Przetargi.pl
„Rewitalizacja i przebudowa kompleksu budynków palmiarni obejmująca obiekty oranżerii, budynku socjalno-technicznego i szklarni wraz z zagospodarowaniem terenu” – etap II

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80560 Gdańsk, ul. Żaglowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 205 100 , fax. 583 205 105
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska
    ul. Żaglowa 11
    80560 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 205 100, fax. 583 205 105
    REGON: 16837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja i przebudowa kompleksu budynków palmiarni obejmująca obiekty oranżerii, budynku socjalno-technicznego i szklarni wraz z zagospodarowaniem terenu” – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja II etapu zadania inwestycyjnego w kompleksie palmiarni w Parku Opackim w Gdańsku Oliwie w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja i przebudowa kompleksu budynków palmiarni obejmująca obiekty oranżerii, budynku socjalno-technicznego i szklarni wraz z zagospodarowaniem terenu”. 2. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach: 230, 231/4, 239, 240 oraz 253/17 obręb 0006 w Gdańsku Oliwie przy ul. Opata Jacka Rybińskiego. 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać II etap rewitalizacji i przebudowy kompleksu palmiarni, uwzględniający wykonanie budynku socjalno-technicznego wraz z wyposażeniem. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do docelowego podłączenia instalacji budynku rotundy i wykonania chodnika wokół rotundy. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia: 1) demontaż fragmentu istniejących szklarni; 2) prace ziemne oraz wycinka zieleni w niezbędnym zakresie; 3) wykonanie nowego budynku socjalno-technicznego; a) kubatura: 366,2 m2; b) powierzchnia: 102,4 m3; 4) uzbrojenie terenu niezbędne w celu docelowego podłączenia rotundy oraz budynku socjalno-technicznego; 5) wykonanie w budynku obecnej oranżerii i szklarni niezbędnych prac celem ułożenia instalacji; 6) podłączenie i uruchomienie instalacji w budynku rotundy i socjalno-technicznym w układzie docelowym; 7) wyposażenie budynku socjalno-technicznego; 5. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wykonanie tymczasowego tunelu foliowego dla roślin z likwidowanej części szklarni; 2) zapewnienie roślinności w rotundzie i tunelu dostępu do ogrzewania i wody. W celu rozdzielenia kosztów związanych z utrzymaniem roślinności, a kosztami związanymi z utrzymaniem placu budowy, Wykonawca robót powinien zapewnić odrębne olicznikowane; 3) prace rozbiórkowe i demontażowe; 4) prace ziemne; 5) uzbrojenie i urządzenie terenu, w tym droga dojazdowa; 6) prace budowlano – montażowe; 7) roboty wewnętrzne instalacji kanalizacji sanitarnej, wodnokanalizacyjne, grzewcze, wentylacji i klimatyzacji, chłodzenia; 8) roboty wewnętrzne instalacji elektrycznej i teletechnicznych; 9) zewnętrzne sieci wodne, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci energetyczne i oświetleniowe, teletechniczne; 10) organizacja ruchu na czas budowy; 11) wyposażenie budynku socjalno-technicznego; 12) podłączenie i uruchomienie instalacji w budynku rotundy i socjalno-technicznym w układzie docelowym; 13) wykonanie wokół rotundy docelowej nawierzchni ujętej w dokumentacji projektowej – odtworzenie terenu z istniejącej cegły klinkierowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 35 000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. Zm. ). 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Miasta Gdańska - Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska, w Banku Pekao S.A., nr konta: 38 1240 1268 1111 0010 3860 7357, z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny I/PN/246/2018/TK. 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium – „Rewitalizacja i przebudowa kompleksu budynków palmiarni obejmująca obiekty oranżerii, budynku socjalno-technicznego i szklarni wraz z zagospodarowaniem terenu” – etap II, nr referencyjny I/PN/246/2018/TK. 7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach