Przetargi.pl
Rewitalizacja budynku przy ul. Kozłowskiej 2 z przeznaczeniem dla organizacji pozarządowych wspierających działalność rewitalizacji społecznej

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 322 931 233
  • Data zamieszczenia: 2019-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, fax. 322 931 233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja budynku przy ul. Kozłowskiej 2 z przeznaczeniem dla organizacji pozarządowych wspierających działalność rewitalizacji społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją budynku – zabytkowego domu drewnianego, usytuowanego w Sławkowie, przy ul. Kozłowskiej 2 z przeznaczeniem dla organizacji pozarządowych wspierających działalność rewitalizacji społecznej. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Sławków – ZIT” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie 10.3: Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie: 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT. 2. Zadanie obejmuje: odbudowę drewnianego domu, odbudowę drewnianej bramy, odbudowę ogrodzenia, remont istniejącego budynku gospodarczego, zagospodarowanie terenu. Działka znajduje się w strefie A, jest wpisana do rejestru zabytków i podlega ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr. A 1258/81 w dniu 23.09.1981r. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia winien dodatkowo uwzględnić warunki i obowiązki realizacji robót określone przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w pozwoleniu nr K/22/2019 z dnia 10.01.2019r., tj: a) Zawiadomienie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu robót; b) Niezwłocznego zawiadomienia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia robót budowlanych; c) Zwołania wizji lokalnej po demontażu belek stropowych w celu oceny stanu ich zachowania; d) Odtworzeniu okien wraz z ramami na wzór zachowanych w obiekcie; e) Wykorzystaniu oryginalnych zamków, zawiasów i okuć ze stolarki drewnianej w nowych elementach; f) Odtworzeniu pieców oraz komina arkadowego z materiału uzyskanego z ich rozbiórki; Z uwagi na lokalizację zamierzenia w granicach historycznego układu urbanistycznego miasta Sławkowa, realizowane prace ziemne winny mieć zapewniony jednoczesny nadzór archeologiczny, na który należy uzyskać odrębne pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków, zgodnie z art. 36 ust.1 pkt 5 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami – nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający. 3. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 7 do SIWZ, obejmujący: Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno - budowlany, Projekt instalacji wod. – kan., Projekt instalacji gazu, Projekt instalacji elektrycznych, Projekt instalacja SSP, Przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (pomocniczo). Pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych i podejmowanie innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków stanowi załącznik nr 7 A do SIWZ. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 3 lata na wykonane roboty, wbudowane materiały, urządzenia i sprzęt od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego robót. Rękojmia będzie zgodna z okresem gwarancji. W przypadku, gdy warunkiem utrzymania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji są przeglądy gwarancyjne (w częstotliwości określonej przez Wykonawcę tj. jeden przegląd lub więcej) obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie wartości tych przeglądów w cenie ryczałtowej określonej w ofercie. Zatrudnianie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową (robotami) oraz dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: a) formularz oferty na wzorze lub ściśle wg wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony czytelnie, z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ), b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku spółki cywilnej upoważnienie do występowania w imieniu spółki może wynikać z umowy spółki dołączonej do oferty bądź oferta może zostać podpisana przez wszystkich wspólników. c) dokument/y, z którego wynika zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (Rozdział V pkt 5),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach