Przetargi.pl
Rewaloryzacja zespołu dworsko - parkowego w Lipinkach

Urząd Gminy Lipinki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-305 Lipinki, 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4477021 w. 3 , fax. 013 4477021 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki
    53 53
    38-305 Lipinki, woj. małopolskie
    tel. 013 4477021 w. 3, fax. 013 4477021 w. 42
    REGON: 00054404200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja zespołu dworsko - parkowego w Lipinkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rewaloryzacja zespołu dworsko - parkowego w Lipinkach. Zabytkowy park wchodzi w skład zespołu dworsko - parkowego w Lipinkach wpisanego do rejestru zabytków decyzją Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie z dnia 29.08.2007r. pod nr A-103/M. Zadanie jest objęte dofinansowaniem z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Zamówienie obejmuje: 1) zakres objęty dofinansowaniem ze środków NFOŚiGW w Warszawie: - oczyszczenie 2 stawów o pow. 8325 m2 - remont urządzeń technicznych związanych z obsługa stawów (zastawka i 2 mnichy betonowe) - usuniecie drzew - 184 szt. (165 szt zgodnie z pozwoleniem WKZ w Krakowie nr 32/2012 z dn. 3.07.2012 na usuniecie drzew i 19 szt drzew owocowych) - frezowanie pni - zabiegi pielęgnacyjne drzew - 211 szt. - przesadzenie drzew, z powodu nieodpowiedniej lokalizacji - 16 szt. - sadzenie drzew iglastych i liściastych - 184 szt. - sadzenie krzewów - 3355 szt. 2) zakres finansowany ze środków własnych gminy: - roboty rozbiórkowe Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca zobowiązany jest do odcięcia gałęzi od dłużyc, pocięcia na odcinki max. 1,2 m i złożenia na sąsiadującej z parkiem działce gminnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2) Wykonawca przez pierwszy rok po nasadzeniu drzew i krzewów zobowiązany jest wykonać zabiegi pielęgnacyjne, zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej, celem zachowania żywotności posadzonych drzew i krzewów. Zamawiający przed upływem roku od dokonania nasadzeń zorganizuje przegląd gwarancyjny celem sprawdzenia czy nasadzony materiał zachował żywotność. W przypadku stwierdzenia, że nasadzone drzewa lub krzewy nie przyjęły się, wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany uschniętego materiału. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej obrazującej przebieg prac i zawierającej opracowanie umożliwiające identyfikację i dokładna lokalizacje przestrzenna wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć (zgodnie z zapisami pozwolenia na usuniecie drzew z terenu nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków) 4) Wykonawca w pierwszej kolejności dokona usunięcia drzew i posuszu zagrażających bezpieczeństwu życia i mienia. 5) Prace związane z wycinką drzew w okresie od 1 marca do 15 października należy wykonywać pod nadzorem osoby posiadającej wiedzę z zakresu ornitologii. 6) W związku z planowaną w miesiącu lipcu na terenie parku imprezą plenerową, wykonawca wstrzyma prowadzenie prac i zabezpieczy teren (w szczególności stawy) na ten czas przed dostępem osób niepowołanych. 7) Celem zachowania istniejącej w stawach flory i fauny wykonawca nie będzie prowadził prac równocześnie przy obu stawach. Po odmuleniu i ponownym napełnieniu jednego ze stawów przeniesie pod nadzorem osób wskazanych przez Zamawiającego florę i faunę z drugiego stawu. Szczegółowy zakres prac określony został w Projekcie Budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączniku do wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew i przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/lipinki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach