Przetargi.pl
Rewitalizacja komleksu powojskowego przy ul. Grodzkiej w Przemyślu z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja komleksu powojskowego przy ul. Grodzkiej w Przemyślu z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowej, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz wykonawstwo robót w systemie tzw. zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego przewidzianego do dofinansowanego w ramach działania 7.2 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 pn. Rewitalizacja kompleksu powojskowego przy ul. Grodzkiej w Przemyślu z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną. Zakresem zamówienia jest objęty Budynek Główny, Dobudówka, Brama Rycerska z tarasem i schodami, garaż, zagospodarowanie terenu z ogrodzeniem, przyłącza . Inwestycja zlokalizowana na działkach nr 1136/1, 1136/2, 1139 obr. 207 przy ul. Grodzkiej w Przemyślu przeznaczona na Bibliotekę Publiczną w Przemyślu. Dane podstawowe: Powierzchnia działki 4742 m2, Powierzchnia zabudowy - 1320 m2 Kubatura - ok. 17 733 m3 2. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania projektu pn. Rewitalizacja kompleksu powojskowego przy ul. Grodzkiej w Przemyślu z przeznaczeniem na Bibliotekę publiczną określonych we wniosku o dofinansowanie inwestycji obejmujących: 1) adaptację Budynku Głównego, 2) wyburzenie części dobudówki i budowę nowej kubatury, 3) budowę garażu, 4) wykonanie prac remontowo-konserwatorskich Bramy Rycerskiej, budowę tarasu 5) zagospodarowanie terenu wraz z gospodarką zielenią, ogrodzeniem, oświetleniem parkingami. 3. Zakres prac projektowych i robót budowlanych został opisany w programie funkcjonalno-użytkowym, który został opracowany na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ oraz w zaleceniach Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zamawiający informuje, że program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian programu proponowanych przez Wykonawcę , po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno-użytkowego nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. 4. Zakres inwestycji obejmuje: 4.1. Etap I wykonanie dokumentacji projektowej: Wytycznymi do projektowania jest program funkcjonalno-użytkowy, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian programu proponowanych przez wykonawcę, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz przygotowania oferty, szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty i wykonania prac projektowych. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno-użytkowego nie mogą wpływać na wartość zamówienia. 1) Opracowanie kompletnego projektu budowlanego w zakresie wszystkich branż, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę obejmujący :. - przygotowanie wniosków o wydanie warunków przyłączeniowych do poszczególnych gestorów sieci; - badania archeologiczne i techniczne podłoża gruntowego, - wszystkie wymagane ekspertyzy łącznie z ekspertyzą akustyczną, - wielobranżowy projekt budowlany (budynku głównego, dobudówki, Bramy Rycerskiej, garażu, tarasu) z wszystkimi niezbędnymi instalacjami wymaganymi dla tego typu obiektów: wod.-kan., elektryczna, c.o., wentylacji, strukturalna, internetowa, audiowizualna, akustyczna, instalacja SAP - sygnalizacja alarmu pożaru, instalacja SAWN - sygnalizacja alarmowa włamania i napadu, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny itd., - projekt zagospodarowania terenu wraz z: placami, parkingami, drogami dojazdowymi, chodnikami, oświetleniem terenu, zielenią, elementami małej architektury (ścieżki, schody terenowe, murki), ogrodzeniem i przyłączami, - projekt rozbiórki dobudówki, - przygotowanie wniosku o wydanie Decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę, - przygotowanie wniosku o wydanie Decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia, - uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę i rozbiórkę w imieniu Zamawiającego w terminie do 30.06.2012r. (termin przekazania do Urzędu Marszałkowskiego), 2) Opracowanie: - wielobranżowych projektów wykonawczych z elementami wystroju wnętrz (kolorystyka, rodzaj materiałów, parametry techniczne itd.) - przedmiarów robót i kosztorysów sporządzonych w układzie jak załączony harmonogram, - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, - projektu organizacji ruchu, - uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów, 3) Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120, poz. 1133 z późn. zm.) oraz ustawą Prawo budowlane w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. W wersji papierowej dokumentację należy wykonać w wymaganej przepisami liczbie egzemplarzy oraz dodatkowo 2 egzemplarze na potrzeby Zamawiającego. W wersji elektronicznej dokumentację wykonać w 2 kompletach. Dokumentację należy przygotować w formacie PDF, 4) Sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji, 5) Przedłożenie opracowanego projektu budowlanego, projektów wykonawczych wszystkich branż uszczegóławianych projekt budowlany, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich wraz z zestawieniem cen materiałów Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, 6) Opracowanie programu konserwatorskiego w oparciu o wytyczne stanowiące załącznik do SIWZ, 7) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę i rozbiórkę w imieniu Zamawiającego w terminie do 30.06.2012 r. (termin przekazania do Urzędu Marszałkowskiego), 8) Wykonanie dokumentacji powykonawczej umożliwiającej uzyskanie Pozwolenia na użytkowanie, 9) Z chwilą zapłaty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, autorskie prawa majątkowe przysługujące projektantowi dokumentacji projektowej do wykonania dzieła zostaną przeniesione na Zamawiającego na zasadach określonych w projekcie umowy, 10) Zamawiającemu przysługuje, z poszanowaniem osobistych praw Wykonawcy, prawo do wykorzystania całości lub poszczególnych elementów dokumentacji projektowej na następujących polach eksploatacji: - w zakresie utrwalania i zwielokrotniania treści - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, - w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami dokumentacji - wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, - w zakresie rozpowszechniania dokumentacji projektowej w sposób inny - publiczne wystawienie, wyświetlanie, odtworzenie oraz nadanie reemitowanie, a także publiczne udostępnienie dokumentacji, 11) Po wykonaniu wstępnych założeń i rozwiązań projektowych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich Zamawiającemu w celu zatwierdzenia, w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu, 12) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych i uzyskania akceptacji Zamawiającego opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. 2. Etap II - Wykonanie robót budowlanych - wymagania dotyczące Wykonawcy: 1) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2) Złożenie Zamawiającemu gwarancji wykonania robót, 3) Dokonywanie przy udziale lub z upoważnienia Zamawiającego niezbędnych zawiadomień i zgłoszeń, 4) Przejęcie od Zamawiającego placu budowy i obiektu do 10 dni po obustronnym podpisaniu umowy i pokrywanie od tego momentu kosztów mediów: c.o. energii elektrycznej, wody, kanalizacji oraz ochrona obiektu, 5) Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, w cenie oferty, 6) Wykonanie i zainstalowanie na czas budowy 2 sztuk tablic informacyjnych z logo Unii Europejskiej wg załączonego projektu w terminie 7 dni po podpisaniu umowy o dofinansowanie zadania, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę, 7) Przedłożenie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji całej inwestycji, 8) Przeprowadzenie badan archeologicznych w wymaganym zakresie, 9) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z pozwoleniem na budowę, programem konserwatorskim, wytycznymi konserwatorskimi, harmonogramem rzeczowo-finansowym, obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 10) Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, 11) Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej i geologicznej budowy, 12) Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń, 13) Zagospodarowanie terenu budowy, 14) Zapewnienia własnego zaplecza budowy, 15) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnych pomiarów powykonawczych oraz ponoszenie z tym związanych opłat, 16) Opłata za zajęcie pasa drogowego, 17) Opracowanie projektu organizacji ruchu, 18) Wyposażenie obiektu w urządzenia gaśnicze oraz znaki ewakuacyjne, 19) Opracowanie instrukcji p. poż. z naniesionymi drogami ewakuacyjnymi, 20) Wykonanie 1 sztuki tablicy pamiątkowej z logo Unii Europejskiej wg. załączonego projektu po zakończeniu realizacji inwestycji (ww. tablice będą podlegać indywidualnemu odbiorowi przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, po odbiorze wykonawca wystawi faktury tylko na tablice), 21) Wykonawca zapewni wywóz i utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki i demontażu zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach, 4.3. Etap III - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 1) Przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem obiektu do użytkowania min. odbiory Urzędu Dozoru Technicznego itp. 2) Opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu, instalacji i urządzeń związanych z obiektem, 3) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, w szczególności Wykonawca jest obowiązany do: a) dokonania odpowiednich zgłoszeń, b) zebrania i dołączenia stosownej dokumentacji budowy, c) dokonania zawiadomień odpowiednich służb i organów i uzyskania stosownych opinii, d) uzyskania i dołączenia stosownych oświadczeń, protokołów, inwentaryzacji ( w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej) świadectw i potwierdzeń , e) dokonania odpowiednich uzupełnień dokumentacji w przypadkach określonych prawem budowlanym, f) usunięcia wad wskazanych przez właściwy organ budowlany, g) wykonania innych czynności zmierzających do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w stosunku do poszczególnych elementów inwestycji, 4) W okresie trwania gwarancji dokonywanie przeglądów wszystkich wbudowanych elementów i urządzeń bezpłatnie oraz ewentualna ich naprawa lub regulacja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50.000,00 zl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach