Przetargi.pl
Rewitalizacja Jaworzyny Śląskiej poprzez przywrócenie funkcji terenom rekreacyjnym, nadanie nowych funkcji społecznych dwóm zdegradowanym budynkom przy ul. Wolności oraz modernizację części ul. Świdnickiej- modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Ceglanej w Jaworzynie Śląskiej

Gmina Jaworzyna Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 58140 Jaworzyna Śląska, ul. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 588 230 , fax. 748 588 253
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaworzyna Śląska
    ul. Wolności 9
    58140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 748 588 230, fax. 748 588 253
    REGON: 88423652030000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jaworzyna.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Jaworzyny Śląskiej poprzez przywrócenie funkcji terenom rekreacyjnym, nadanie nowych funkcji społecznych dwóm zdegradowanym budynkom przy ul. Wolności oraz modernizację części ul. Świdnickiej- modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Ceglanej w Jaworzynie Śląskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie modernizacji boiska wielofunkcyjnego przy ul. Ceglanej w Jaworzynie Śląskiej obejmującego w szczególności: - demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki o wys. do 4m zlokalizowanej na dz. 189 oraz 699/25 - demontaż istniejących bramek do piłki ręcznej - demontaż 2 kmpl. do koszykówki - demontaż słupków do siatkówki - demontaż istniejącej zniszczonej nawierzchni poliuretanowej - wykonanie podbudowy z pospółki o gr. 20cm, następnie na wyprofilowanym podłożu wykonanie płyty betonowej o grubości 15cm, beton B-25, kl-W8 z rozproszonym zbrojeniem 25kg/m3, posadzka betonowa posiadać powinna jednostronny spadek poprzeczny wynoszący 0,55%. Boisko należy ograniczyć typowym obrzeżem betonowym o wymiarze 8 x 30 x 100 cm na ławie betonowej z betonu C12/15. - ułożenie nawierzchni poliuretanowo-gumowej w kolorze ceglanym, o grubości łącznej min. 16mm. Nawierzchnia powinna składać się z dwu warstw. Dolna warstwa to mieszanina granulatu gumowego SBR o granulacji 1-4 mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym - grubość warstwy min. 8 mm. Górna warstwa powinna składać się z granulatu EPDM o granulacji 1-4 mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym - grubość warstwy min 8 mm. Nawierzchnia powinna być przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, - montaż ogrodzenia z siatki o oczku 4cm x 4cm - montaż nowych urządzeń sportowych do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Obowiązuje wpłata wadium wg SIWZ w kwocie 2000zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ (oferent załącza do oferty) 1.2 Kosztorys ofertowy (na wezwanie zamawiającego ) 1.3 Dowód wniesienia wadium (oferent załącza do oferty) 1.4 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 8 do SIWZ (oferent załącza do oferty) 1.5 Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej (na wezwanie zamawiającego): a) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. c) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni. d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach