Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewaloryzacja zabytkowego Parku Zdrojowego - etap II część 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na szczegółowy zakres robót składają się elementy robót wykonywane w sektorach nr 2 i nr 3 Parku Zdrojowego w Świnoujściu w zakresie usunięcia drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, selekcji samosiewów i podszytu krzewów, przesadzeń i nasadzeń, wyróbki sortymentów drzewnych i transportu na miejsce składowania, zabiegów pielęgnacyjnych zieleni parkowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp spełniający ponadto następujące warunki: 1) wykonali z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwa zadania - usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością - zadaniom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie usługi polegające na rewaloryzacji parków zabytkowych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (każde zadanie); realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających. Powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1 SIWZ. 2) spełniają wymagania zawarte w § 8 ust. 3 i ust. 4 oraz § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań architektonicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579). 3) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą nadzorować wykonanie zamówienia - kierować robotami, tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownika robót w zakresie kształtowania i pielęgnacji zieleni parkowej, 4) złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ; 5) jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie wymóg określony w pkt. 1) mogą oni spełnić wspólnie. B. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawiera następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany (Wykaz wycenionych elementów rozliczeniowych). 2. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy 4. Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Przedmiotowe zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację o: a) przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, b) posiadaniu wymaganych uprawnień i zaświadczeń przez osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia - kierować robotami ze strony Wykonawcy w zakresie kształtowania i pielęgnacji zieleni parkowej; - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (w zakresie określonym w art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane) nieograniczone wraz z kopiami aktualnego zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnień budowlanych, - kierownika robót w zakresie kształtowania i pielęgnacji zieleni parkowej, posiadającego tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów obejmujących wiadomości w tym zakresie oraz legitymującego się co najmniej 12-miesięczną praktyką zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków (§ 8 ust. 3 Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579), c) spełnianiu wymagań zawartych w § 8 ust. 3 i ust. 4 oraz § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań architektonicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579).Informację o ww osobach należy umieścić w (Wykazie osób, którym zostaną powierzone kluczowe stanowiska) zgodnym ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami. Zamawiający wymaga zamieszczenia powyższej informacji na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwóch zadań - usług o zakresie i wartości odpowiadającym zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia jak określono w punkcie 8.1.1) SIWZ.Wykaz powyższych zadań, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, Wykonawca obowiązany jest zamieścić w załączonym do oferty (Wykazie zadań) sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Realizacja tych zadań winna być potwierdzona załączonymi do wykazu dokumentami (np. referencjami od zamawiających te roboty) potwierdzającymi ich wartość i należyte wykonanie, co dokumentuje spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1) SIWZ. 10. Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę wspólną dokonują wykonawcy w sposób zapewniający związanie z ofertą każdego z wykonawców. 12. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz z określeniem zastosowanych stawek robocizny, narzutów oraz cen materiałów i sprzętu.Zamawiający dopuszcza wyżej przywołane dokumenty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W odniesieniu do obcokrajowców oraz Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie postanowienia zawarte w paragrafie 2 rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 87 z 2006r., poz. 605. z późn. zmianami)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swinoujscie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie terenów inwestycyjnych - karczowanie terenów
Dodano: 2016-04-04 - WYCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI DRZEW ZABIEGI PIELĘGNACYJNE ORAZ USUNIĘCIE WYWROTÓW I ZŁOMÓW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W SZCZECINIE.
Dodano: 2016-02-09 - Wycinka, frezowanie pni drzew, wycinanie samosiej, pielęgnacja drzew, usuwanie zwałów/wiatrołomów oraz usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenach administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie oraz usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenach kompleksów leśnych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie(2 Zadania)
Dodano: 2016-01-28 - Utrzymanie drzew i krzewów w pasach drogowych ulic gminnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
Dodano: 2016-01-22 - WYCINKA I KARCZOWANIE DRZEW I KRZEWÓW W ŚWINOUJŚCIU - DZIAŁKI NR 243/22, 243/28, 227/3, 272/1, 273/8, 273/10, 243/29 OBRĘB 5 W JEDNOSTCE EWIDENCYJNEJ MIASTO ŚWINOUJŚCIE PRZY UL. BYDGOSKIEJ
Dodano: 2015-12-30 - Wycinka drzew
Dodano: 2015-09-21 - WYCINKA PODCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI DRZEW , PRZESADZANIE KRZEWÓW , NASADZANIE WRAZ Z PIELĘGNACJĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 4340 W SZCZECINIE
Dodano: 2015-08-28 - PIELĘGNACJA, WYCINKA ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW NA TERENACH GMINY MIASTO SZCZECIN ADMINISTROWANYCH PRZEZ WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI URZĘDU MIASTA I ZBiLK W SZCZECINIE
Dodano: 2015-02-09 - Utrzymanie drzew i krzewów w pasach drogowych ulic gminnych w granicach administracyjnych Miasta Kołobrzeg
Dodano: 2015-01-23 - Wycinka drzew, krzewów, frezowanie pni drzew, nasadzenie drzew , zabiegi pielęgnacyjne oraz usunięcie zwałów/wiatrołomów na terenach administrowanych przez JW.4340 w Szczecinie.
Dodano: 2015-01-20