Przetargi.pl
„Rewaloryzacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie wraz z przebudową ścieżek parkowych oraz wymianą elementów małej architektury – ścieżek parkowych- etap II”

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewaloryzacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie wraz z przebudową ścieżek parkowych oraz wymianą elementów małej architektury – ścieżek parkowych- etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest rewaloryzacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie wraz z przebudową ścieżek parkowych oraz wymianą elementów małej architektury – ścieżek parkowych- etap II” . 5.1.1. Zakres robót: I. Prace rozbiórkowe i przygotowawcze. a) rozbiórka nawierzchni bitumicznej - pow. 907 m2 b) rozebranie nawierzchni kamiennej - pow. 106 m2 c) rozebranie krawężników betonowych wraz z ławami - 266 mb d) rozebranie betonowych obrzeży trawnikowych - 4041 mb e) rozebranie ogrodzeń stalowych wraz z fundamentem - 123 mb f) rozebranie murka kamiennego wraz z fundamentem - 53 m3 g) rozebranie murka betonowego - 37 m3 h) rozebranie schodów betonowych - 12 m2 i) rozebranie przepustów rurowych - 23 mb j) demontaż ławek parkowych - 70 szt. k) demontaż koszy na śmieci betonowych - 70 szt. l) wywóz gruzu oraz jego utylizacja - 452 m3 m) zabezpieczenie roślinności istniejącej w obrębie prowadzonych prac II. Nawierzchnie a) wykonanie nawierzchni dróg z kostki kamiennej granitowej, szarej, surowo łupanej o wym. 8/11 - 899 m2 Droga o nawierzchni z kostki kamiennej granitowej szarej : • Warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego zagęszczana mechan. - 10 cm • Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stab. mechan. - 20 cm • Podsypka cementowo – piaskowa (1:4) - 3 cm • Warstwa ścieralna z kamiennej kostki granitowej, szarej o wym. 8/11 - 8 cm (kostka surowo łupana, nawierzchnia uszczelniona i zaklinowana miałem kamiennym granitowym frakcji 0-4 mm) • Razem - 41 cm b) wykonanie nawierzchni chodników z kostki kamiennej granitowej, szarej, surowo łupanej o wym. 8/11 - 258 m2 Ścieżki parkowe i chodnik z kostki kamiennej granitowej szarej: • Warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego zagęszczana mechan. 10 cm • Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stab. mechan. 10 cm • Podsypka cementowo – piaskowa (1:4) gr. 3 cm • Warstwa ścieralna z kamiennej kostki granitowej, szarej o wym. 8/11 8 cm (kostka surowo łupana, nawierzchnia uszczelniona i zaklinowana miałem kamiennym granitowym frakcji 0-4 mm) • Razem - 31 cm c) wykonanie nawierzchni placów z kostki kamiennej granitowej, szarej, surowo łupanej o wym. 8/11 - 127 m2 Plac przy Skarbczyku i zjazd z kostki kamiennej granitowej szarej: • Warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego zagęszczana mechan. - 10 cm • Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stab. mechan. - 15 cm • Podsypka cementowo – piaskowa (1:4) gr. - 3 cm • Warstwa ścieralna z kamiennej kostki granitowej, szarej o wym. 8/11 - 8 cm (kostka surowo łupana, nawierzchnia uszczelniona i zaklinowana miałem kamiennym granitowym frakcji 0-4 mm) • Razem - 36 cm d) wykonanie nawierzchni dróg/ścieżek o zwiększonej nośności z kruszyw mineralnych - 4025 m2 Ścieżki o zwiększonej nośności z kruszywa mineralnego: • Warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego zagęszczana mechan. - 10 cm • Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. 0-31,5 mm - 15 cm • Warstwa dynamiczna z kruszywa mineralnego 0/16 mm - 6 cm • Warstwa wierzchnia z kruszywa mineralnego 0/8 mm - 4 cm • Razem - 35 cm e) wykonanie nawierzchni ścieżek parkowych z kruszyw mineralnych - 13114 m2 Ścieżki parkowe o nawierzchni z kruszywa mineralnego: • Warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego zagęszczana mechan. - 10 cm • Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. 0-31,5 mm - 10 cm • Warstwa dynamiczna z kruszywa mineralnego 0/16 mm - 5 cm • Warstwa wierzchnia z kruszywa mineralnego 0/8 mm - 3 cm • Razem - 28 cm Ścieżki o wzmocnionym podłożu z kruszywa mineralnego (za pałacem): • Geowłóknina mechanicznie wzmacniana włóknami ciągłymi • Warstwa z kruszywa łamanego 31,5/63 mm - 20 cm • Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 mm - 10 cm • Warstwa dynamiczna z kruszywa mineralnego 0/16 mm - 5 cm • Warstwa wierzchnia z kruszywa mineralnego 0/8 mm - 3 cm • Razem - 38 cm f) wykonanie nawierzchni z kruszyw mineralnych pod ławkami - 277 m2 Ścieżki parkowe o nawierzchni z kruszywa mineralnego: • Warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego zagęszczana mechan. - 10 cm • Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. 0-31,5 mm - 10 cm • Warstwa dynamiczna z kruszywa mineralnego 0/16 mm - 5 cm • Warstwa wierzchnia z kruszywa mineralnego 0/8 mm - 3 cm • Razem - 28 cm g) wykonanie opaski z kamienia bazaltowego fr. 16-22 przy pałacu - 82 m2 II. Obrzeża/obramowania nawierzchni. a) wykonanie obrzeży z kostki kamiennej, granitowej, szarej 8/11 cm, surowo łupanej, układanej w dwóch rzędach o szerokości 20 cm, obniżona w stosunku do projektowanej nawierzchni o 1 cm. na ławie betonowej z oporem (beton C12/15) - 762 mb, b) wykonanie obrzeży stalowych z blachy gr. 8 mm i szerokości 120 mm, kotwionej do podłoża/fundamentu betonowego za pomocą przyspawanych szpilek stalowych, śr. 10 mm i długości 300 mm. Rozstaw szpilek 50-100 cm., fundament z betonu C12/15 - 14067 mb, c) wykonanie obrzeży stalowych z blachy gr. 6 mm i szerokości 100 mm, kotwionej do podłoża/fundamentu betonowego za pomocą przyspawanych szpilek stalowych, śr. 6 mm i długości 250 mm. Rozstaw szpilek od 50 - 100 cm, fundament z betonu C12/15 - 86 mb, d) wykonanie murków oporowych od strony ul. Św ducha i ul. Poznańskiej w postaci palisady betonowej (12x18x40); palisada ustawiona na podsypce cem.-piask. i na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 - 84 mb. e) wykonanie krawężnika kamiennego, granitowego jako obramowanie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej na ul. Stawnej; krawężnik o wym. 12x25 projektuje się jako wtopiony na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 - 41 mb. III. Elementy małej architektury a) zakup oraz montaż ławki prostej z oparciem (1) o dł. 180 cm - 62 szt. b) zakup oraz montaż ławki prostej bez oparcia (1) o dł. 180 cm - 15 szt. c) zakup oraz montaż ławki prostej z oparciem (2) o dł. 225 cm - 6 szt. d) zakup oraz montaż ławki prostej bez oparcia (2) o dł. 225 cm - 4 szt. e) zakup oraz montaż ławki łukowej z oparciem o dł. 292 cm - 1 szt. f) zakup oraz montaż kosza na śmieci - 82 szt. g) zakup oraz montaż stojaka na rowery - 11 szt. h) zakup oraz montaż słupka blokującego wjazd - 2 szt. i) przygotowanie fundamentów pod urządzenia małej architektury wykonane z betonu C20/25. j) zakup/wykonanie, montaż/zakotwienie balustrady przy dużym stawie - 36 mb IV. Schody. a) wykonanie schodów z bloków granitowych o wym. 35x50x15, bloki cięte, płomieniowane - 36 mb na wylewce betonowej, warstwie kruszywa łamanego oraz warstwie odsączającej z żwiru b) wykonanie podestu z płyt granitowych piaskowanych lub płomieniowanych gr. 3, 40x40 cm - 1,7 m2, c) zakup/wykonanie, montaż/zakotwienie balustrady przy schodach - 10 mb, d) uformowanie i zagęszczenie nasypów wokół schodów, V. Zieleń a) cięcia pielęgnacyjne drzew w alei grabowej - 850 szt., b) wycinka drzew (samosiewu) - 30 szt., c) karczowanie pni drzew znajdujących się w obrębie planowanych trawników oraz ścieżek - 160 szt., d) poprawienie właściwości fizycznych gleby za pomocą sprężonego powietrza - rozluźnienie oraz napowietrzenie gleby wokół korzeni drzew starszych (dębów) znajdujących się w alei dębowej - pow. 2100 m2, e) poprawienie właściwości fizycznych gleby za pomocą sprężonego powietrza - rozluźnienie oraz napowietrzenie gleby wokół korzeni drzew znajdujących się w alei grabowej - pow. 5580 m2, f) wydobycie gruntu w alei grabowej bez uszkadzania systemów korzeniowych za pomocą sprężonego powietrza - przygotowanie pod nawierzchnię mineralną - pow. 1800 m2, g) rozścielenie substratu glebowego w obrębie systemu korzeniowego drzew znajdujących się w alei grabowej(warstwa 10 cm) - pow. 1900 m2, h) rozścielenie zrębek drewnianych (zrębki w posiadaniu Inwestora) w obrębie drzew znajdujących się w alei grabowej (warstwa 5 cm) - pow. 3800 m2, i) nasadzenia drzew na terenie całego parku wraz z całkowitą zaprawą dołów oraz stabilizacją - 227 szt., j) nasadzenia drzew w alei grabowej wraz z całkowitą zaprawą dołów oraz stabilizacją (uzupełnienie wypadów) - 550 szt., k) nasadzenia krzewów żywopłotowych z całkowita wymianą gruntu - 4641 szt. l) nasadzenia krzewów z całkowita zaprawą dołów a w miejscach wskazanych z całkowitą/powierzchniową wymianą gruntu - 5535 szt., m) ściółkowanie krzewów zrębkami (zrębki w posiadaniu Inwestora) - 3800 m2 n) nasadzenia bylin (z uprawą gleby, z całkowitą zaprawą dołów, w skazanych miejscach z całkowitą wymianą gruntu lub z nawiezieniem gruntu pod nasadzenia bylin) - 105791 szt., o) ściółkowanie bylin zrębkami (zrębki w posiadaniu Inwestora) - 272 m2, p) nasadzenia roślin cebulowych wraz z przygotowaniem gruntu - 198000 szt. q) nasadzenia pnączy wraz z przygotowaniem gruntu - 220 szt. r) nasadzenia roślin przywodnych/wodnych wraz z uprawą/przygotowaniem gruntu (w przypadku grzybienipojemników do wysadzenia w stawie) - 1601 szt. s) założenie trawnika z siewu wraz z przygotowaniem uprawą/gruntu (w wskazanych miejscach całkowita wymiana gruntu lub nawiezienie gruntu) - pow. 85790 m2 t) założenie trawnika z rolki wraz z przygotowaniem uprawą/gruntu (w wskazanych miejscach całkowita wymiana gruntu) - pow. 960 m2 u) ściółkowanie roślin korą drobnomieloną (nasadzenia w okolicach pałacu) - 440 m2 v) założenie łąki kwietnej z siewu wraz z przygotowaniem uprawą/gruntu - pow. 9570 m2, w) wykonanie opaski z kamienia - 30 m2, x) montaż obrzeża stalowego oddzielającego trawnik od nasadzeń oraz trawnik od opaski z kamienia - 305 mb V. Inne. a) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej - 6 szt., b) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych oraz gazowych - 2 szt., c) przepusty rurowe pod ścieżkami (rury Pe) wraz z obudową wylotów kamieniem - 28 mb, d) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wszystkich nowo wbudowanych nawierzchni oraz obiektów małej architektury, Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w dokumentacji technicznej, stanowiącej Tom III i IV SIWZ. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę. 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych. 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 45232452-5 Roboty odwadniające. 77300000-3 usługi ogrodnicze. 77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zieleni. 77313000-7 usługi utrzymania parków. 77315000-1 usługi w zakresie siewu. 77211600-8 sadzenie drzew. 7211400-6 usługi wycinania drzew. 77211500-7 usługi pielęgnacji drzew. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III – VIII SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 5.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności: - układanie, pomiar i znakowanie wyrobionych sortymentów; - zakładanie nawierzchni mineralnych oraz kamiennych; - montaż elementów małej architektury; - nasadzenia drzew i krzewów, siew traw, nasadzenia bylin i pozostałych roślin; 5.5.2. Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie, których Wykonawca wykaże, ze ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do kierownika robót. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5.5.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5.5.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 5.5.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5.5.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt 5.5.1. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5.5.1 czynności. 5.5.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.6. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM - „Rewaloryzacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie wraz z przebudową ścieżek parkowych oraz wymianą elementów małej architektury- ścieżek parkowych ETAP II”. Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 16.3.2. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) Kosztorys ofertowy (droga, zieleń). 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach