Przetargi.pl
Rewitalizacja centrum miejscowości Moczydło Etap II: Przebudowa drogi gminnej

Gmina Barlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 957 461 704
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
    ul. Niepodległości 20
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7462450 w. 16, fax. 957 461 704
    REGON: 52837900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.barlinek.sisco.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja centrum miejscowości Moczydło Etap II: Przebudowa drogi gminnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: a) przebudowę drogi na długości łącznie około 422 metry, b) budowę odcinka chodnika, c) budowę zatok postojowych dla samochodów osobowych, d) nawierzchnia bitumiczna (obecnie nawierzchnia tłuczniowo-kruszywowa), e) zagospodarowanie terenu wokół budynku Moczydło 18 w zakresie utwardzenia terenu. 2. Zakres robót ujętych w dokumentacji obejmuje m. in. : 1) pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem powykonawczej dokumentacji geodezyjnej; 2) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 3) zabezpieczenie robót oraz wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu w uzgodnieniu z zarządcą drogi oraz oznakowanie i utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie trwania oznakowania ruchu; 4) uzyskanie niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych pozwoleń, zgód, uzgodnień itp.; 5) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowych; 6) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających z dokumentacji projektowych; 7) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 8) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; 9) zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót gruzu, odpadów, urobku ziemi; 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt pn. Przebudowa odcinka drogi gminnej dz. Ew. 142, 131, 137 (załącznik nr 8 do SIWZ) 2) Projekt pn. Remont budynku mieszkalno – użytkowego wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Moczydło (załącznik nr 8 do SIWZ) 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 9 do SIWZ; 4. W stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w ust. 8 Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień: 1) Wykonywane prace nie mogą spowodować braku dostępu do posesji przylegających do przebudowywanego odcinka drogi; 2) Wykonawca obowiązany jest zapewnić czystość nawierzchni dróg sąsiadujących z drogą przebudowywaną; 3) Zamawiający informuje, że zadanie realizowane w oparciu o projekt pn. Remont budynku mieszkalno – użytkowego wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Moczydło realizowane jest w częściach. Zakres zadania stanowiącego przedmiot niniejszej SIWZ dotyczy wyłącznie robót związanych z utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu przy budynku Moczydło 18. Pozostała część projektu została zrealizowana w I etapie i nie stanowi ona zakresu robót objętego niniejszym postępowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) na zasadach określonych w SIWZ. Wadium musi być złożone przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób określony w rozdziale XVI; b) oferowanej długości gwarancji (nie mniej niż 36 i nie więcej niż 60 miesięcy); 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez niego warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 3) zobowiązanie innego podmiotu o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7) wraz z dokumentami potwierdzającymi umocowanie osoby, która podpisała zobowiązanie do reprezentowania podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy, 4) kosztorys ofertowy jako wskazanie sposobu obliczenia ceny, 5) potwierdzenie wniesienia wadium, 6) pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), 7) uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach