Przetargi.pl
„Rewaloryzacja zabytkowego parku w Starym Gostkowie”

Gmina Wartkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-220 Wartkowice, Stary Gostków
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436 785 105 , fax. 436 785 170
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wartkowice
    Stary Gostków 3D
    99-220 Wartkowice, woj. łódzkie
    tel. 436 785 105, fax. 436 785 170
    REGON: 73093436400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewaloryzacja zabytkowego parku w Starym Gostkowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) renowację dwóch zbiorników wodnych (powierzchnia stawu nr 1 - 1752 m², powierzchnia stawu nr 2 – 4500 m²) zlokalizowanych w zachodniej części zabytkowego parku w Starym Gostkowie, polegającej m.in. na: A) odmuleniu, przywróceniu kształtu korony, skarp i grobli do stanu pierwotnego, B) odtworzenie i zagęszczenie skarp zbiorników wodnych, C) umocnienie siatką od strony odwodnej do wysokości rzędnej piętrzenia wody, D) obsianie mieszanką traw, E) wykonanie stopni tarasowych odtwarzających zejście do stawu południowego na podstawie dokumentacji archiwalnej; 2) budowę alejki z niesortu granitowego w tym: A) roboty pomiarowe, roboty ziemne, B) wykonanie nawierzchni alejki (powierzchnia 72,20 m²), C) wykonanie obrzeży betonowych 6x30x100 cm na długości 58mb, D) urządzenie terenu zieleni na obszarze 58m²; 3) zagospodarowanie terenu poprzez wymianę 3 latarni niskich na wysokie, zmianę lokalizacji 1 ławki, 1 kosza oraz 1 sztuki stojaka rowerowego; 4) zabezpieczenie budowli na wzniesieniu poprzez: wykonanie podestu złożonego z czterech krat pomostowych o wymiarach L1200 x B1200 wypełnionych płaskownikiem 30x2, oczko max. 34x38 mm.; Poprzeczne wypełnienie dopuszcza się z pręta stalowego; Kraty ułożyć na ramie wykonanej z C50 (6 szt.,L ok.2410 mm), na górnej stopce ceownika dospawać obramowanie kraty z płaskownika 25x3 mm. Wszystkie elementy stalowe mają być ocynkowane ogniowo; Kraty do rusztu zamontować w sposób trwały (zabezpieczenie przed kradzieżą). Ramę oprzeć na płytach betonowych 40x40x20 cm, szt. 8. W miejscu ułożenia podstaw betonowych należy usunąć humus i wykonać podsypkę piaskową. Ramę kraty kotwić na kotwy wklejane lub zabetonowane wcześniej w elemencie podstawy.); 5) uzupełnienie i naprawa alejek istniejących wraz z pracami porządkowymi; 6) wykonanie prac w zieleni polegających na: A) wycince drzew, krzewów, B) pracach pielęgnacyjno-leczniczych (m.in. badanie drzew tensometrem, wykonanie podpór, wiązań mechanicznych), C) sadzeniu drzew, krzewów, D) wykonaniu klombu z tyłu pałacu, E) obsadzeniu runa gajów geofitami i bylinami, F) regeneracji trawników, G) budowie systemu nawodnień; 7) uprzątnięcie terenu w obrębie usuniętych drzew i krzewów wraz z utylizacją odpadów powstałych w wyniku, realizacji przedmiotu zamówienia, 8) udzielenie 60 miesięcznego okresu gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia, obejmujący wykonane roboty budowlane, nasadzenia, prace i zamontowane urządzenia, liczony od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego przedmiotu umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz uzyskane przez Zamawiającego uzgodnienia i decyzje stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Gminy Wartkowice: Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250 w opisie przelewu wpisując: "wadium – ZP.271.10.2020” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentu gwarancji /poręczenia, wypłata wymaganej kwoty wadium powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) nazwę zadania. 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….do dnia ………”, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą - począwszy od dnia składania oferty, aż do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 7. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu, to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca może przesłać w oryginale podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę na adres e-mail: anita.kacprzak@wartkowice.pl. z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf,.jpg,. .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, podpisanych podpisem elektronicznym. Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty następujące oświadczenia i dodatkowe dokumenty: 1) Formularz ofertowy wraz z załącznikiem p.n. „Zestawienie rzeczowo-finansowe” - sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 4) Dokumenty potwierdzające, że osoba/osoby składające ofertę są uprawnione do składania oferty w imieniu Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) – m.in.: CEIDG/KRS/oryginał pełnomocnictwa); 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego w oryginale. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ. 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę mającego swą siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: A) że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w podpunkcie poprzednim. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach