Przetargi.pl
Rewaloryzacja parku w Lisowicach

Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 90113 Łódź, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6337191, 42 2050307 , fax. 426 329 311
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu
    ul. Sienkiewicza 3
    90113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6337191, 42 2050307, fax. 426 329 311
    REGON: 47205764900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja parku w Lisowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Stan istniejący Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Lisowice w gminie Koluszki na terenie działki nr ew. 24/2 o pow. 6,95 ha stanowiącej własność Powiatu Łódzkiego Wschodniego. W północnej części działki o pow. 2,60 ha znajduje się klasycystyczny pałac otoczony parkiem. W południowo-wschodnim skraju parku wkomponowano dodatkowo budynek administracyjno mieszkalny, który łącznie z pałacem pełni obecnie funkcję Domu Pomocy Społecznej. Pozostała południowa część działki stanowi tereny użytków rolnych z budynkami gospodarczymi. Dokumentacja projektowa rewaloryzacji parku w Lisowicach została opracowana z podziałem na dwie części umożliwiając realizację projektu w dwóch etapach. Etap I obejmuje część parkową o pow. 1,574 ha zlokalizowaną na północ od budynku pałacu. 2. Przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje rewaloryzację wpisanego do rejestru zabytków parku w Lisowicach gm. Koluszki określoną w dokumentacji projektowej etapem I, w skład którego wchodzą roboty w zakresie kształtowania parków. Zamierzenie podzielone jest na dwie części, które rozpatrywane będą odrębnie dla każdej części. 3. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dwie części, lub ofertę na dowolnie wybrane część. Oferty w poszczególnych częściach będą rozpatrywane osobno. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3.1. Część nr I obejmuje gospodarkę zielenią na terenie parku. W zakres robót objętych częścią nr I wchodzi: 1) wycinka 77 szt. drzew na terenie parku objętych decyzją zezwalającą na wycinkę drzew; 2) sfrezowanie pniaków na głębokość 10 cm poniżej poziomu terenu; 3) wycinka krzewów i samosiejek na powierzchni 1,52 ha; 4) zrębakowanie gałęzi; 5) wykonanie cięć sanitarnych i korekcyjnych na drzewostanie; 6) wykonanie siedmiu wiązań elastycznych np. typu Cobra; 7) wykonania nasadzeń drzew, krzewów i bylin w tym: 2 drzew, 392 krzewów i 28 bylin. 3.2. Część nr II obejmuje roboty budowlano instalacyjne na terenie parku. W zakres robót objętych częścią nr II wchodzą: 1) roboty rozbiórkowe ogrodzenia i nieużytkowanej studni z wywiezieniem odpadów; 2) przesunięcie dwóch słupów oświetleniowych poza obrys alejki spacerowej; 3) renowacja zabytkowej bramy; 4) naprawa murowanych słupów ogrodzeniowych; 5) wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach stalowych z betonowymi fundamentami punktowymi i cokołem betonowym, 6) wykonanie słupów ogrodzeniowych ceglanych; 7) wykonanie i montaż paneli ogrodzeniowych ze stali ocynkowanej; 8) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w obrzeżach dla lokalizacji altany; 9) wykonanie alejek spacerowych z kruszywa granitowego w obrzeżach z kostki granitowej o szerokości 1,50 m; 2.00 m; 2,50 m i łącznej długości ok. 840 m; 10) dostawa i montaż drewnianej altany; 11) dostawa i montaż ławek parkowych, stolika w altanie koszy na śmieci, i tablicy informacyjnej; 12) malowanie słupów oświetleniowych; 13) montaż opraw oświetleniowych. 3.3. Szczegółowy zakres prac dla części I i dla części II ujęty jest w opracowaniach: 1) dokumentacja techniczno-projektowa pn. „Rewaloryzacja parku w Lisowicach” – etap I, na którą składają się: a) projekt koncepcyjny, b) inwentaryzacja zieleni, c) projekt budowlano-wykonawczy, d) projekt wykonawczy zieleni 2) dokumentacja kosztowa obejmująca przedmiary robót z podziałem na: a) roboty związane z gospodarką zielenią; b) roboty budowlano instalacyjne, 3) specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.4. Materiały równoważne Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest ofert, w których poszczególne wyroby bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót będą zastąpione wyrobami lub materiałami równoważnymi, to jest takimi, których parametry techniczno użytkowe odpowiadają lub przewyższają parametry wyrobów lub materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Projektanta i zamawiającego 3.5. Obowiązek zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 1) W przypadku wszystkich ofert częściowych zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, zamawiający wymaga aby osoby wykonujące prace w zakresie części I i części II były zatrudnione przez Wykonawców lub Podwykonawców na umowę o pracę, chyba że wykonawca lub podwykonawca udowodni, że czynności te nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1. czynności. 3) Przed przystąpieniem do wykonania czynności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora nadzoru inwestorskiego, oświadczenie stwierdzające zatrudnienie osób przewidzianych do wykonania tych czynności na podstawie umowy o pracę; oświadczenie (Wykonawcy podwykonawców), podpisane przez osobę uprawnioną do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy winno zawierać dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz wskazanie, że czynności wymienione w ust. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia kopii umów o pracę potwierdzających zatrudnienie pracowników wykonujących czynności określone w ust. 1, gdy złożone oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 budzi wątpliwości Zamawiającego; kopie umów winny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przedłożonych przez Wykonawcę lub Podwykonawców dokumentów, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Zapisy pkt 1 nie dotyczą osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1.1 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w zakresie części I. 1.2 Zamawiający żąda wniesienia wadium w zakresie części II w kwocie: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). 2. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: PEKAO S.A. III Oddział w Łodzi nr 71 1240 3060 1111 0010 0515 4916 a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 3) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data i godzina uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w kasie Starostwa Powiatowego w Łodzi, Łódź ul. Sienkiewicza 3, VII piętro, pokój 704 albo załączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5) Wadium wnoszone w formach wskazanych w ust. 2 pkt 2-5 musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona przez cały okres związania ofertą nie będzie rozpatrywana, a oferta Wykonawca zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6) W przypadku każdej z ww. form wniesienia wadium Wykonawca musi jednoznacznie wskazać postępowanie, którego dotyczy wnoszone przez Niego wadium (znak/numer sprawy). 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 5. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach