Gmina Miejska Kościerzyna ogłasza przetarg
- Adres: 83400 Kościerzyna, ul. 3 Maja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 802 300 , fax. 586 802 320
- Data zamieszczenia: 2018-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kościerzyna
ul. 3 Maja
83400 Kościerzyna, woj. pomorskie
tel. 586 802 300, fax. 586 802 320
REGON: 19167512600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koscierzyna.gda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rewitalizacja - Przebudowa budynku usługowego przy ul. Osiedle 1000-lecia 1 oraz obiektu po byłej kotłowni wraz z adaptacją na cele społeczne; część I: budynek usługowy przy ul. Osiedle 1000-lecia1, część II: obiekt po byłej kotłowni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu robót budowlanych i wyposażeniu budynków z podziałem na części:CZĘŚĆ I – BUDYNEK USŁUGOWY PRZY UL. OSIEDLE 1000-LECIA 1, CZĘŚĆ II – OBIEKT PO BYŁEJ KOTŁOWNI w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy. CZĘŚĆ I - BUDYNEK USŁUGOWY PRZY UL. OSIEDLE 1000-LECIA 1 Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń; wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego, STWiORB, przedmiaru i kosztorysu dla projektowanej inwestycji, sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji, przeprowadzenie robot budowlanych i zagospodarowanie terenu zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, wyposażenie obiektu, uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie / zgłoszenia zakończenia robót budowlanych właściwemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego, przekazanie zamawiającemu przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy. W ramach przebudowy budynku planowanie jest m.in.: demontaż istniejących schodów zewnętrznych, adaptacja i rozbudowa piętra budynku, dobudowa modułu wejściowego, budowa nowej klatki schodowej wraz z szybem i montażem dźwigu osobowego, budowa ścianki wspinaczkowej na zachodniej elewacji rozbudowanego budynku, wykonanie/przebudowa przyłączy sieci: wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej i elektrycznej. Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku usługowo-użytkowego: 413 m2. Powierzchnia użytkowa przebudowanego budynku ok. 374 m2. Zagospodarowanie terenu obejmuje bezpośrednie otoczenia obiektu, w tym chodniki bezpośrednio do niego przylegające wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych, zieleń i małą architekturę. Powierzchnia utwardzona (chodniki, place): ok. 444 m2. Powierzchnia biologicznie czynna (trawniki urządzone): ok. 134 m2. Wyposażenie obiektu w tym m.in.: meble użytkowe do pomieszczeń biurowych, szkoleniowych, pomocniczych (szafy, regały, stoliki, krzesła, fotele, sofy itp.), sprzęt komputerowy, audiowizualny, pomieszczenia kuchni/stołówki w zabudowę meblową: ciąg szafek kuchennych z blatem wraz z szafkami nadblatowymi, sprzęt AGD. CZĘŚĆ II – OBIEKT PO BYŁEJ KOTŁOWNI Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń; wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego, STWiORB, przedmiaru i kosztorysu dla projektowanej inwestycji; sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji; przeprowadzenie robot budowlanych i zagospodarowanie terenu zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym; wyposażenie obiektu; uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/ zgłoszenia zakończenie robót budowlanych właściwemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego; przekazanie zamawiającemu przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy; W ramach przebudowy budynku planowanie jest m.in.: demontaż pozostałości wszystkich instalacji wewnętrznych, pozostałości ślusarki okiennej i drzwiowej, elementów stalowych: pomostów technicznych, biegu schodowego, włazów wrzutowych opału pozostawiając obiekt w stanie surowym, adaptacja budynku; budowa szybu i montaż dźwigu osobowego, wykonanie/przebudowa przyłączy sieci: wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej i elektrycznej, Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku usługowo-użytkowego: 99,00 m2, Powierzchnia użytkowa przebudowanego budynku ok. 248 m2. Zagospodarowanie terenu obejmuje bezpośrednie otoczenia obiektu, w tym chodniki bezpośrednio do niego przylegające i zieleń. Powierzchnia utwardzona (chodniki, place): ok. 46 m2, Powierzchnia biologicznie czynna (trawniki urządzone): ok. 203 m2. Wyposażenie obiektu w tym m.in.: meblowe: szafy, regały, stoły, krzesła, sofy itp. sprzęt audiowizualny, aneks kuchenny w zabudowę meblową: ciąg szafek kuchennych z blatem, sprzęt AGD - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część I – 32.000 zł (słownie złotych: trzydzieści dwa tysiące); Część II – 15.000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci monitoringu dla ul. Hryniewieckiego i Alei Gwiazd Sportu we Władysławowie w ramach zadania pn. „Budowa monitoringu miejskiego w Gminie Władysławowo.”
Dodano: 2024-05-24 - Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu
Dodano: 2024-05-23 - Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2024 – Etap IV
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
Dodano: 2024-05-23 - „Wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie zadaszenia w Forcie Carre Twierdzy Wisłoujście w Gdańsku”
Dodano: 2024-05-22 - „Wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie zadaszenia w Forcie Carre Twierdzy Wisłoujście w Gdańsku”
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
Dodano: 2024-05-22 - Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
Dodano: 2024-05-22 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa – powiększenie pomieszczenia stołówki do stanu sprzed utworzenia Szpitala Tymczasowego w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie – etap II
Dodano: 2024-05-21