Przetargi.pl
Rewitalizacja miasta Nowa Ruda - remont budynków mieszkalnych w rynku - Rynek 2

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
  • Data zamieszczenia: 2013-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    ul. Rynek 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja miasta Nowa Ruda - remont budynków mieszkalnych w rynku - Rynek 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych oraz instalacyjnych w budynkach wielorodzinnych Rynek 2 oraz wykonanie we współpracy ze specjalistą ornitologiem i chiropterologiem przeglądu obiektów (kamienic) pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy) wraz z ewentualnym wykonaniem zabezpieczenia tych miejsc przed ich zasiedleniem przez ww. zwierzęta. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), Zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: dokumentacji projektowej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Projekt Rewitalizacja miasta Nowa Ruda - remont budynków mieszkalnych w rynku jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, załączone do n/n SIWZ lub na stronie www.um.nowaruda.pl: 2)Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż projektowane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3)Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 4)Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. Uwagi ogólne: 1)Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej i STWiOR. 2)Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót, które stanowią dodatek do SIWZ służą wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym 3)Zamawiający do oferty załączy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na tygodnie realizacji 4)Wykonawca przed przystąpień do robót Zobowiązany jest do wykonanie we współpracy ze specjalistą ornitologiem i chiropterologiem przeglądu obiektu (kamienicy) pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy) wraz z ewentualnym wykonaniem zabezpieczenia tych miejsc przed ich zasiedleniem przez ww. zwierzęta. Wykonawca powyższy zakres ma wykonać zgodnie z wytycznymi Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu wskazanymi w piśmie nr WPN.63231.1.342.2011.MI stanowiącego załącznik do SIWZ. Z ww. przeglądu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokół potwierdzający wykonanie powyższego obowiązku, a w przypadku wykonania zabezpieczeń lub innych elementów wynikających z ww. pisma, w dniu odbioru robót przedstawi opracowanie sporządzone przez specjalistów ornitologa i chiropterologa potwierdzającymi wykonania zaleceń określonych w powyższym piśmie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach