Przetargi.pl
Rewitalizacja miasta Nowa Ruda - remont budynków mieszkalnych w rynku. Rynek 7, Rynek 12, Rynek 13, Rynek 16, Rynek 18, Rynek 19,

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    ul. Rynek 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja miasta Nowa Ruda - remont budynków mieszkalnych w rynku. Rynek 7, Rynek 12, Rynek 13, Rynek 16, Rynek 18, Rynek 19,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych oraz instalacyjnych w budynkach wielorodzinnych tj. Rynek 7, Rynek 12, Rynek 13, Rynek 16, Rynek 18, Rynek 19 oraz wykonanie we współpracy ze specjalistą ornitologiem i chiropterologiem przeglądu obiektów (kamienic) pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy) wraz z ewentualnym wykonaniem zabezpieczenia tych miejsc przed ich zasiedleniem przez ww. zwierzęta. 1.Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, załączone do n/n SIWZ lub na stronie www.um.nowaruda.pl: 2)Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż projektowane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3)Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 4)Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. 5)Zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: RYNEK 7 1.elewacja - projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót 2.opaska betonowa oraz podłączenie rury spustowej do kan. deszczowej - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar 3.wewnętrzna i zewnętrzna instalacja gazowa - projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar 4.klatka schodowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar RYNEK 12 1.elewacja - projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót 2.wewnętrzna i zewnętrzna instalacja gazowa - projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar 3.klatka schodowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar Uwaga: Dokumentacja techniczna obejmuje także remont dachu, wymianę stolarki okiennej oraz witryny. Elementy te nie są objęte niniejszym postępowaniem i nie należy ich brać pod uwagę przy dokonaniu wyceny. RYNEK 13 1.elewacja - projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót 2.klatka schodowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar Uwaga: Dokumentacja techniczna obejmuje także remont dachu, wymianę stolarki okiennej oraz witryny. Elementy te nie są objęte niniejszym postępowaniem i nie należy ich brać pod uwagę przy dokonaniu wyceny. RYNEK 16 1.remont elewacji, remont dachu, klatka schodowa, remont instalacji odgromowej - projekt budowlany podstawowy i zamienny, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót Uwaga: Dokumentacja techniczna obejmuje także wymianę witryny. Element ten nie jest objęty niniejszym postępowaniem i nie należy go brać pod uwagę przy dokonaniu wyceny. RYNEK 18 1.elewacja - projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót 2.dach - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar 3.klatka schodowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar Uwaga: Dokumentacja techniczna obejmuje także wymianę witryny oraz drzwi do lokalu użytkowego. Elementy te nie są objęte niniejszym postępowaniem i nie należy ich brać pod uwagę przy dokonaniu wyceny. RYNEK 19 1.elewacja - projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót 2.dach instalacja przeciwoblodzeniowa w rynnach i rurach spustowych- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar 3.klatka schodowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar Uwaga: Dokumentacja techniczna obejmuje także remont dachu. Element ten nie jest objęty niniejszym postępowaniem i nie należy go brać pod uwagę przy dokonaniu wyceny. Uwagi ogólne: 1.Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z miejscem robót objętych zamówieniem oraz z całą dokumentacją budowlaną. Powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej i STWiOR. 3.Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót, które stanowią dodatek do SIWZ służą wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym 4.Faktury VAT wykonawca będzie wystawiał z podziałem na poszczególne kamienice. 5.Zamawiający do oferty załączy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na tygodnie realizacji, oddzielnie dla każdej kamienicy. 6.Wykonawca przed przystąpień do robót Zobowiązany jest do wykonanie we współpracy ze specjalistą ornitologiem i chiropterologiem przeglądu obiektów (kamienic) pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy) wraz z ewentualnym wykonaniem zabezpieczenia tych miejsc przed ich zasiedleniem przez ww. zwierzęta. Wykonawca powyższy zakres ma wykonać zgodnie z wytycznymi Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu wskazanymi w piśmie nr WPN.63231.1.342.2011.MI stanowiącego załącznik do SIWZ. Z ww. przeglądu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokół potwierdzający wykonanie powyższego obowiązku, a w przypadku wykonania zabezpieczeń lub innych elementów wynikających z ww. pisma, w dniu odbioru robót przedstawi opracowanie sporządzone przez specjalistów ornitologa i chiropterologa potwierdzającymi wykonania zaleceń określonych w powyższym piśmie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 złotych). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniężnej, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 28 maja 2004r o zmianie ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z późn. zm.) 3.W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku Zachodni WBK nr 10 1090 2330 0000 0005 9600 0039 Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4.W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 31, I piętro. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, z uwzględnieniem pkt. 5. 5.Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie z dopiskiem oryginał dowodu wniesienia wadium. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.nowaruda.bip.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach