Przetargi.pl
Rewaloryzacja zabytkowego Parku Zdrojowego - etap II część 1

Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
    ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja zabytkowego Parku Zdrojowego - etap II część 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na szczegółowy zakres robót składają się elementy robót wykonywane w sektorach nr 2 i nr 3 Parku Zdrojowego w Świnoujściu w zakresie usunięcia drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, selekcji samosiewów i podszytu krzewów, przesadzeń i nasadzeń, wyróbki sortymentów drzewnych i transportu na miejsce składowania, zabiegów pielęgnacyjnych zieleni parkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp spełniający ponadto następujące warunki: 1) wykonali z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwa zadania - usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością - zadaniom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie usługi polegające na rewaloryzacji parków zabytkowych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (każde zadanie); realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających. Powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1 SIWZ. 2) spełniają wymagania zawarte w § 8 ust. 3 i ust. 4 oraz § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań architektonicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579). 3) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą nadzorować wykonanie zamówienia - kierować robotami, tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownika robót w zakresie kształtowania i pielęgnacji zieleni parkowej, 4) złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ; 5) jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie wymóg określony w pkt. 1) mogą oni spełnić wspólnie. B. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawiera następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany (Wykaz wycenionych elementów rozliczeniowych). 2. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy 4. Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Przedmiotowe zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację o: a) przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, b) posiadaniu wymaganych uprawnień i zaświadczeń przez osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia - kierować robotami ze strony Wykonawcy w zakresie kształtowania i pielęgnacji zieleni parkowej; - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (w zakresie określonym w art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane) nieograniczone wraz z kopiami aktualnego zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnień budowlanych, - kierownika robót w zakresie kształtowania i pielęgnacji zieleni parkowej, posiadającego tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów obejmujących wiadomości w tym zakresie oraz legitymującego się co najmniej 12-miesięczną praktyką zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków (§ 8 ust. 3 Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579), c) spełnianiu wymagań zawartych w § 8 ust. 3 i ust. 4 oraz § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań architektonicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579).Informację o ww osobach należy umieścić w (Wykazie osób, którym zostaną powierzone kluczowe stanowiska) zgodnym ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami. Zamawiający wymaga zamieszczenia powyższej informacji na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwóch zadań - usług o zakresie i wartości odpowiadającym zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia jak określono w punkcie 8.1.1) SIWZ.Wykaz powyższych zadań, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, Wykonawca obowiązany jest zamieścić w załączonym do oferty (Wykazie zadań) sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Realizacja tych zadań winna być potwierdzona załączonymi do wykazu dokumentami (np. referencjami od zamawiających te roboty) potwierdzającymi ich wartość i należyte wykonanie, co dokumentuje spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1) SIWZ. 10. Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę wspólną dokonują wykonawcy w sposób zapewniający związanie z ofertą każdego z wykonawców. 12. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz z określeniem zastosowanych stawek robocizny, narzutów oraz cen materiałów i sprzętu.Zamawiający dopuszcza wyżej przywołane dokumenty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W odniesieniu do obcokrajowców oraz Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie postanowienia zawarte w paragrafie 2 rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 87 z 2006r., poz. 605. z późn. zmianami)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach