Przetargi.pl
Rewaloryzacja przestrzeni płyty Starego Rynku w Poznaniu – aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-831 Poznań, Plac Wiosny Ludów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618842010, , fax. 618666004
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
    Plac Wiosny Ludów 2
    61-831 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618842010, , fax. 618666004
    REGON: 30268953900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja przestrzeni płyty Starego Rynku w Poznaniu – aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej PFU) dotyczącego rewaloryzacji płyty Starego Rynku w Poznaniu, w związku z realizacją zadania pn. "Rewaloryzacja przestrzeni płyty StaregoRynku w Poznaniu wraz z przekształceniem fragmentu bloku śródrynkowego (ul. Jana Baptysty Quadro) w pasaż kultury". Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie w szczególności na: 1. Wdrożeniu do PFU koncepcji nawierzchni płyty oraz zaprojektowanie konstrukcji jej podbudowy i dylatacji. Jeżeli w toku projektowania okaże się niezbędne, Wykonawca wykona badania gruntu. Zamawiający przewiduje zmianę kolorystyki i rodzaju materiału kamiennego opisanego w koncepcji. 2. Opracowaniu PFU w technologii BIM, na istniejącym modelu przygotowanym przy inwentaryzacji Starego Rynku. Model musi zostać wykonany na poziomie szczegółowości co najmniej 5D, tak by pozwalał wygenerować harmonogram i kosztorys inwestorski. 3. Uzupełnieniu PFU o zakres inwestycyjny gestorów sieci na podstawie załączników do porozumień tj. zaprojektowanie sieci i przyłączy i infrastruktury towarzyszącej. 4. Aktualizacji PFU na podstawie nowych warunków technicznych gestorów załączonych do porozumień. 5. Inwentaryzacji kolizji infrastruktury podziemnej (po wykonaniu pkt3 i 4 powyżej) i ich usunięcie w uzgodnieniu z gestorami sieci. 6. Dołączeniu do PFU masterplanu oświetlenia i związanej z tym odpowiedniej modyfikacji PFU. 7. Uzyskanie pozytywnej opinii dla PFU od gestorów z którymi Miasto Poznań zawarło porozumienia w sprawie uzupełnienia PFU o ich zakres inwestycyjny. 8. Wykonanie wizualizacji i animacji na bazie modelu BIM. 9. Wykonaniu harmonogramu i kosztorysu inwestorskiego z podziałem na branże, w sposób umożliwiający podział kosztorysu każdej z branż na zakres inwestycyjny gestora sieci i zakres kolizyjny, wynikający z warunków technicznych. 10. Wykonaniu specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 11. Wykonaniu analizy możliwości wykonania podziemnego kanału technologicznego wokół części śródrynkowej pod płytą Starego Rynku na potrzeby ułożenia w niej sieci wodno-kanalizacyjnej, gazowej, ciepłowniczej, elektrycznej i teletechnicznej. Wykonawca uwzględni warunki wodnogruntowe i geotechniczne. Jeżeli wykonanie kanału okaże się możliwe Wykonawca oszacuje koszt i czas budowy kanału technologicznego. 12. Wykonaniu modyfikacji systemu retencji tj. zmianę lokalizacji zbiornika magazynującego wody opadowe; przesunięcie go w miejsce już zbadane archeologicznie. 13. przygotowanie i aktualizacja mapy do celów projektowych w formacie wektorowym. 14. Porównaniu inwentaryzacji stanu istniejącego uzbrojenia z ankietami dot. przyłączy i z zestawieniem przyłączy Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych oraz sprawdzeniu czy zgłoszone zapotrzebowanie znajduje odzwierciedlenie w warunkach technicznych wydanych przez gestorów (w razie konieczności dokonanie uzgodnień z gestorami celem rozszerzenia wydanych warunków). 15. Uzupełnieniu PFU o system bramkowania na podstawie wytycznych Zarządu Dróg Miejskich. Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SIWZ oraz następujących Materiałach Dodatkowych do OPZ (stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ) udostępnianych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 15 000,00 pln (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3 a-c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 10.4 stosuje się. 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 10 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Opisu działań Wykonawcy w celu zapewnienia najwyższej jakości realizacji przedmiotu zamówienia oraz Wykaz doświadczenia Inspektora nadzoru branży drogowej w ramach kryteriów oceny ofert (Załącznik nr 10 do SIWZ) 5) Oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór wg zał. Nr 12 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną