Gmina Dobre ogłasza przetarg
- Adres: 05-307 Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 7571190 , fax. 25 7571190
- Data zamieszczenia: 2014-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
05-307 Dobre, woj. mazowieckie
tel. 25 7571190, fax. 25 7571190
REGON: 71158265800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobre.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja miejscowości Rudzienko- nr ref. GKI 271.7.2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I Wyposażenie świetlicy wiejskiej Przedmiotem zamówienia jest : Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Rudzienku, gm. Dobre, powiat miski, woj. Mazowieckie zgodnie z dokumentacją projektową tj.: opisem technicznym i przedmiarem. 45421153 - 1 - instalowanie zabudowanych mebli 39141000 - 2 - meble i wyposażenie kuchni 39162110 - 9- sprzęt dydaktyczny 37440000 - 4 -sprzęt do ćwiczeń fizycznych Część II - Rozbudowa placu zabaw i parkingu Przedmiot zamówienia: Rozbudowa parkingu oraz placu zabaw w miejscowości Rudzienko gmina Dobre, powiat miski, woj. mazowieckie zgodnie z dokumentacją projektową tj.: opisem technicznym i przedmiarem. kod CPV: 45100000-8 przygotowanie terenu pod budowę 45233000-9 roboty w zakresie konstruowania; fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 37535200-9 wyposażenie placów zabaw - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211531
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobre.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana szaf w pomieszczeniach biurowych na szafy w systemie przesuwnym
Dodano: 2016-04-15 - Usługa wykonania i montażu mebli do laboratorium Pomiarów GNSS na Wydziale Inżynierii Lądowej i Geodezji
Dodano: 2015-12-09 - Wymiana szaf w pomieszczeniach biurowych na szafy w systemie przesuwnym
Dodano: 2015-07-17 - Wymiana szaf wnękowych na szafy wykonane w systemie szaf przesuwnych
Dodano: 2014-05-30 - Usługa wykonania i montażu mebli do pracowni teledetekcji budynek 58 Wydziału Inżynierii Lądowej i Geodezji
Dodano: 2014-04-25 - Sprawa 87/2013
Dodano: 2013-05-29 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudów stałych i szaf wnękowych podnoszących funkcjonalność pomieszczeń biurowych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa, przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6 w Warszawie
Dodano: 2013-05-28 - USŁUGĘ WYKONANIA I MONTAŻU MEBLI DO PRACOWNI KOMPUTEROWYCH WYDZIAŁU INŻYNIERII LĄDOWEJ I GEODEZJI
Dodano: 2012-11-14 - wykonanie zabudów stałych i szaf wnękowych podnoszących funkcjonalność pomieszczeń biurowych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa, przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6 w Warszawie
Dodano: 2012-10-19 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudów stałych i szaf wnękowych podnoszących funkcjonalność pomieszczeń biurowych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa, przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6 w Warszawie.
Dodano: 2012-05-15