Przetargi.pl
RESTRUKTURYZACJA CZĘŚCI ZOBOWIĄZAŃ DŁUGOTERMINOWYCH GMINY WOJKOWICE POPRZEZ SPŁATĘ KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO I WSTĄPIENIE W PRAWA WIERZYCIELA NA PODSTAWIE art. 518 § 1 pkt 3) USTAWY KODEKS CYWILNY

Gmina Wojkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 760 20 93 , fax. 327 695 073
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojkowice
    ul. Sobieskiego -
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 32 760 20 93, fax. 327 695 073
    REGON: 27625754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RESTRUKTURYZACJA CZĘŚCI ZOBOWIĄZAŃ DŁUGOTERMINOWYCH GMINY WOJKOWICE POPRZEZ SPŁATĘ KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO I WSTĄPIENIE W PRAWA WIERZYCIELA NA PODSTAWIE art. 518 § 1 pkt 3) USTAWY KODEKS CYWILNY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przejęcia długoterminowego zobowiązania finansowego Zamawiającego w postaci kredytu długoterminowego w wysokości – 1 698 058,00 PLN (jeden milion sześćset dziewięćdziesiąt osiem tysięcy pięćdziesiąt osiem złotych), zaciągniętego przez Zamawiającego w dniu 27 grudnia 2012 r. poprzez zawarcie umowy kredytu długoterminowego nr 133/12/91, i wstąpienie w prawa wierzyciela – Krakowskiego Banku Spółdzielczego z siedzibą w Krakowie, Rynek Kleparski 8, 31 – 150 Kraków, na podstawie art. 518 § 1 pkt 3) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.U. 2017, poz. 459 z późniejszymi zmianami) – kopia umowy kredytu długoterminowego nr 133/12/91 z dnia 27 grudnia 2012 r. wraz z aneksem nr 1 z dnia 22 stycznia 2013 r. stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca dokona spłaty długoterminowego zobowiązania finansowego Zamawiającego w kwocie – 1 698 058,00 PLN (dalej również: Zobowiązanie) i zgodnie z art. 518 § 1 pkt 3) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny stanie się jego wierzycielem. Przejęcie zobowiązania nastąpi w dacie zapłaty zobowiązania przez Wykonawcę, tj. w dniu 15 czerwca 2018 r. i poprzedzone zostanie zawarciem pisemnej umowy z Zamawiającym – wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Spłata przejętego zobowiązania nastąpi w 25 kwartalnych ratach płatnych w terminie od dnia 30 czerwca 2018 roku do dnia 30 czerwca 2024 r., zgodnie z harmonogramem spłaty zobowiązania, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzego sobie prawo wcześniejszej spłaty zobowiązania w całości lub w części w stosunku do terminów pierwotnie zakładanych wskazanych w harmonogramie spłaty zobowiązania, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. Pisemne zawiadomienie o wcześniejszej spłacie całości lub części zaobowiązania będzie mieć charakter informacyjny i skierowane zostanie przez Zamawiającego do Wykonawcy w terminie 7 dni przed planowana datą wcześniejszej spłaty; wcześniejsza spłata zobowiązania nie stanowi zmiany umowy. Zamawiający dokona spłaty odsetek w kwartalnych okresach obrachunkowych. Przejęte zobowiązanie oprocentowane będzie w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej, ustalonej w oparciu o stawkę bazową WIBOR 3M, powiększoną o stałą, niezmienną i równą marżę obowiązującą w całym okresie trwania umowy, ustaloną na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty. Stawka bazowa WIBOR 3M ustalana będzie w okresach kwartalnych, zgodnie z notowaniem stawki na dwa dni robocze przed rozpoczęciem nowego okresu odsetkowego. O każdej zmianie wynikającej ze zmiany stawki WIBOR 3M Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej na adres email: skarbnik@wojkowice.pl z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywać. Spłata odsetek następować będzie na koniec każdego kwartału, począwszy od 30 czerwca 2018 r. Odsetki będą naliczane od niespłaconej części zobowiązania finansowego. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni w każdym okresie rozliczeniowym w stosunku do liczby dni w roku (przyjmuje się, że każdy rok liczy 365 dni). W przypadku, gdy termin spłaty zobowiązania lub odsetek przypadać będzie na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata raty zobowiązania i odsetek nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie. Oprócz odsetek, Wykonawca ma prawo, tytułem wynagrodzenia, naliczyć i pobrać prowizję od zawarcia umowy w wysokości wskazanej w ofercie. Prowizja nie podlega zwrotowi. Prowizja płatna jest w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy liczonym od daty zawarcia umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do naliczania i pobierania jakichkolwiek innych opłat i prowizji za wyjątkiem określonych w umowie (odsetki i prowizja od zawarcia umowy). Zabezpieczenie spłaty zobowiązania wraz z odsetkami stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego przy kontrasygnacie Skarbnika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. 3.Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 3.1.Kopii dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Dokument może być przedstawiony w formie oryginału, czytelnej kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Mocodawcę lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach