Przetargi.pl
Rewitalizacja centrum Ropczyc.

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja centrum Ropczyc.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rewitalizacja centrum Ropczyc. 2. Na szczegółowy zakres rzeczowy planowanego przedsięwzięcia składają się m.in. : 1) roboty rozbiórkowe: ok. 5833 m? 2) ułożenie nawierzchni z kostki: ok. 4384 m? ( płyta rynku + parking) 3) ułożenie chodników z kostki: ok. 3549m? 4) ustawienie krawężników: kamiennych ok. 1132 +446 +91mb , obrzeży betonowych ok. 465 mb 5) wykonanie przykanalików - ok. 13 mb 6) wykonanie 1 szt studni kanalizacji deszczowej oraz 5 szt studzienek ściekowych z osadnikiem 7) przebudowa oświetlenia ulicznego: układanie kabli ok.1412 mb, ustawienie 27 szt słupów stylowych na długości ok. 500mb 8) montaż monitoringu miejskiego 9) prace związane z zielenią : nasadzenia krzewów i kwiatów 754 szt, zasianie trawy ok. 1081 m?( płyta rynku) + ok. 289 m? (w ciągu chodników) 10) wykonanie fontanny trzykomorowej wraz z pomieszczeniem technicznymi 11) roboty wykończeniowe wraz z oznakowaniem 12) droga dojazdowa ok. 200 m? 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) oznakowania robót, sporządzenia i uzgodnienia projektu organizacji ruchu, a także do oznakowania dróg zgodnie z zatwierdzonymi projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 2) przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji robót jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (jeśli jest wymagany), prowadzenia dziennika budowy. 3)zapewnienia obsługi geodezyjnej robót, sporządzenia dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji powykonawczej na poszczególne zakresy robót. 3. Szczegółowy zakres w/w robót określają: dokumentacja projektowa ( w tym projekt budowlany i projekty budowlano - wykonawcze), przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, PN, zasadami wiedzy technicznej, warunkami pozwolenia na budowę i zgłoszenia zamiaru wykonania robót, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 5. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami), wprowadzone do obrotu zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 Nr 92 poz. 881 ze zmianami). 6. Dopuszcza się stosowanie przy realizacji materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 7. Wielkości podane w załączonych do SIWZ przedmiarach robót oraz wskazane powyżej w opisie przedmiotu zamówienia ( z wyłączeniem podanych ilości słupów stalowych, studzienek i studni kanalizacyjnych oraz nasadzeń drzew i krzewów) mają jedynie charakter orientacyjny. Wykonawca winien na swoją odpowiedzialność oszacować ilość robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach