Przetargi.pl
Rewitalizacja budynku byłego internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul. Wyszyńskiego 23 w Brzegu na funkcje turystyczne

Powiat Brzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2011-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski
    ul. Robotnicza 20 20
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141244400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja budynku byłego internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul. Wyszyńskiego 23 w Brzegu na funkcje turystyczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest realizacja zadania pn. Rewitalizacja budynku byłego internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul. Wyszyńskiego 23 w Brzegu na funkcje turystyczne. Prace realizowane będą w okresie 2011 - 2012 roku Wymagany zakres prac w 2011 roku obejmuje wykonanie robót związanych z funkcją turystyczną na III-cim piętrze obiektu, tj.: a)wykonanie prac remontowo budowlanych III - piętra - wydzielenie pomieszczeń na pokoje mieszkalne - wydzielenie pomieszczeń łazienek w pokojach - wydzielenie pomieszczenia na kuchnię ogólnodostępną - wykonanie sanitariatów dla osób niepełnosprawnych -wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i drzwiowej wewnętrznej - wykonanie instalacji wod-kan - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - wykonanie instalacji elektrycznej i teledacyjnej - wyposażenie pomieszczeń b) wykonanie recepcji na parterze budynku c) dostawa i montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych. UWAGA: Wartość prac do wykonania w 2011 roku nie może przekroczyć kwoty 1.000.000,00 zł.(brutto) Zakres prac do wykonania w 2012 roku obejmuje: a)dokończenie wyposażenia pomieszczeń objętych remontem b)dokończenie wykonania instalacji centralnego ogrzewania c)wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi d)dostawę i montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej e)wykonanie robót rozbiórkowych, demontażowych i naprawczych f)ocieplenie dachów, daszków nad wejściem i roboty dachowe g)ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wyprawą elewacyjną, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych h)wykonanie zagospodarowania terenu ( w tym: chodniki, parkingi, itp.) i)wykonanie monitoringu całego obiektu UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru wyposażenia pokoi noclegowych, kuchni i łazienek oraz ich kolorystyki. Szczegółowy zakres robót opisany jest w załącznikach do SIWZ tj. w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w wysokości:40.000,00zł.( słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007r. Nr 42, poz.275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Bank Spółdzielczy Grodków - Łosiów z siedzibą w Grodkowie nr 76 8870 0005 2001 0030 2668 0004 z dopiskiem: Wadium na zadanie: Rewitalizacja budynku byłego internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul. Wyszyńskiego 23 w Brzegu na funkcje turystyczne. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych), powinna być wnoszona w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Kopia tego dokumentu powinna być dołączona do oferty. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach