Urząd Gminy Krasnosielc ogłasza przetarg
- Adres: 06-212 Krasnosielc, Rynek 40
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7175073 , fax. 029 7175074
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasnosielc
Rynek 40 40
06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie
tel. 029 7175073, fax. 029 7175074
REGON: 00053895200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnosielc.bip-jst.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja centrum Krasnosielca - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- zerwanie nawierzchni z płyt chodnikowych oraz drogowych betonowych - 791,52m2, - profilowanie i zagęszczanie podłoża - 1100m2, - dostawa i montaż elementów placu zabaw, - sadzenie drzew i krzewów liściastych, iglastych oraz żywopłotowych - 148 szt. - posadowienie słupów oraz montaż lamp oświetlenia zewnętrznego - 19 szt. - regulacja pionowa studzienek - 5 szt. - budowa chodników z kostki brukowej betonowej, szarej oraz kolorowej(kolor do uzgodnienia z inwestorem), na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 1100 m2, - budowa parkingu o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kolorowej grubości 6cm na podsypce piaskowej - 4,8m2, - budowa parkingu o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej, grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3cm, z wypełnieniem spoin piaskiem - 885,5m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6000 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy w Krasnosielcu, BS Krasnosielc Nr 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c. zamawiający unieważnił przetarg. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek oferenta. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego gdy: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej po 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot przetargu, o wartości 150 000 zł. brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4 wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, technicznym i finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia, 4) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-4 niniejszego rozdziału. 5) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ formularz ofertowy (wg załączonego druku) - załącznik nr 1. 2/ zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowej lub zwolnieniu, odroczeniu, rozłożeniu na raty, lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych, lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego będzie wynikało, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a zakres działalności firmy odpowiada przedmiotowi zamówienia-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (załącznik nr 2), 6/ wykaz podstawowego sprzętu i urządzeń, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia. (załącznik nr 3). 7/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca udowodni, że zrealizował 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot przetargu, o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 4), 8/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z potwierdzeniem kwalifikacji osób bezpośrednio związanych z realizacją zadania wraz z kserokopią odpowiednich uprawnień budowlanych, oraz kopią dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. (załącznik 5), 9/ dowód wniesienia (wpłacenia) wadium, 10/ kosztorys ofertowy wg cen jednostkowych za poszczególne czynności. Oferent poda wartość netto i brutto oraz wartość całego zadania. W kalkulowanej cenie na wykonanie ww. robót należy przewidzieć wszystkie koszty zawarte w części opisowej zamówienia, przedmiarze robót oraz nie ujęte w dokumentacji przetargowej, a niezbędne do poniesienia ze względu na technologię robót i warunki terenowe, 11/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 12/ wykonawca dołączy polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnosielc.bip-jst.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja wiślanej skarpy i jej zagospodarowanie na park miejski
Dodano: 2016-07-27 - I. Budowa pasa drogowego ulicy Księżycowej w Otwocku na odcinku od ul. Wroniej do ulicy Zygmunta zgodnie z dokumentacją projektową w ramach zadania budżetowego Projekt i budowa ul. Księżycowej z kostki betonowej (od ul. Wroniej do ul. Zygmunta wraz z zatoką). II. Budowa pasa drogowego ulicy Hoffmanowej w Otwocku z dokumentacją projektową w ramach zadania budżetowego Projekt i budowa ul. Hoffmanowej z kostki betonowej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa wjazdów w ul. Sołeckiej oraz utwardzenie działki ew. 156/9 obr. 16 płytami eko wraz z odwodnieniem.
Dodano: 2016-07-27 - I. Budowa ul. Brackiej z kostki betonowej wraz z chodnikiem i odwodnieniem w ramach zadania budżetowego Projekt i budowa ul. Brackiej z kostki bet. wraz z chodnikiem i odwodnieniem. II. Budowa ul. Przewoskiej od ul. Okrzei do dz. ew. 101/1 obr. 22 w ramach zadania budżetowego: Projekt i budowa ul. Przewoskiej od ul. Okrzei do dz. ew. 101/1 obr. 22.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej relacji Rzy - Kuchary Królewskie - Kondrajec
Dodano: 2016-07-26 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Energetyków pomiędzy ul. Stara Wola Gołębiowska i Nowa Wola Gołębiowska w Radomiu
Dodano: 2016-07-26 - BUDOWA ULICY PROMIENNEJ W MARKACH
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych relacji Gutarzewo - Podsmardzewo i Smardzewo
Dodano: 2016-07-21 - Utwardzenie dróg gruntowych kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0-63 mm wraz z korytowaniem i wywozem urobku w miejsce zapewnione przez Wykonawcę
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie nawierzchni boiska na terenie Fortu Włochy w Warszawie przy ul. Ryżowej, w ramach zadania inwestycyjnego C/WŁO/VIII/P1/3 - Realizacja projektu Boisko na Forcie Włochy - wykonanie sztucznej nawierzchni oraz zainstalowanie bramek do piłki nożnej.
Dodano: 2016-07-19