Gmina Gać ogłasza przetarg
- Adres: 37-207 Gać, Gać
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 411 429 , fax. 166 411 429
- Data zamieszczenia: 2020-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gać
Gać 275
37-207 Gać, woj. podkarpackie
tel. 166 411 429, fax. 166 411 429
REGON: 65090064800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja zbiornika wodnego służącego małej retencji w miejscowości Mikulice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja zbiornika wodnego służącego małej retencji w miejscowości Mikulice”. Zbiornik wodny położony jest na działce o nr ewid. 240/73 w miejscowości Mikulice, gmina Gać. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich koniecznych prac, które doprowadzą do osiągnięcia rezultatu opisanego w Załączniku nr 10 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Prace przygotowawcze: wypompowanie wody ze zbiornika; oczyszczenie stawu z roślin – zebranie mułu i roślin dziko rosnących z dna zbiornika, połamanych konarów; roboty ziemne koparkami chwytakowymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi; przepusty rurowe pod zjazdami; 2. Ogrodzenie zbiornika: słupy przybramowe z fundamentami; typowe wrota z furtkami na gotowych słupkach; ogrodzenie zbiornika od strony drogi gminnej – ustawienie ogrodzeń ochronnych szczeblinkowych a wokół zbiornika z uwzględnieniem istniejącego drzewostanu i zróżnicowanego poziomu terenu; kładka komunikacyjna z balustradami konstrukcji drewnianej z zamocowaniem na konstrukcji stalowej dolnej i zakotwiczeniem na słupach stalowych w dnie zbiornika; 3. Roboty wykończeniowe: oczyszczenie i reprofilacja brzegów zbiornika polegająca na oczyszczeniu brzegów zbiornika z dzikich zarośli; wyprofilowanie skarp zbiornika; humusowanie skarp; dowiezienie i rozplantowanie ziemi; obsianie trawą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z przedmiarem robót oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu zestawienie sporządzone na podstawie przedmiaru robót, które będzie kalkulacją ceny złożonej oferty – kosztorys ofertowy. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 – roboty budowlane 45200000-9 – roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45112710-5 – roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45240000-1 – budowa obiektów inżynierii wodnej 45244000-9 – wodne roboty budowlane Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. W wypadku skierowania do Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń związanych ze szkodami, o których mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany będzie do zadośćuczynienia tym roszczeniom w taki sposób, by zwolnić Zamawiającego od jakiejkolwiek odpowiedzialności, a w wypadku skierowania sprawy na drogę sądową przeciwko Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany będzie wstąpić do postępowania w sprawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łańcucie Oddział w Gaci Nr 41 9177 1018 2003 2000 0619 0004 W tytule przelewu – „przetarg renowacja zbiornika w Mikulicach” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7. Z gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b. 10. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13. Zamawiający informuje, że dopuszcza elektroniczną wersje wadium. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie oryginału elektronicznego tj. dokumentu wystawionego przez Gwaranta i opatrzonego kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi osób uprawnionych ze strony Gwaranta – np. banku, ubezpieczyciela, należy złożyć wraz z ofertą dołączając na nośniku elektronicznym (płyta CD, pendrive itp.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w danym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, b) Kosztorys ofertowy, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wnioskodawcy przez osoby do tego upełnomocnione, d) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 8 do SIWZ, e) Określenie podwykonawstwa – załącznik nr 9 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu kładki przez potok bez nazwy w m. Pustynia w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów – Baranów Sandomierski – Mielec – Dębica w km 59+602
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 162 R Mielec - Rzochów- Przyłęk - Ostrowy Tuszowskie - Podtrąba w km 13+140 do km 14+708 w miejscowości Ostrowy Tuszowskie
Dodano: 2024-04-17 - Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów
Dodano: 2024-04-11 - „Remont i renowacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu”.
Dodano: 2024-04-11 - „Wykonanie budynku magazynowo - warsztatowego (...) remont placu i parkingu, przełożenie sieci, rozbiórka budynku i wiaty w RDW Stalowa Wola”- etap I. - II postępowanie
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja dachu i elewacji budynku Małej Sceny.
Dodano: 2024-04-09 - Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Świerczów na dz. o nr. ewid oraz w obrębie Nowa Wieś na dz. o nr ewid. 1019
Dodano: 2024-04-09 - Remont pomieszczeń biurowych oraz usunięcie usterek z przeglądów w budynku administracyjno - socjalnym w RDW Jarosław
Dodano: 2024-04-09 - Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Jedlicze
Dodano: 2024-04-05 - Przebudowa drogi gminnej nr 101509R na dz. ew. nr 676/1, 676/2, 899/12 od km 0+000 do km 0+512 i od km 0+540 do km 0+996 ul. Akacjowa w miejscowości Turbia
Dodano: 2024-04-04