Przetargi.pl
Rewaloryzacja zabytkowego parku w Brąchnówku wraz z budową ścieżki edukacyjnej

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2018-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja zabytkowego parku w Brąchnówku wraz z budową ścieżki edukacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Rewaloryzacja zabytkowego parku w Brąchnówku wraz z budową ścieżki edukacyjnej”, teren rewaloryzacji obejmuje działki oznaczone w ewidencji numerami geodezyjnymi: 43/16, 43/11, 43/10 i 43/9 obręb 0004 w Gminie Chełmża. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) roboty rozbiórkowe obejmujące m.in.: a) rozbiórkę ogrodzenia z siatki – 733, 50 m2, b) rozbiórkę garażu murowanego oraz zasypanie zbiornika szamba – szt. 1, c) rozbiórkę nawierzchni żużlowej, piaszczysto gliniastej i betonowej wraz z obrzeżami, d) demontaż urządzeń zabawowych; 2) nawierzchnie utwardzone obejmujące m.in.: a) wykonanie nawierzchni z kostki granitowej - 308, 99 m2, b) wykonanie nawierzchni pieszo jezdnej z kruszywa łamanego - 542, 04 m2, c) wykonanie nawierzchni pieszej z kruszywa łamanego – 938, 01 m2, d) wykonanie nawierzchni piaszczystej placu zabaw. 3) wyposażenie terenu w obiekty małej architektury obejmujące m.in.: a) montaż ławek parkowych – szt. 24, b) montaż koszy na odpadki – szt. 11, c) montaż stojaków na rowery – szt. 5, d) montaż słupka blokującego – szt. 1, e) montaż wiaty na kontenery śmietnikowe – szt. 1, f) montaż tablicy informacyjnej – szt. 1, g) montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw, h) wykonanie altany ogrodowej – szt. 1, i) wykonanie i montaż ogrodzenia przęsłowego stalowego – 571, 01 m2, j) wykonanie i montaż bramy stalowej wjazdowej – szt. 1, k) wykonanie i montaż furtki stalowej wejściowej – szt. 2; 4) wycinkę drzew i krzewów; 5) nasadzenia zieleni obejmujące m.in.: a) sadzenie drzew, b) wykonanie stabilizacji i systemu nawadniająco – napowietrzającego drzew, c) sadzenie krzewów, d) sadzenie bylin, e) założenie trawników dywanowych, f) założenie trawników parkowych, g) założenie łąk kwiatowych; 6) oświetlenie parkowe obejmujące m.in.: a) montaż słupów parkowych z oprawami LED 50W – 26 szt., b) montaż przy istniejącym budynku pałacu w gruncie opraw LED 9W – 9 szt. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również „SIWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia, a także z: 1) dokumentacją projektową wykonaną przez Pracownię Projektową PASA Design ul. Gajowa 2, 87-100 Toruń; 2) pozwoleniem na roboty budowlane nr ABA.6740.2.45.2017.KM z dnia 12.07.2017 r. wydanym przez Starostę Toruńskiego; 3) decyzją (pozwoleniem) nr ZN/222/2017 Kujawsko – Pomorskiego Konserwatora Zabytków w Toruniu z dnia 30.06.2017 r.; 4) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną, (mapa zasadnicza w skali 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót) w 2 egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu oraz 1 egzemplarz dla Zamawiającego; 3) wykonanie dla wybudowanego oświetlenia parkowego badań rezystencji izolacji przewodów, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz skuteczności uziemienia; 4) dokonanie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenia użytkownika w sprawie użytkowania oraz przekazania instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń; 5) inne prace związane z procesem budowy; 6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w decyzji Kujawsko – Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN/222/2017 z dnia 30.06.2017 r., opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej; 7) bezpłatną konserwację elementów małej architektury w okresie obowiązywania gwarancji z częstotliwością wynikającą z wymagań ustalonych przez producentów dla materiałów użytych do wykonania umowy, jeżeli producent nie określił wymagań w zakresie konserwacji wymienionych elementów, Wykonawca dokonana ich konserwacji co najmniej jeden raz na dwa lata poprzez zabezpieczenie środkami antykorozyjnymi; 8) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych dokonanych nasadzeń zieleni w pierwszym roku obowiązywania gwarancji zgodnie z operatem pielęgnacyjnym zawartym w dokumentacji budowlanej. 5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacjach projektowo-przedmiarowych. 7. Z uwagi na to, że park jest wpisany do rejestru zabytków w/w prace będą prowadzone pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, który będzie brał udział w czynnościach odbiorowych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III.SIWZ- OPZ oraz w dokumentach w niej wymienionych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium: 10 000, 00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100 złotego). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO BP S.A. Oddział I w Chełmży. Nr rachunku: 26 1020 5011 0000 9002 0016 3857. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 i przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Wykonawca w tytule przelewu wpisuje „Wadium przetargowe dotyczy zamówienia OSO.271.3.2018”. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został złożony wraz z ofertą, 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. 7. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż polski złoty i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 8. W treści gwarancji/poręczenia powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa PZP. 12. Numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium Wykonawca wskazuje w Formularzu Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 SIWZ - IDW.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto wykonawca złoży: 1. Stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ-IDW – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach