejściowymi - 9szt, - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o ? 1000mm, łączonych na uszczelki gumowe, z dnem oraz włazami typu ciężkiego, z zamontowanymi stopniami zejściowymi - 3szt, - wykonanie studni ślepych z włazami typu ciężkiego na wpięciach przyłączy deszczowych, na rurociągu ? 400mm - 7szt, - wykonanie studni ślepych z włazami typu ciężkiego na wpięciach przyłączy deszczowych, na rurociągu ? 250mm - 4szt, - wykonanie studni ślepych z włazami typu ciężkiego na wpięciach przyłączy deszczowych, na rurociągu ? 200mm - 2szt, - wykonanie kanałów z rur PCV klasy S ? 400mm - 182m, - wykonanie kanałów z rur PCV klasy S ? 250mm - 60m, - wykonanie kanałów z rur PCV klasy S ? 200mm - 82m, - wykonanie kanałów z rur PCV klasy S ? 160mm - 165m, - wykonanie podłoży z pianobetonu - 20m3, - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem - 13szt, - wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej wraz z czyszczakami - 23szt, - wykonanie wpięcia istniejącej kanalizacji deszczowej ? 500mm do studni ? 1200mm - 1szt, - wykonanie wpięcia istniejącej kanalizacji deszczowej ? 400mm do studni ? 1200mm - 2szt, - wykonanie wpięcia istniejącej kanalizacji deszczowej ? 200mm do studni ? 1200mm - 4szt, - wykonanie odwodnień liniowych przykrytych rusztem - 18m, - roboty w zakresie demontażu odcinków istniejącej kanalizacji deszczowej i jej elementów, - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej dla posesji Rynek 20 ? 160mm wraz ze studnią rewizyjną. Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i przekazaniem do eksploatacji. - wykonanie prób wodnych szczelności kanałów rurowych, - wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów, - uporządkowanie budowy i przyległych terenów, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Sieć wodociągowa. Wymieniana sieć wodociągowa stanowi częściowo sieć przesyłową, a częściowo rozdzielczą. Wymianie podlegają sieci i przyłącza w obrębie Rynku. Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót . - opracowanie ogólnego harmonogramu prac, - pomiary geodezyjne przygotowawcze, - prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem, - organizacja ruchu drogowego w przypadku konieczności zamknięcia ulic oraz zorganizowanie dojazdów i dojść zastępczych wraz z właściwym oznakowaniem, - prace przygotowawcze w zakresie różnych nawierzchni - rozebranie istniejących nawierzchni ulic (kostka kamienna, płyty chodnikowe, mieszanka mineralno-bitumiczna) w miejscach prowadzenia robót ziemnych. Roboty ziemne. - wykonanie wykopów oraz przekopów pod sieć wodociągową w gruncie kat IV - 364.616m3, - wykonanie wykopów linowych pod rurociągi 156,264m3, - wykonanie pionowych ażurowych umocnień ścian wykopów liniowych pod sieć wodociągową - 1302.200m2, - wykonanie podłoża i obsypki pod sieć wodociągową z piasku lub pospółki, - zasypywanie wykopów pospółką. Roboty instalacyjne. - wykonanie rurociągów z rur ciśnieniowych polietylenowych PEHD zgrzewanych o ? 125mm - 102m, wraz z uzbrojeniem sieci, - wykonanie rurociągów z rur ciśnieniowych polietylenowych PEHD zgrzewanych o ? 110mm - 168m, wraz z uzbrojeniem sieci, - wykonanie przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych polietylenowych PEHD o ? 40mm - 66m, wraz z uzbrojeniem i przełączeniem instalacji do sieci, - wykonanie przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych polietylenowych PEHD o ? 32mm - 47m, wraz z uzbrojeniem i przełączeniem instalacji do sieci, - wykonanie studzienki wodomierzowej o ? 1000mm - 1szt, ? 600mm - 1szt, - oznakowanie tras sieci taśmą z tworzywa sztucznego i tabliczkami, - roboty w zakresie demontażu odcinków istniejącej sieci wodociągowej i jej elementów. Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i przekazaniem do eksploatacji. - wykonanie prób wodnych szczelności i dezynfekcji sieci wodociągowej, - wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów, - uporządkowanie budowy i przyległych terenów, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. II. Branża elektryczna. Prace przygotowawcze i zabezpieczające terenu robót . - opracowanie ogólnego harmonogramu prac, - pomiary geodezyjne przygotowawcze, - prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem, - organizacja ruchu drogowego w przypadku konieczności zamknięcia ulic oraz zorganizowanie dojazdów i dojść zastępczych wraz z właściwym oznakowaniem, - prace przygotowawcze w zakresie różnych nawierzchni - rozebranie istniejących nawierzchni ulic (kostka kamienna, płyty chodnikowe, mieszanka mineralno-bitumiczna) w miejscach prowadzenia robót ziemnych. Roboty ziemne. - wykonanie wykopów pod kable i fundamenty słupów oświetleniowych w gruncie kat. IV - 91,40m3, - wykonanie podłoża piaskowego pod kable - 1828,00m, - zasypywanie wykopów pod kable i fundamenty. Roboty instalacyjne. - układanie kabli wielożyłowych YAKXS 4x25mm2 - 457.00m, - montaż uziomów poziomych w wykopie - 457.00m, - ułożenie rur osłonowych z PCW - 12m, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych wraz z przyłączeniem do sieci elektrycznej - 25szt, - montaż opraw oświetleniowych na słupach - 42szt, - dokonanie przyłączenia do sieci zasilającej, - roboty w zakresie demontażu odcinków istniejącej instalacji oświetleniowej i jej elementów. Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i przekazaniem do eksploatacji. - wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej, - wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów, - uporządkowanie budowy i przyległych terenów, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. III. Branża drogowa. Dane charakterystyczne: - obciążenie drogi ruchem - dla nawierzchni jezdni ze względu na możliwość ruchu i postoju autobusów i samochodów ciężarowych założono konstrukcję jak dla nawierzchni stanowisk postojowych samochodów ciężarowych - dla nawierzchni chodników założono konstrukcję umożliwiającą postój samochodów o ciężarze całkowitym nie większym niż 2 500 kG - klasa techniczna drogi Z - funkcja droga zbiorcza - prędkości projektowa Vp = 40 km/h - szerokość jezdni zmienna: od 6,00 do 22,00 m łącznie ze stanowiskami postojowymi - obramowanie krawężnikiem kamiennym oddzielającym ciągi piesze - chodniki o szerokości 2,00; 2,50; 5,00 m. Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót. - opracowanie ogólnego harmonogramu prac, - pomiary geodezyjne przygotowawcze, - prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem, - organizacja ruchu drogowego w przypadku konieczności zamknięcia ulic oraz zorganizowanie dojazdów i dojść zastępczych wraz z właściwym oznakowaniem, - prace przygotowawcze w zakresie różnych nawierzchni - rozebranie istniejących nawierzchni Rynku (kostka kamienna, płyty chodnikowe, mieszanka mineralno-bitumiczna, kostka kamienna do ponownego wykorzystania ok. 20%), - regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, wodociągowych i telefonicznych i . Roboty ziemne. - wykonanie koryta na całej szerokości na głęb. 20cm - 4743,280m2, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 4743,280m2, - wykonanie podbudowy pod chodnikami z kruszywa łamanego grub. warstwy po zagęszczeniu 15cm - 1342,540m2, - wykonanie podbudowy pod jezdnią z kruszywa łamanego grub. warstwy po zagęszczeniu 24cm - 3078,94m2, Roboty nawierzchniowe. - wykonanie ław betonowych z betonu B-15 pod ściekiem - 31.092m3, - wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężnik z betonu B-15, wys. 20cm - 44.986m3, - ustawienie krawężników kamiennych granitowych 20x25cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5cm, na gotowej ławie betonowej - 436.760m3, - wykonanie ścieku przychodnikowego z kamiennej kostki brukowej, szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (1:4), na gotowej ławie betonowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową-119.081m2, - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki kamiennej granitowej szarej, rzędowej na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3cm (1:4) wraz z wypełnieniem spoin zaprawą cementową oraz pielęgnacją powierzchni przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, wys. kostki 14cm - 3078.940m2, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki kamiennej granitowej lub bazaltowej czarnej na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3cm (1:4) wraz z wypełnieniem spoin żwirem oraz pielęgnacją powierzchni przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, wys. kostki 6-8cm - 1342.540m2, - uzupełnienie ubytków cokołów elewacji budynków przy połączeniu z nawierzchnią Rynku. Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i przekazaniem do eksploatacji. - wykonanie odbiorów technicznych, - wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów, - uporządkowanie budowy i przyległych terenów, - zakup i montaż znaków drogowych (znaki przeznaczone do kategorii dróg wewnętrznych): -znak nakazu C-12 ruch okrężny i znak ostrzegawczy A-7 ustąp pierwszeństwa, - 4kpl na wspólnym słupku, -znak - uwaga zmiana organizacji ruchu - 4kpl, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 podobne zadanie, odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (1 zadanie - w zakresie nawierzchni brukowanej, 1 zadanie - w zakresie instalacji sanitarnych i wodociągowych, 1 zadanie w zakresie oświetlenia ulicznego) 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanych na podstawie ustawy z dn. 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U.Nr 156 z 2006, poz. 1118, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006, w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz,U.Nr 83 z 2006, poz. 578), lub przepisów uprzednio obowiązujących w tym zakresie. 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 5)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 6)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. 3 do SIWZ) b - wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt 2, rozdz. VI SIWZ, (zał. 4 do SIWZ) oraz dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. c - wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - zgodnie z pkt 3, rozdz. VI SIWZ (zał. 5 do SIWZ) d - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (co najmniej na czas realizacji zadania) e - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f - oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotystok.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach