Przetargi.pl
Rewitalizacja części miasta Czersk - Budowa ogólnodostępnego wielofunkcyjnego boiska sportowego w Czersku

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860, , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, , fax. 523 954 811
    REGON: 92351274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja części miasta Czersk - Budowa ogólnodostępnego wielofunkcyjnego boiska sportowego w Czersku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Rewitalizacja części miasta Czersk - Budowa ogólnodostępnego wielofunkcyjnego boiska sportowego w Czersku”. Zamówienie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałanie 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Korytowanie. 1.2. Obrzeża. 1.3. Podbudowa. 1.4. Kanalizacja deszczowa i drenaż. 1.5. Ogrodzenie. 1.6. Nawierzchnia z kostki betonowej. 1.7. Nawierzchnia z trawy syntetycznej. 1.8. Wyposażenie boiska. 1.9. Oświetlenie. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca na własny koszt dokona niezbędnego demontażu ogrodzenia terenu szkoły, a po zakończonych pracach budowlanych przywróci ogrodzenie do stanu pierwotnego. 4. Wykonawca na własny koszt dokona rozbiórki i utylizacji obecnego wyposażenia boiska o nawierzchni gruntowej. 5. Wykonawca zabezpieczy i odgrodzi plac budowy od pozostałego terenu szkoły oraz innych terenów publicznych. 6. Dojazd na plac budowy będzie odbywał się ul. Gen. Hallera od strony ul. Dr Zielińskiego (we wtorki i piątki w godzinach od 6:00 do 13:00 nie ma możliwości dojazdu do placu budowy). 7. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób prace, aby nie uszkodzić instalacji gruntowej pompy ciepła, która znajduje się pod terenem boiska. 8. UWAGA! Zamawiający doprecyzowuje wymagane parametry lamp hybrydowych opisane w pkt. 7.10 dokumentacji projektowej. - Lampy hybrydowe muszą posiadać dwa akumulatory o pojemności min. 150Ah każdy (typ akumulatora żelowy), moc paneli słonecznych min. 2x260W, moc turbiny wiatrowej min. 400W, sposób załączania - czujnik zmierzchowy. 9. Wykonawca przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac przedstawi harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót do zatwierdzenia przez Zamawiającego, według którego wykonywane będą wszystkie prace. 10. W 2020 roku Zamawiający nie przewiduje możliwości zgłoszenia do odbioru częściowego oraz płatności za wykonane roboty budowlane. 11. Odbiór częściowy i płatności nie częściej niż raz na 2 miesiące. 12. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: a) wykonywanie robót ziemnych, b) wykonanie robót budowlanych i ogólnobudowlanych, c) wykonanie podbudowy, d) wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy, e) układanie kanalizacji deszczowej i drenażu, f) układanie nawierzchni betonowych, g) układanie nawierzchni syntetycznych, h) montaż oświetlenia hybrydowego, i) wykonywanie robót wykończeniowych, j) montaż wyposażenia boiska. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenia wymienione w punktach 10.1.1 i pkt 10.1.2 SIWZ, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolności technicznej lub zawodowej) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 9. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie może zostać dołączone do oferty na etapie jej składania. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenia/dokumenty takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach