Przetargi.pl
Rewaloryzacja Parku Centralnego – „zagospodarowanie zielenią wzgórza z altaną i skarpy przy schodach oraz pielęgnacja drzew” realizowana w ramach projektu „ Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy" nr POIŚ.02.05.00-00-0020/16 w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 -zadanie nr 1 „Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy- etap I".

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja Parku Centralnego – „zagospodarowanie zielenią wzgórza z altaną i skarpy przy schodach oraz pielęgnacja drzew” realizowana w ramach projektu „ Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy" nr POIŚ.02.05.00-00-0020/16 w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 -zadanie nr 1 „Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy- etap I".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zagospodarowaniu i ukształtowaniu terenu zieleni jakim jest park Centralny w Świdnicy ze szczególnym uwzględnieniem: 1) zagospodarowania zielenią wzgórza z altaną oraz jej najbliższego otoczenia, 2) zagospodarowania zielenią skarpy przy schodach oraz ich najbliższego otoczenia, 3) prowadzenia 3 letniej pielęgnacji posadzonych roślin, 4) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych na drzewostanie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 4 do projektu umowy tj:. 1) Dokumentacji Projektowej Zieleni opracowanej przez Pracownię Architektury Krajobrazu IKROPKA Dominika Krop-Andrzejczuk ul.Powstańców Śląskich 118 53-333 Wrocław w tym: a) Projekt zieleni – wykonawczy dla wzgórza z altaną oraz jej najbliższego sąsiedztwa – zieleń pod drzewami po obu stronach schodów, b) Koncepcja aranżacji skarpy – suchy strumień, mającej na celu rozwiązanie problemu spływu wód opadowych, ich odprowadzenie do zbiornika chłonnego oraz do fosy uwzględniający aranżację zieleni, c) Projekt zieleni – wykonawczy dla skarpy, zbiornika i sąsiedztwa 2) Dokumentacji „Przegląd drzew pod kątem bezpieczeństwa dla osób i mienia na terenie Parku Centralnego w Świdnicy, wraz z zaleceniami dotyczącymi niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych i konieczności ewentualnych wycinek” opracowanej przez firmę Farma Miejska Maciej Karpiński ul.Śląska 11, Świdnica 3) Przedmiarze robót. 3. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zieleni 77211500-7 - usługi pielęgnacji drzew 4. Zadanie wykonywane jest przez Gminę Miasto Świdnica. 4.2 INNE POSTANOWIENIA 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, 4) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) przygotowania miejsc do sadzenia, krzewów i bylin, 2) sadzenia krzewów i bylin, 3) pielęgnacji krzewów i bylin po posadzeniu przez okres 36 miesięcy, 4) pielęgnacji drzew, 5) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 5, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). 6) Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy złącznika zawierającego skład osobowy tychże pracowników; załącznik musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powyższe zawiera również „Wzór umowy” - Załącznik nr 8 do SIWZ. 7) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji umowy, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez: 1) przedstawienie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imię i nazwisko osób, które będą świadczyć czynności na rzecz Zamawiającego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu ) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 2) okazanie dokumentów potwierdzających opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o prace (wraz informacją o liczbie odprowadzanych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 3) sprawdzenia czy usługi będą wykonywane przez osoby wymienione w Załączniku nr 5 do umowy, które zostały wskazane przez Wykonawcę. 9) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 8 pkt.1. i 8.2. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w § 8, we wzorze umowy załączonym do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 10) Kontrola, o której mowa w ust. 8 może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 15 października 2018r. licząc od dnia podpisania umowy. 2. Za datę zakończenia wykonania przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca opracuje harmonogram realizowanych prac i przedstawi go Zamawiającemu do zatwierdzenia w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego na bieżąco o postępie i zaawansowaniu prac i zmianach jakie zaszły w harmonogramie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu nr P-95/VIII/18 dla zadania pn. „Rewaloryzacja Parku Centralnego –zagospodarowanie zielenią wzgórza z altaną i skarpy przy schodach oraz pielęgnacja drzew.” W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach