Przetargi.pl
Rewitalizacja i modernizacja elewacji Szkoły Podstawowej Nr 3 w Szczytnie, ul.M.Curie-Skłodowskiej 2

Szkoła Podstawowa Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 624 28 30 , fax. 0-89 624 28 30
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 2 2
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 624 28 30, fax. 0-89 624 28 30
    REGON: 00070746100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja i modernizacja elewacji Szkoły Podstawowej Nr 3 w Szczytnie, ul.M.Curie-Skłodowskiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja i modernizacja elewacji Szkoły Podstawowej Nr 3 w Szczytnie, ul. Marii Curie -Skłodowskiej 2. Obiekt wpisany do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego pod nr A-2227. Zakres robót budowlanych: 1. skucie starego tynku, 2. wykonanie tynku kat II, 3. wykonanie tynku cienkowarstwowego z tynku mineralnego, uziarnienie 3,5 mm -baranek, 4. malowanie tynku farbami Caramel, 5. wymiana rur spustowych, 6. wymiana obróbek blacharskich, 7. wykonanie schodów zewnętrznych, 8. wykonanie pełnej konserwacji elementów wystroju elewacji, portale, gzymsy, cokołu kamiennego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) wykażą że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali 1 robotę budowlaną o wartości minimum 200.000 zł brutto odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot umowy . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia b) posiadają polisę lub inny dokument stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 100.000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia , nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.wym. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych, ( wymagana 1) każda o wartości minimum 200.000 zł brutto odpowiadająca swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot umowy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi, w specjalnościach: a)prace konserwatorskie - osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji zabytków (§7.1. rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.), b) roboty budowlane - osoba, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz odbyła co najmnie 2-letnią udokumentowaną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (§8.1. rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.). 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 100.000 zł, 2) harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element częściowego odbioru robót. budowy określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto. 3) wykaz zakresu robót, które wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 4) zaparafowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczytno-sp3.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach