Przetargi.pl
"Rewaloryzacja zabytkowego budynku koszarowego Grajewskeigo Centrum Kultury w Grajewie"

Grajewskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, Ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 272 29 91 , fax. 86 272 83 86
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grajewskie Centrum Kultury
    Ul. Wojska Polskiego 20
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 86 272 29 91, fax. 86 272 83 86
    REGON: 36339279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gckgrajewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Rewaloryzacja zabytkowego budynku koszarowego Grajewskeigo Centrum Kultury w Grajewie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego prowadzonego w drodze przetargu nieograniczonego jest wykonanie prac budowlano-montażowych dotyczących rewaloryzacji zabytkowego budynku pokoszarowego GCK w Grajewie, zgodnie z załączoną do SIWZ – dokumentacją projektową. 1. Zakres robót budowlanych obejmuje dwie części. 1) Część I obejmuje: a. konserwacja budowlana istniejącej zewnętrznej struktury budowlanej; b. zabezpieczenie i wzmocnienie zniszczonych elementów konstrukcyjno-budowlanych budynku; c. wykonanie nowej obróbki blacharskiej gzymsu attyki; d. kompleksowa konserwacja, renowacja i odtworzenie wszystkich elementów architektonicznych w ceglanych elewacjach budynku; e. remont i przebudowa zewnętrznych nienormatywnych półokrągłych podestów wejściowych, wykonanie podjazdów dla wózków inwalidzkich; f. projektowana przebudowa wewnętrzna budynku w strefie tworzonych pomieszczeń sanitarno-higienicznych; g. likwidacja istniejącej sceny w konstrukcji drewnianej oraz wykonanie nowej konstrukcji żelbetowej na fundamentach żelbetowych i ścian murowanych; h. udrożnienie otworów i przemurowanie wylotów istniejących kominów wentylacji grawitacyjnej; i. kompleksowy remont, przebudowa i zmiana wykończenia wewnętrznego budynku i aranżacji wnętrz w celu dostosowania do obowiązujących standardów użytkowania; j. demontaż i wymiana istniejących oraz wykonanie nowych instalacji i urządzeń sanitarnych, centralnego ogrzewania (bez węzła cieplnego), elektrycznych oraz technologicznych, zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku; k. kompleksowe ocieplenie budynku w przestrzeni stropowej oraz wykonanie włazu dachowego 2) Część II obejmuje: a. dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej b. dostawa i montaż węzła cieplnego c. dostawa i montaż instalacji wentylacji i klimatyzacji 2. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmuje sporządzenie: a. wykonanie dokumentacji powykonawczej, b. wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji. 3. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania planu BIOZ, zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, inwentaryzacji powykonawczej, przywrócenia terenu i nawierzchni do stanu poprzedniego oraz przeszkolenia obsługi. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia – poprzez rezygnację z wykonania wybranych elementów lub całej części II – w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w terminie do 10 luty 2020 r. do godz. 1000 na następujących zasadach: 1. Wadium wynosi 20.000 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej, b) gwarancji bankowej, c) gwarancji ubezpieczeniowej, d) poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę - zgodną z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 4 do SIWZ) - powinien załączyć: a) kosztorys ofertowy - zawierający:  zestawienie robocizny oraz stawki roboczogodziny, narzuty procentowe, które zostały przyjęte do wyceny robót;  zestawienia M (materiałów) i S (sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi; Powyższy kosztorys w odniesieniu do kalkulacji ceny ofertowej stanowić będzie podstawę do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, wypowiedzenia lub rozwiązania umowy, a także do określenia zakresów wykonanych prac przy rozliczeniu fakturami częściowymi. Uwaga! Załączone do SIWZ przedmiary (załącznik nr 2) robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią̨ podstawy do jakichkolwiek roszczeń́ z tytułu ich rozbieżności z dokumentacją projektową. b) formularz cenowy – (załącznik 4/1) c) harmonogram rzeczowo – finansowy zawierający szczegółowy harmonogram dostaw urządzeń i prac budowlanych – (wzór - załącznik 4/2) d) potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (załącznik nr 3 do SIWZ) e) oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach