Przetargi.pl
Reorganizacja pracowni komputerowej w budynku przy ul. Raciborskiej 50 w Katowicach

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 758 77 01 , fax. 32 758 77 01
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
    ul. Raciborska 37
    40-074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 758 77 01, fax. 32 758 77 01
    REGON: 27762086000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna Szkoła Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Reorganizacja pracowni komputerowej w budynku przy ul. Raciborskiej 50 w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Reorganizacja pracowni komputerowej 212/213 w budynku przy ul. Raciborskiej 50 w Katowicach Uwarunkowania wykonania zamówienia Obecnie w budynku na ulicy Raciborskiej 50 w pomieszczeniu 212/213 funkcjonuje sala komputerowa. W Sali komputerowej obecnie pracuje 11 komputerów / stacji graficznych docelowo będzie to maksymalnie 18 komputerów. Sala jest wyposażona w 9 zestawów gniazd podłogowych i 4 zestawy gniazd zamontowanych na korycie kablowym na ścianie w sąsiedztwie wejścia 213. Każdy zestaw gniazd podłogowych składa się z 4 gniazd sieciowych RJ45 i czterech gniazd elektrycznych. Każdy z 4 zestawów gniazd zamontowanych na korycie kablowym składa się z 2 gniazd elektrycznych i 2 gniazd sieciowych RJ45. Komputery które pracują w Sali komputerowej to Supermicro SYS-7048GR-TR https://www.supermicro.com/products/system/4u/7048/sys-7048gr-tr.cfm z zamontowaną kartą graficzną Nvidia GEFORCE® GTX 1080 Ti i w obudowach typu Tower. Ze względu na hałas jaki generują wentylatory komputerów praca w sali komputerowej (zwana dalej SK) jest uciążliwa. W związku z tym, w ramach niniejszego zamówienia, komputery mają zostać przeniesione do sąsiadującego z SK pomieszczenia 209 tzw. Serwerowni Sali Komputerowej (zwanej dalej SSK). Zarówno SK 212/213 jaki i SSK 209 posiadają podłogę techniczną. W pomieszczeniu SSK znajduje się 1 klimatyzator ścienny firmy Fujitsu Pełen symbol urządzenia: 1. Jednostka wewnętrzna ASYG12LMCA (S) J.Z. AOYG12LMCA oraz rozdzielnia elektryczna RPK, z której można pozyskać zasilanie dla SSK. Rzut pomieszczeń oraz moduł gniazda podłogowego znajduje się w załącznikach do niniejszej specyfikacji. Prace będą prowadzone w czynnym - użytkowanym przez Zamawiającego obiekcie. ZAKRES ZAMÓWIENIA I. W ramach zamówienia Wykonawca winien opracować rozwiązanie projektowe, które pozwoli na usytuowanie w pomieszczeniu SSK (209) 18 komputerów, a także przeniesie 11 komputerów z SK 212/213 do SSK 209 i zapewni prawidłowe funkcjonowanie 18 komputerów w SSK. Wykonawca winien zrealizować to zadanie z uwzględnieniem następujących wytycznych/wymagań: 1. Komputery (11 szt.), które zostaną przeniesione z SK powinny zostać zainstalowane w SSK w szafach teleinformatycznych, które dostarcza Wykonawca w ilości zapewniającej prawidłowe działanie 18 stacji roboczych. Przy doborze szaf należy uwzględnić wagę komputerów (wszystkich 18 komputerów) i to że 11 szt. jest obecnie w obudowach typu Tower (np. półki, zmiana obudowy na Rack). Szafy teleinformatyczne powinny:  posiadać przestrzeń na montaż okablowania,  być wyposażone w dwie listwy zasilające, z których każda powinna być podłączona do innego źródła zasilania, Zamawiający posiada obecnie 11 komputerów, ale zakłada zwiększenie tej ilości do 18 sztuk. W związku z tym Wykonawca winien zaproponować rozwiązanie i wykonać zamówienie, uwzględniając docelową ilość komputerów (18 sztuk). 2. Z komputerów należy zapewnić przesyłanie/przeniesienie obrazu w jakości UHD 4K 60 Hz, 4 gniazda USB 3.0, włącznik zasilania, sygnalizację stanu komputera (włączony/wyłączony) do SK 212/213. 3. Z jednego komputera (dla prowadzącego zajęcia należy również wyprowadzić przenieść do SK sygnał wyjściowy i wejściowy audio. 4. Wszystkie przenoszone gniazda (video, usb, audio dla jednego komputera) należy zakończyć w modułach gniazd podłogowych. 5. Należy przewidzieć i wykonać połączenie światłowodowe jednomodowe na 16 włóknach pomiędzy pomieszczeniem SSK 209 a głównym punktem dystrybucyjnym (GPD) tzw. serwerownią pomieszczenie 105, zakończone po obu stronach panelem z 8 gniazdami SC/UPC, SM, DUPLEX. 6. Należy zaproponować i zainstalować oraz skonfigurować w jednej z szaf przełącznik sieciowy sieci Ethernet zarządzalny warstwy drugiej L2 wyposażony w minimum 48 portów RJ-45 (1Gb/s), 2 porty SFP+ (10Gb/s), posiadający przepustowość przełączania minimum 70 Gbps, obsługujący standardy komunikacyjne IEEE 802.1D,IEEE 802.1Q,IEEE 802.1ab,IEEE 802.1p,IEEE 802.1s,IEEE 802.1w,IEEE 802.1x,IEEE 802.3,IEEE 802.3ab,IEEE 802.3ac,IEEE 802.3ad,IEEE 802.3u,IEEE 802.3x (przykładowe urządzenie Ubiquiti ES-48-LITE lub równoważne pod względem funkcjonalności i sposobu działania). II. Ponadto w celu prawidłowego bezawaryjnego działania stacji komputerowych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca także dostarczył i wykonał w SSK montaż 2 klimatyzatorów typu split wraz ze sterowni¬kiem pracy naprzemiennej z sygnalizatorem optyczno - akustycznym w pomieszczeniu nr 209 (SSK). Charakterystyka techniczna klimatyzatorów, które winny być zainstalowane w pomieszczeniu SSK: 1. Klimatyzator przysufitowy lub przysufitowo - ścienny chłodząco - grzejący, z technologią inverterową (płynna regulacja mocy). 2. Wymagana minimalna maksymalna wydajność chłodnicza każdego z klimatyzatorów zdefiniowano jako moc urządzenia pracującego w trybie chłodzenia przy pełnym obciążeniu - 8,0 kW . 3. Urządzenie powinno być wyposażone w opcję „arctic”, która ułatwia pracę urządzenia w trybie grzania w okresach zimowych; w temperaturach < 5°C załączane są dodatkowe grzałki, co zapobiega występowaniu niepożądanych zjawisk (zamarzanie wymiennika jednostki zewnętrznej (skraplacza), zamarzanie tacy ociekowej, gęstnienie oleju). Skład zestawu: grzałka kartem sprężarki, grzałka tacy ociekowej jednostki zewnętrznej, klixon, dodatkowy zacisk elektryczny. 4. Funkcja auto - restart - której celem jest eliminacja konieczności ponownego programowania klimatyzatora po zaniku napięcia w sieci lub po przełączeniu klimatyzatora przez sterownik pracy naprzemiennej po ponownym uruchomieniu klimatyzatora, poprzednie ustawienia powinny zostać przywrócone automatycznie. 5. Funkcja timer - możliwość zaprogramowania czasu włączenia i wyłączenia urządzenia. 6. Sterowanie bezprzewodowe z opcją sterowania przewodowego - będący na wyposażeniu pilot zdalnego sterowania pozwala kontrolować zarówno podstawowe jak i zaawansowane funkcje klimatyzatora. 7. Wyświetlacz z podstawowymi parametrami pracy klimatyzatora. 8. Klasa energetyczna „A”. 9. Głośność pracy wentylatora i parownika jednostki wewnętrznej - do 48 dB. 10. Uwaga: oba klimatyzatory będące przedmiotem zamówienia oraz zamontowany już w pom. 209 klimatyzator Fujitsu model ASYG 12 LMCA powinny być podłączone do sterownika pracy naprzemiennej, np. SPN i SPN-IR dedykowanego do pracy naprzemiennej (turnusowej) klimatyzatorów, np. takiego jak Ralph Elektronic typ SPN i SPN-IR lub równoważnego pod względem funkcjonalności i sposobu działania. Wykonawca wykona montaż klimatyzatorów, w tym dokona: 1. Montażu jednostek wewnętrznych w pomieszczeniu na ścianie/pod sufitem na II piętrze budynku i jednostek zewnętrznych na konstrukcji wsporczej usytuowanej na dachu budynku; wysokość instalacji chłodniczej ok. 15 m. 2. Wykona otwory w ścianach i w stropach betonowych o grubości do 45 cm na przewody chłodnicze - do 8 otworów. 3. Podłączy instalację z czynnikiem chłodniczym między jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi w korytkach montażowych, np. typu „el-plast”; przyjąć długość instalacji ok. 20m, rury miedziane o średnicy prawidłowo dobranej do mocy chłodniczej zgodnie z katalogiem producenta klimatyzatorów (średnicę dobiera Wykonawca) w izolacji termicznej z polietylenu piankowego o zamkniętych porach o współczynniku odporności na przenikanie pary wodnej n=14000 w zewnętrznej folii polietylenowej. 4. Doprowadzenia zasilania elektrycznego o przekroju przewodów prawidłowo dobranych do mocy chłodniczej klimatyzatorów w korytkach montażowych typu „el-plast” z tablicy elektrycznej z odległości ok. 20 m od jednostki wewnętrznej oraz przy odległości jednostki wewnętrznej od zewnętrznej ok. 20 m i podłączenia obu jednostek klimatyzatorów do instalacji elektrycznej (przekrój przewodów dobiera Wykonawca zgodnie z katalogiem producenta klimatyzatorów). 5. Montażu instalacji odpływu skroplin z pompką z jednostki wewnętrznej na odległość ok. 15m (średnicę przewodów dobiera Wykonawca). 6. Próby szczelności instalacji chłodniczej. 7. Odpompowania powietrza atmosferycznego (wykonanie próżni) z instalacji chłodniczej. 8. Napełnienia instalacji gazem chłodniczym. 9. Podłączy 3 klimatyzatory do sterownika SPN i SPN-IR dedykowanego do pracy naprzemiennej (turnusowej) klimatyzatorów. Charakterystyka funkcji technicznych sterownika powinna odpowiadać sterownikowi typu SPN i SPN-IR dedykowanemu do pracy naprzemiennej (turnusowej) klimatyzatorów, np. takiego jak Ralph Elektronic typ SPN i SPN-IR, sterownik z sygnalizatorem optyczno - akustycznym, 10. Montażu sygnalizatora optyczno - akustycznego w pomieszczeniu recepcji, doprowadzenie przewodów o długości ok. 20 m z pomieszczenia 209 do pomieszczenia recepcji. III. POZOSTAŁE PRACE 1. Wykonawca w ramach zamówienia winien wykonać projekt proponowanego rozwiązania reorganizacji pracowni, który będzie zawierał opis proponowanego rozwiązania, uwzględniający zakres prac i wymagania Zamawiającego, jak również zestawienie prac, materiałów i urządzeń które występują w projekcie wraz z ich wyceną. Opracowanie projektowe, o którym mowa wyżej: - Wykonawca winien wykonać i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac wchodzących w zakres zamówienia. - winno uwzględniać i być zgodne z zestawieniem ilości i specyfikacją techniczną sprzętu i urządzeń, którą Wykonawca dołącza do oferty zgodnie z pkt. 10.1. SIWZ. 2. Po zakończeniu prac Wykonawca:  dokona uruchomienia oraz sprawdzenia automatyki i poprawności pracy urządzeń.  wykona pomiary instalacji elektrycznej i sieci w części dotyczącej realizowanego zadania - podłączenia stacji roboczych oraz klimatyzatorów oraz światłowodu pomiędzy SSK (pomieszczeniem 209) a serwerownią (pomieszczeniem 105) w budynku Raciborska 50. 3. Sporządzi protokół z pomiarów, o których mowa w pkt. 2 potwierdzający możliwość bezpiecznej eksploatacji instalacji i dopuszczającej ją do użytkowania oraz dokumentację powykonawczą ze schematem obrazującym przebieg tras kablowych. 4. Usunie pozostałe po wykonaniu robót odpady. 5. Do protokołu odbioru końcowego zamówienia Wykonawca powinien dołączy: > dokumentację techniczno /ruchową producenta zamontowanych urządzeń. > karty gwarancyjne, > dokumentację, o której mowa w punkcie 3 z podpisem uprawnionej osoby. > instrukcje obsługi urządzeń, sterowania instalacją chłodniczą z podpisem uprawnionej osoby. > potwierdzenie pisemne przekazania „pilota” do klimatyzatorów Użytkownikowi. 7. Gwarancja Wykonawca musi udzielić Zamawiającemu na wykonane prace i dostarczone urządzenia gwarancji nie mniej niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego zamówienia. W trakcie udzielonej gwarancji w zakresie instalacji klimatyzacji Wykonawca będzie nieod¬płatnie wykonywał czynności konserwacji w okresach wskazanych przez producenta urządzeń i zapewni niezbędne do konserwacji materiały, oraz nieodpłatnie naprawy i wymianę niesprawnych części zamontowanych klimatyzatorów. 8. Prace winny być wykonane oraz nadzorowane zgodnie ze sztuka budowlaną przez osoby posiadającymi odpowiednie wymagane prawem uprawnienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32417000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty zestawienie ilości i specyfikacją techniczną sprzętu i urządzeń, odnoszącej się i uwzględniającej, co najmniej wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Załącznik, o którym mowa stanowi cześć oferty i w trakcie postępowania nie podlega uzupełnieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną