Przetargi.pl
Rewaloryzacja i zagospodarowanie parku dworskiego w Bolesławiu ( etap I), w tym : A) Rewaloryzacja zieleni parkowej, B) Budowa nawierzchni trawników,alei i dróg, C) Roboty elektryczne wraz z oświetleniem parkowym

Gmina Bolesław ogłasza przetarg

  • Adres: 32-329 Bolesław, ul. Główna 58
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 642-45-01, 642-40-71 , fax. (032) 642 48 01
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesław
    ul. Główna 58 58
    32-329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 032 642-45-01, 642-40-71, fax. (032) 642 48 01
    REGON: 27053252600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.top.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja i zagospodarowanie parku dworskiego w Bolesławiu ( etap I), w tym : A) Rewaloryzacja zieleni parkowej, B) Budowa nawierzchni trawników,alei i dróg, C) Roboty elektryczne wraz z oświetleniem parkowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rewaloryzacja i zagospodarowanie parku dworskiego w Bolesławiu ( etap I), w tym : A) Rewaloryzacja zieleni parkowej, B) Budowa nawierzchni trawników, alei i dróg, C) Roboty elektryczne wraz z oświetleniem parkowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772113005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ), spełniają warunki i wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3.Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym posiadających uprawnienia budowlane niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy, 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6.dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Podstawą oceny będą informacje, oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty a potwierdzające spełnienie w/w warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mają dostarczyć zamawiającemu dokumenty wymienione w punkcie 10.2 ppkt 1-7 i 9-13 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną