Przetargi.pl
REWITALIZACJA MIASTA - BUDOWA BOISK SPORTOWYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W MYŚLENICACH.

Urząd Miasta i Gminy Myślenice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, Rynek 8/9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6392300 , fax. 012 6392305
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Myślenice
    Rynek 8/9 8/9
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 012 6392300, fax. 012 6392305
    REGON: 00052549300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA MIASTA - BUDOWA BOISK SPORTOWYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W MYŚLENICACH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie; robót rozbiórkowych, robót budowlanych wraz z niezbędnymi pracami montażowymi, związanych z budową boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 3 w Myślenicach i zagospodarowaniem terenu wokół boisk. Zadanie inwestycyjne polegające na budowie boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 3 w Myślenicach obejmuje; 1) budowę boiska do piłki ręcznej: boisko do piłki ręcznej o polu gry 40 x 20m z nawierzchnia poliuretanowa typu Conipur 2S zabezpieczone piłkochwytami o wysokości 4 i 6 m z siatki polipropylenowej ? 4,75 i oczku 10 x 10 cm. Boisko wyposażone w dwie bramki do piłki ręcznej 3x2 m z siatkami polipropylenowymi, 2) budowę bieżni bieżnia składająca się z trzech torów szerokości 1,25 m o długości 64 m o nawierzchni poliuretanowej typu Conipur 2S (ze względu na ograniczony teren strefa wyhamowania będzie się częściowo pokrywała z nawierzchnia boiska do piłki ręcznej) 3) budowę skoczni w dal i rzutni do kuli skocznia w dal wraz z rozbiegiem o długości i szerokości 1,22 + 2 x 0,08 m o nawierzchni poliuretanowej i zeskocznia wypełniona piaskiem z obramowaniem krawężnikiem elastycznym, rzutnia do kuli wraz z polem o nawierzchni _wirowej mogącym służyć jako bulodrom o wymiarach 15 x 9 m. Wszystkie projektowane obiekty będą wyposażone w systemem odwodnienia wgłębnego i powierzchniowego z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej na terenie działki kanalizacji deszczowej. Teren realizacji zostanie zrekultywowany - wokół boiska i urządzeń sportowych boisk powstaną nowe ciągi piesze z betonowej kostki brukowej (uwzględniające konieczność dojazdu zmechanizowanego sprzętu do konserwacji nawierzchni sztucznych). Na pozostały terenie zostaną założone nowe trawniki. Kod CPV 45 21 22 21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych. 3.2. Miejsce wykonania zamówienia; Teren inwestycji obejmuje działkę nr 616/1 w obrębie ewidencyjnym Myslenice-3, będącą własnością Gminy Myślenice,. Obecnie działka ta jest użytkowana jako teren przyszkolny Szkoły Podstawowej nr 3 w Myślenicach przy ul Pardyaka 26. Powierzchnia terenu pod inwestycję stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia na której j stanowi teren przyszkolny ograniczony od północy, który jest obecnie częściowo zajęty przez kontenerowe zaplecze sportowe i ciągi piesze - chodniki o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Pozostały teren stanowią tereny zielone i zdegradowana technicznie bieżnia o nawierzchni żużlowej. Całość terenu jest odseparowana od ulicy 3. Maja ogrodzeniem z siatki w ramach z kształtownika stalowego. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w następujących załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 1 Dokumentacja Projektowa. Załącznik nr 2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. złożona z; Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - dalej jako OST oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - dalej jako SST)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 11.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 125.000 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 11.2 Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). 11.2.1 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano: ? odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub ? nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub ? zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f) gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja lub poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) wszelkie spory dotyczące gwarancji-poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji lub poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. 11.3 Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Wieliczce O-MyśleniceNr konta: 89 8619 0006 0020 0000 0071 0003 Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania. Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji lub poręczenia wniesionych-złożonych jako wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 2) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, tj. w kasie Zamawiającego lub zamieścić w osobnej kopercie -opisanej wadium dołączonej do oferty. 11.4 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy pzp, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposoby oceny ich spełnienia. 9.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: 9.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W tym celu Wykonawca winien wykazać, iż a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. 1)) Kierownik Budowy § Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 2)) Kierownik Robót Sieciowych § Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, uprawnień osób, o których mowa w pkt a) oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. b) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej: (i) jedną inwestycję budowlaną polegającą na budowie i wyposażeniu boiska do piłki ręcznej, o powierzchni min. 1000 m2 drenażem nawierzchnią poliuretanową, oraz (ii) jedną inwestycję budowlaną polegającą na budowie bieżni poliuretanowej o powierzchni 200 m2 9.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomiczne i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000 PLN b) osiągnęli przychody netto ze sprzedaży za ostatnie dwa lata obrotowe ( rok 2007 i rok 2008) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 5.000.000 PLN (za każdy wymagany rok obrotowy). 9.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, wskazane w pkt 10 niniejszej SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 9.2 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu 10.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 10.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, 10.5 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje, itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.6 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia w charakterze specjalistów wymienionych w pkt. 9.1.2)a)1))÷2)), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW oraz załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualnych wpisów do właściwych izb samorządowych oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5a do niniejszej SIWZ, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10.7 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 10.8 Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży za lata 2008 i 2007 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10.9. Wykaz oświadczeń lub dokumentów sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5b do niniejszej SIWZ. potwierdzających spełnianie warunków jakościowych w zakresie rodzaju nawierzchni poliuretanowej, jaką Wykonawca zamierza ułożyć na boisku: 10.9.1 Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 10.9.2 Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 10.9.4 Autoryzacja producenta nawierzchni, wystawiona dla wykonawcy na realizowana inwestycję, wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta tej nawierzchni 10.9.5 Wyniki badań laboratorium badającego nawierzchnie sportowe.. 10.10 Inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 10.10.1 zaparafowany projekt umowy, 10.10.2 dowód wniesienia wadium, 10.10.3 kosztorys ofertowy uproszczony, sporządzony ściśle według otrzymanego przez Wykonawcę od Zamawiającego przedmiaru robót. Do wyceny wyliczonej jak wyżej należy dodać wszystkie niezbędne koszty wynikające z zapisów Umowy.(załącznik nr 8a do SIWZ), 10.10.4 pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach