Przetargi.pl
Rewitalizacja budynku przy ul. Kozłowskiej 2 w Sławkowie z przeznaczeniem dla organizacji pozarządowych wspierających działalność rewitalizacji społecznej

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41260 Sławków, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 322 931 233
  • Data zamieszczenia: 2017-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1
    41260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, fax. 322 931 233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja budynku przy ul. Kozłowskiej 2 w Sławkowie z przeznaczeniem dla organizacji pozarządowych wspierających działalność rewitalizacji społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej konserwatorskiego remontu budynku (ul. Kozłowska 2 w Sławkowie) polegającej na częściowej wymianie substancji obiektu z wykorzystaniem możliwych do zachowania oryginalnych elementów, sporządzonej w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego ekspertyzę konserwatorską dotyczącą stanu zachowania konstrukcji budynku, sporządzoną w 2015 r. oraz uzyskaniu pozwolenia na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego wielobranżowego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację. 2. Celem zamówienia jest Rewitalizacja budynku przy ul. Kozłowskiej 2 z przeznaczeniem dla organizacji pozarządowych wspierających działalność rewitalizacji społecznej. 3. Dokumentacja, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia będzie stanowiła podstawę do przygotowania wniosku o dofinansowanie wraz z niezbędnymi załącznikami dla projektu planowanego do aplikowania w ramach naboru Nr RPSL.10.03.01-IZ.01-24-189/17 dla Osi Priorytetowej X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie:10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. 4. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1258/81 w dniu 23.09.1981 r. 5. Zamawiający udostępnia posiadaną dokumentację dla budynku: 1) ekspertyzę konserwatorską wykonaną przez dr inż. Zbigniewa Pająka oraz mgr inż. arch. Mateusza Tyszkiewicza, w październiku 2015 r. 2) wstępną opinię w sprawie akceptacji planowanych prac przy budynku, wydaną przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy, jednak nie dłuższy niż 36 miesięcy. 7. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: projekt ma uwzględniać rozwiązania umożliwiające dostęp do obiektu osób niepełnosprawnych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający nie przewiduje wymagania, o którym mowa w art. 29 ust. 3a, tj. wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty na wzorze lub ściśle wg wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony czytelnie, z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ), b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, c) dokument/y (oryginał), z którego wynika zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (Rozdział V pkt 5),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach