Przetargi.pl
Rewitalizacja miejscowości Rudzienko- nr ref. GKI 271.7.2014

Gmina Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 05-307 Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7571190 , fax. 25 7571190
  • Data zamieszczenia: 2014-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
    ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
    05-307 Dobre, woj. mazowieckie
    tel. 25 7571190, fax. 25 7571190
    REGON: 71158265800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobre.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja miejscowości Rudzienko- nr ref. GKI 271.7.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I Wyposażenie świetlicy wiejskiej Przedmiotem zamówienia jest : Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Rudzienku, gm. Dobre, powiat miski, woj. Mazowieckie zgodnie z dokumentacją projektową tj.: opisem technicznym i przedmiarem. 45421153 - 1 - instalowanie zabudowanych mebli 39141000 - 2 - meble i wyposażenie kuchni 39162110 - 9- sprzęt dydaktyczny 37440000 - 4 -sprzęt do ćwiczeń fizycznych Część II - Rozbudowa placu zabaw i parkingu Przedmiot zamówienia: Rozbudowa parkingu oraz placu zabaw w miejscowości Rudzienko gmina Dobre, powiat miski, woj. mazowieckie zgodnie z dokumentacją projektową tj.: opisem technicznym i przedmiarem. kod CPV: 45100000-8 przygotowanie terenu pod budowę 45233000-9 roboty w zakresie konstruowania; fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 37535200-9 wyposażenie placów zabaw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211531
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobre.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach