Przetargi.pl
Rewaloryzacja parku miejskiego przy ulicy Majkowskiego w Kartuzach, w ramach projektu pn.: „Kompleksowa Rewitalizacja Centrum Kartuz”

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja parku miejskiego przy ulicy Majkowskiego w Kartuzach, w ramach projektu pn.: „Kompleksowa Rewitalizacja Centrum Kartuz”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest rewaloryzacja parku miejskiego przy ulicy Majkowskiego w Kartuzach w ramach projektu pn.: „Kompleksowa Rewitalizacja Centrum Kartuz”. 2. Inwestycja zrealizowana zostanie w ramach projektu pn.: „Kompleksowa rewitalizacja Centrum Kartuz” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in. następujących robót: 1) Roboty ziemne – ręczne wykonanie korytowania oraz konstrukcji ciągów pieszych; 2) Wykonanie nawierzchni ciągów pieszych z kostki betonowej; 3) Dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych oraz rekreacyjnych; 4) Wykonanie nawierzchni bezpiecznych z piasku; 5) Wykonanie stanowisk rekreacyjnych z kostki betonowej; 6) Dostawa oraz montaż elementów małej architektury; 7) Uszczelnienie niecki fontanny poprzez uzupełnienie fug oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej; 8) Uporządkowanie terenu budowy; 9) Prace ogrodnicze związane z przycięciem istniejących Grabów; 10) Wykonanie nawierzchni trawnika wraz z pielęgnacją oraz nawożeniem w okresie realizacji przedmiotu umowy. 11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i pomiarowej, zgodnie z załączonymi uzgodnieniami oraz projektem umowy. 4. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 5. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacje projektowe, przedmiary robót, STWiOR. Przedmiary traktować należy jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 9. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 72 miesięcy, 2) Okres udzielonej rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, 3) Materiał pochodzący z rozbiórek stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do składowania materiału z rozbiórki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Kartuzy. W razie dyspozycji Zamawiającego o niezatrzymywaniu danego materiału rozbiórkowego, Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia i utylizacji na własny koszt; 4) Przystąpienie do robót związanych z uszczelnieniem niecki fontanny należy zgłosić Kartuskiemu Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem; 5) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych a także uzyskać niezbędne odbiory techniczne, zgodnie z warunkami uzgodnień branżowych oraz opisem technicznym; 6) Wykonawca robót, w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu zaakceptowany przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego harmonogram rzeczowo-finansowy. Na podstawie zaakceptowanego dokumentu realizowane będzie rozliczenie częściowe oraz końcowe przedmiotu umowy; 7) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania w ramach przedmiotu zamówienia, podlegają obowiązkowej akceptacji Zamawiającego, inspektorów nadzoru autorskiego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego. Podstawą akceptacji materiału jest wniosek materiałowy wraz z kartą katalogową produktu, certyfikatami oraz deklaracjami zgodności; 8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru archeologicznego w okresie realizacji przedmiotu umowy. 9) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty budowlane w zakresie wykonania podłoża, podbudowy oraz nawierzchni. 10. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia odpowiada Wykonawca robót. W razie korzystania z terenów przyległych do inwestycji to należy ten teren doprowadzić do stanu pierwotnego po zakończeniu wykonania zadania inwestycyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach