Przetargi.pl
Restauracja zabytkowego kościoła p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Starym Węglińcu

Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Starym Węglińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. M. Konopnickiej 16
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7712652
  • Data zamieszczenia: 2010-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Starym Węglińcu
    ul. M. Konopnickiej 16 16
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7712652
    REGON: 04011082600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: -
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna Kościoła Katolickiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Restauracja zabytkowego kościoła p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Starym Węglińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy zabytkowym kościele p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Starym Węglińcu z: 1.dokumentacją projektową zawierającą Projekt budowlany sporządzony przez Pracownię Projektową ATA mgr inż. Mirosław Soczyński 2.Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowana przez Pracownię Projektową ATA mgr inż. Mirosław Soczyński. 3.Przedmiarem robót sporządzonym przez Pracownię Projektową ATA mgr inż. Mirosław Soczyński. W/w opracowania stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. 4. Zakres rzeczowy robót: - rozbiórki - usunięcie materiałów z rozbiórki z terenu budowy, - wymiana elementów drewnianych, impregnacja, - roboty murarskie, - tynki, - izolacje, - obróbki blacharskie, - rynny i rury spustowe, - pokrycie dachu dachówką, - stolarka drewniana, - malowanie elewacji, - instalacja odgromowa, - rusztowania, zabezpieczenia. UWAGA! Kościół p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. Roboty będą realizowane pod nadzorem konserwatorskim. 5. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy i zobowiązany jest do: 5.1 ochrony mienia przed kradzieżą i zabezpieczenia p. poż, 5.2. nadzoru nad przestrzeganiem zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i p. poż, 5.3. odpowiedniego zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich, 5.4. dostarczenia atestów, aprobat technicznych na zastosowane materiały 5.5. odpowiedniego oznakowania placu budowy 6. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Zamawiający nie przewiduje odbiorów częściowych. 9. Ustala się następujące warunki płatności. 9.1.Wartość robót budowlanych nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy ani ceny nie będą waloryzowane w okresie realizacji umowy. 9.2.Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktury VAT. 9.3.Podstawą do wystawienia przez wykonawcę faktury VAT jest protokół bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 9.4. Faktura powinna być adresowana: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Starym Węglińcu, ul. Marii Konopnickiej 16 Stary Węgliniec, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18 - 95 - 593 9.5. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Błędnie wystawiona faktura VAT lub brak protokołu odbioru końcowego spowodują naliczenie ponownego 30-dniowego terminu płatności od momentu dostarczenia poprawionych lub brakujących dokumentów. 10. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 11. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. 12.UWAGA! ROBOTY NIE MOGĄ BYĆ REALIZOWANE W NIEDZIELE I ŚWIĘTA - kościół w te dni musi być udostępniony wiernym. 13. Miejsce realizacji inwestycji - Stary Węgliniec ul. Główna, działka nr 493 AM-2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2.Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia i godz. składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 48 8382 0001 2602 1018 2000 0020 z dopiskiem: wadium - Restauracja zabytkowego kościoła (znak sprawy ZP.1/10). 5.W terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 7.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu (gwarancje, poręczenia) nie może posiadać zapisów w swej treści, które ograniczają Zamawiającemu możliwość otrzymania kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji/poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności zatrzymania wadium określone w ustawie Prawo zamówień publicznych, bez potwierdzania tych okoliczności. UWAGA!!! Treść gwarancji/poręczenia nie może ograniczać bezwarunkowości gwarancji/poręczenia, a w szczególności nie może zawierać zapisów , że żądanie zapłaty wadium powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. Wszelkie zapisy w treści gwarancji/poręczenia ograniczające Zamawiającemu możliwość otrzymania kwoty wadium spowodują wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymienioną wyżej formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach