Przetargi.pl
Rewitalizacja części poprzemysłowego hotelu robotniczego wraz z otoczeniem na potrzeby przychodni lekarskiej w miejscowości Rzepedź

Gmina Komańcza ogłasza przetarg

  • Adres: 38-543 Komańcza, Komańcza 166
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 46 77 035 , fax. 13 46 77 035
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komańcza
    Komańcza 166 166
    38-543 Komańcza, woj. podkarpackie
    tel. 13 46 77 035, fax. 13 46 77 035
    REGON: 37044075500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja części poprzemysłowego hotelu robotniczego wraz z otoczeniem na potrzeby przychodni lekarskiej w miejscowości Rzepedź
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oraz montaż wyposażenia i sprzętu medycznego dla przychodni lekarskiej tj: 1. Wyposażenie gabinetu lekarskiego i zabiegowego : - stetoskop lekarski (3 szt), słuchawki do ciśnieniomierzy (4 szt), - laryngoskop (1 szt), lampa naczołowa (1 szt.), lampka diagnostyczna (1 szt), otoskop (1 szt), negatoskop (1 szt), zestaw stroików (1 zestaw), balon Policera laryngologiczny (1 szt), - zestaw narzędzi chirurgicznych (1 zestaw), termometr elektroniczny (1 szt), stazsa bez lateksu (5 szt), - ciśnieniomierz zegarowy duży (2 szt) oraz mały (2 szt), ciśnieniomierz zegarowy dla dzieci (1 szt), ciśnieniomierz automatyczny (1 szt.), - waga lekarska ze wzrostomierzem (1 szt), - stolik do badania dzieci (1 szt), stolik do przebierania dzieci (2 szt), - stojak do kroplówek na kółkach (1 szt), - torba lekarska (1 szt), torba pielęgniarska z wyposażeniem (3 szt), - glukometr - zestaw z nakłuwaczem (1 szt), - inhalator do użytku profesjonalnego (1 szt), - kozetka lekarska (1 szt), - lampa Solux z filtami (1 szt), - lama bakteriobójcza (2 szt), 2. Aparat USG stacjonarny, cyfrowy (1 szt). 3. Audiometr cyfrowy , diagnostyczny (1 szt). 4. Aparat EKG 12 kanałowe z interpretacją + spirometr (1 szt). 5. Walizka reanimacyjna z wyposażeniem częściowym (1 szt). 6. Pozostałe wyposażenie : - szafa kartotekowa (2 szt), - regał dwuczęściowy (2 szt), - sejf na recepty i druki (1 szt) - wieszak stający (1 szt), suszarka do rąk (5 szt), tablica informacyjna korkowa (6 szt), lustra (4 szt). Szczegółowy opis przedmiotu oraz wymagania techniczne zamówienia określony został w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówinia. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty/atesty potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach. Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny i ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, dokona koniecznego montażu oraz przeszkoli personel w zakresie niezbędnym do zapewnienia prawidłowej obsługi i eksploatacji w/w sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie : trzy tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komancza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach